Brzdy 266mm

Vše pro to, aby auto brzdilo jak by mělo, upgrade brzd a identifikace problému
Odpovědět
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od TomGTI »

Mitja píše:
TomGTI píše:
Mitja píše:Na vodě určitě ty užší. Na suchu si netroufám říct, ale řekl bych spíše ty širší vzhledem ke třecí ploše.
Z čeho vycházíš že na vodě URČITĚ užší?Podívej se prosím na nějáký test kde se tohle řeší a potom mi sem napiš tvůj názor znova a uvidíme co napíšeš ;-)
Nechci ti kazit radost, ale:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroplaning_(tires)

Kód: Vybrat vše

The risk of hydroplaning increases with the speed of the vehicle, the depth of the water, the degree of tread wear and underinflation, and the width of the tires. Narrower tires are less vulnerable to hydroplaning because the vehicle weight is distributed over a smaller rubber contact patch, allowing the tire to more easily press water to the sides.
Neboj mě radost nezkazíš,já narozdíl od tebe vím co píšu a neplantám sem aquaplening,myslím že řeč byla o brždění na suchu a na mokru né snad???CO?.Co s tím má společného aquaplaning?Víš o čem se tu vůbec točí?Doufám že teď už bude konečně jasno.Tady něco česky než jakésik anglické blábolení.
http://www.pneuservis.cz/clanek1.asp?Ne ... 5Avvpn1pvQ
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od TomGTI »

Tak co vy na to majitelé uzounů a šetřivý řidiči? :lol:
Tak už kupte pořádné kolca,ušetříte na palivu,budete jezdit bezpečněji a ještě uděláte i nějákou parádu. :blbl:
pampalini
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 26 črc 2008 16:39

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od pampalini »

nojoo, tvrdenie proti tvrdeniu, anglicke proti rakuskemu :lol:

ked sa otepli tak to vyskusam a dam vediet, pretoze tiez neviem comu verit :car:

http://www.az-pneu.cz/index.php?goto=cl ... dclanky=22

tu si precitajte 5 dovodov preco dat siroku pneu, a preco potom pouzivaju rely auta na sneh galuzky?
asi netreba bezhlavo verit vsetkemu co je na nete napisane...
allroad c7
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od TomGTI »

Nesrovnávejme prosím závodní auta a závodní věci,bavíme se tu o běžných vozech.Potom můžeme začít porovnávat sériové pneumatiky versus slicky a to jaksis nelze.Nadpis zní jasně,řeč je zde o brzdách,měl jsi raději založit nové téma.Kdybych mohl tak založím nové téma a všechno bych přesunul tam kam to patří.
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od Mitja »

TomGTI píše: Neboj mě radost nezkazíš,já narozdíl od tebe vím co píšu a neplantám sem aquaplening,myslím že řeč byla o brždění na suchu a na mokru né snad???CO?.Co s tím má společného aquaplaning?Víš o čem se tu vůbec točí?Doufám že teď už bude konečně jasno.Tady něco česky než jakésik anglické blábolení.
http://www.pneuservis.cz/clanek1.asp?Ne ... 5Avvpn1pvQ
A proč si myslíš, že jsem psal že na vodě? Protože jsem myslel na vodě. Kdybych myslel na mokru tak bych napsal na mokru :blbl:. Na clanek se ale mrknu, sice me to nikdy moc nezajímalo ale muzu se o tom neco dozvedet to jo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od TomGTI »

Ale brždění na vodě nebo mokru nemá nic společného s aquaplaningem.Aquaplaning je jev při kterém "řidič nad autem přestává mít kontrolu",to nemá nic společného z bržděním na vodě(mokru).Takže si pročti nějáké odborné "literatury"a vše jistě pochopíš. ;-)
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od Mitja »

TomGTI píše:Ale brždění na vodě nebo mokru nemá nic společného s aquaplaningem.Aquaplaning je jev při kterém "řidič nad autem přestává mít kontrolu",to nemá nic společného z bržděním na vodě(mokru).Takže si pročti nějáké odborné "literatury"a vše jistě pochopíš. ;-)
Ty tady spojujěš dohromady dvě věci, které jsem o jeden příspěvek výše od sebe oddělil. Necháme to radši být, máš pravdu ať se cítíš dobře a vyhrál jsi :smich:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od TomGTI »

Ach jo,pořád jsi to nejspíše nepochopil,ty jsi jsem dal odkaz kde je psané:

...ze užší gumy jsou méně náchylné k aquaplanningu, protoze vaha vozidla je rozprostrena na mensi plochu a to umoznuje gume snazdneji tlacit vodu na strany a zustat v kontaktu s vozovkou.

