Tak samozřejmě když se to nejméně hodí tak začne týct topení Co sem na to koukal tak to teče v tom spoji jak jdou trubky do radiátoru. A chtěl sem se zeptat, jestli to už někdo měnil a coje všechno potřeba odělat osobně si myslim, že když sundám celý spodní plast u řidiče a středový tunel, tak už by to mohlo jít ne? nebo se musí vyndat i celý plas okolo topení
ak sa dobre pamatam ked som ho daval naspat tak som mal dolu len ten plast pri vodicovi. tiez mi to tiekto niekde tam ako pises. skusil som ci nieje deravy radiator, odmastnil som, zalepil silikonom a fachci bez problemov.
Peugeot 205 1.9 GTi 88kW
Peugeot 406 coupe 2.2HDi
ex - Peugeot 205 "STDT"
ex - Peugeot 106 S16
ex - Peugeot 205 GRD
ex - MB Vito
Jde to ven spodem,celkem dobře.Pokud ti teče ve spoji-hadice,tak to utěsníš.Mě takto teklo tělísko.Po rozdělání byla zpuchřelá guma na celém čele a pokud to chceš zalepit,určitě to příště poteče o kus vedle.Dal jsem nový těleso/1050,-/
U GTi jsem to dělal už několikrát.
Nejtřív musíš samozřejmě vypustit vodu,ale i tak čekej že Ti vevnitř poteče.
Dál musíš v motorovém prodtoru povolit pojistnou přírubu,která drží hliníkové trubky k topení přitlačené k příčce.
Pak stačí jen sundat kryt pod molantovou tyčí.
povolit druhou příbu která drží trubky k radiáoru tovení,
vyšroubovat šrobek zvodící plastové příchytky trubek a za trubky zatáhnout.
Záležitost tak na půl hodiny.
205 GTi (Mi 16) Gekon 205 Roland Garros 205 Winner
Gordy píše:U GTi jsem to dělal už několikrát.
Nejtřív musíš samozřejmě vypustit vodu,ale i tak čekej že Ti vevnitř poteče.
Dál musíš v motorovém prodtoru povolit pojistnou přírubu,která drží hliníkové trubky k topení přitlačené k příčce.
Pak stačí jen sundat kryt pod molantovou tyčí.
povolit druhou příbu která drží trubky k radiáoru tovení,
vyšroubovat šrobek zvodící plastové příchytky trubek a za trubky zatáhnout.
Záležitost tak na půl hodiny.