A já se ti pořád snažím vysvětlit že aquaplaning nemá nic společného z bržďěním a šířkou pneu.Zaplel jsi sem věc která sem vůbec nepatří protože sis myslel že tohle je to co vysvětluje tvé tvrzení které jsi napsal hned na začátku,že užší guma zabrzdí dříve na mokru,pardon VODĚ :smich:.Ale já se ti snažím vysvětlit že aquaplaning nemá nic společného z BRŽDĚNÍM :!: :!: :!: CHÁPEŠ :?: :?: :?: NO SNAD JO,NEBO SI ALESPOŇ o tom něco přečteš a pochopíš co říkám.

Tady nehraju o to kdo vyhrál a o dobrý pocit,tedy alespoň já,jde mi o to uvést věci na pravou míru aby zde nebyly milné a bludné informace pro toho koho to třeba zajímá,pokud ty na tohle hraješ když to zde spomínáš tak je mi tě líto.
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od Mitja »

Dobře, chapu ze to nemyslis zle.. ale teda zkusime nejaky typicky priklad. Mame dalnici na Olomouc, jsou v ni vyjete kurevske koleje, začne lít jak z konve a v kolejích se vytvoří třeba 2 cm vysoký vodní sloupec. Auto v těch kolejích hučí dejme tomu 80 km/h a začne brzdit.. které auto zastaví dříve, to které má na sobě gumy 205/55 nebo to které má na sobě 165/70 ? :?:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
manko
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4313
Registrován: 22 úno 2008 22:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
Bydliště: Senné (Okres VK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od manko »

No ale to máš brzdenie v aquaplaningu (či ako sa to píše :m: ) to máš trochu mimo brzdenia o ktorom sme sa tu bavily ...
Aquaplaning je strata kontaktu nad vozovkou ,ako keby si letel na vode a nie na ceste ... máš to tak ako brzdiť na lade ... (aspoň ja som tomu tak pochopil .) ...

A zastaví skôr vtedy ked má večší kontakt z cestou nie ?? :myslim:
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km

Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :) Obrázek

čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal :m:
Uživatelský avatar
Phate
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1235
Registrován: 11 dub 2008 11:27
Rok narození: 1988
Skutečné jméno: David
Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od Phate »

TomGTI píše:Tak co vy na to majitelé uzounů a šetřivý řidiči? :lol:
Tak už kupte pořádné kolca,ušetříte na palivu,budete jezdit bezpečněji a ještě uděláte i nějákou parádu. :blbl:
Doufám, že tohle byl jen vtip... ;-)
ObrázekPeugeot :205: 1,8 XRD
Obrázek
ObrázekSuzuki Samurai SJ413------Konečně na SPZ se zeleným písmenem "V"
31.3.2010 - má první pokuta - 500,- za nekompletní doklady...
Uživatelský avatar
Milhaus
Club admin
Club admin
Příspěvky: 10058
Registrován: 19 bře 2007 09:55
Rok narození: 1984
Skutečné jméno: Milan
Bydliště: Býškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od Milhaus »

Mitja píše:Dobře, chapu ze to nemyslis zle.. ale teda zkusime nejaky typicky priklad. Mame dalnici na Olomouc, jsou v ni vyjete kurevske koleje, začne lít jak z konve a v kolejích se vytvoří třeba 2 cm vysoký vodní sloupec. Auto v těch kolejích hučí dejme tomu 80 km/h a začne brzdit.. které auto zastaví dříve, to které má na sobě gumy 205/55 nebo to které má na sobě 165/70 ? :?:
to se širšíma...a víš proč? Protože je tam větší třecí plocha, když houpneš na brzdy v tom s úzkýma tak je menší kontakt s vozovkou - obyčejné tření z fyziky - to samý na ledu - čím širší tím dřív zabrzdíš - teda pokud je fakt hodně sněhu a nemáš žádný kontakt s asfaltem - tam samozřejmě jsou lepší užší protože se víc zaříznou - ale ty se ptáš na mokro. Na aquaplaning jsou lepší co nejužší - kvůli tomu aby bylo co nejmíň plochy po které se auto může po vodě vznášet jako loďka, to samý sníh...radí se úzké kvůli tomu jakože zařezávání až na asfalt. Tom má pravdu, sice to dává zase najevo tím svým arogantním stylem že jsme všichni blbí a rozumí tomu jen on ale je to tak :fran:
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
pampalini
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 26 črc 2008 16:39

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od pampalini »

renm píše:
Mitja píše:Dobře, chapu ze to nemyslis zle.. ale teda zkusime nejaky typicky priklad. Mame dalnici na Olomouc, jsou v ni vyjete kurevske koleje, začne lít jak z konve a v kolejích se vytvoří třeba 2 cm vysoký vodní sloupec. Auto v těch kolejích hučí dejme tomu 80 km/h a začne brzdit.. které auto zastaví dříve, to které má na sobě gumy 205/55 nebo to které má na sobě 165/70 ? :?:
to se širšíma...a víš proč? Protože je tam větší třecí plocha, když houpneš na brzdy v tom s úzkýma tak je menší kontakt s vozovkou - obyčejné tření z fyziky - to samý na ledu - čím širší tím dřív zabrzdíš - teda pokud je fakt hodně sněhu a nemáš žádný kontakt s asfaltem - tam samozřejmě jsou lepší užší protože se víc zaříznou - ale ty se ptáš na mokro. Na aquaplaning jsou lepší co nejužší - kvůli tomu aby bylo co nejmíň plochy po které se auto může po vodě vznášet jako loďka, to samý sníh...radí se úzké kvůli tomu jakože zařezávání až na asfalt. Tom má pravdu, sice to dává zase najevo tím svým arogantním stylem že jsme všichni blbí a rozumí tomu jen on ale je to tak :fran:
nojo renme, ale cim vecsia plocha tym skorej sa to auto zacne na vode "vznasat" :lol:
ja myslim, ze tady vsetci vieme o tom velke hovno a neni nad to spravit fizycky test s pneu...
allroad c7
Uživatelský avatar
Červený Tom
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1032
Registrován: 24 led 2006 22:35
Rok narození: 1980
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od Červený Tom »

pampalini píše:
nojo renme, ale cim vecsia plocha tym skorej sa to auto zacne na vode "vznasat" :lol:
ja myslim, ze tady vsetci vieme o tom velke hovno a neni nad to spravit fizycky test s pneu...
No já sice moc Slovenštinu neovládám ale Češtinu vcelku ano ale kolik ty dokážeš v jedné větě napsat tolik pravopisných chyb je až pro mě k neuvěření. A nejen v tom posledním příspěvku. Moje drahá učitelka Češtiny ze základky (Je to jinak Slovenka provdaná do Čech ) by z to asi zešedivěla či dostala infarkt :smich: :smich: :vul: To já jen tak :Merci:
No nic už nebudu narušovat tuto váženou debatu
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
pampalini
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 26 črc 2008 16:39

Re: Brzdy 266mm

Příspěvek od pampalini »

Tomas cerveny: :lol: nemam problem pisat krasne spisovne po slovensky, ale slovencina sa mi velmi nepaci..byvam 3km od ceskych hranic a hovorime tu vsetci cesko-slovensky :lol: ak s tym mas problem, tak s tym ti nepomozem :lol: neboj niesom zaden negramota, pisem to tak schvalne...


jo a v tom predchadzajucom prispevku je iba jedna chyba, ale nechcelo sa mi to uz opravovat..ty si ich tam nasiel viac? :lol:
allroad c7
Odpovědět