Cafte hosi tak už vás poznám rok a musím povedať že som strašne rad že existuje toto forum, je super. Konečne som sa aj ja dokopal sem dačo napísať o mojej "mašinke". Moc neni čas chodiť na net asi preto že som skoro stle pod autom :D.
Takže moj piskot sa narodil v 91 roku. Ževraj ho kúpil nejaký minister svojej dcére. Ta ho neskor predala nejakým chalanom. Ti ho poodierali a napikovali predok na strane spolujazdca. Dodnes ma jazvy(nedosadaju dvere ). Potom ho šupli do bazáru. Tam ho kúpil jeden starší pán asi za 60 litrov. Ten si ho zamiloval a ako som počul cely rozobral porobil búrané časti a dal dokopy a nastriekal. No bohu žial pán zomrel a jeho pani ho dala vnukovi do prahy. Takže Pražáci možno ste ho už videli.
Vnuk ho mal asi rok a stihol rozbit spojku, ktorú dal síce vymeniť, no potom ho nechal hniť pred barakom. Takže milá pani ho zobrala naspäť a predala v novembri 2007 mne a porozprávala aj tuto story .
No najskôr som p...coval naň jak sa dalo bo hneď odišla zadná náprava a motor začal dochnúť a neťahal, ale teraz po ročnom rýchlokurze automechanika a pátraním po fóre sa sem tam aj odveziem no a v tedy sa mi odmení fajnou jazdou a som rad že ho mam....
Takže tu je
Príbeh jedného pizota
Moderátor: rada
Re: Príbeh jedného pizota
Takže najskôr som sa potrápil so zadnou nápravou. Bola to pekná fuška napráva bola úplne v keli a cela zhrdzavená a po ložiskách ani stopy.
Cena za repas v servise sa mi zdala veľká a tiež ste si nie je istý aké materiály použijú na repas tak som sa do toho pustil.
Takže s mojej pôvodnej nápravy som nepoužil nič a celu som ju vyhodil:). Skočil som na vrakáč a za 4000 Sk som kúpil takú celkom zachovalú. Keď som ju nahodil jedno koleso trosku klopilo na stranu takže som sa ju rozhodol repasovat.
Kúpili sa ložiska s guferami, napráva sa rozobrala a vymenil som ložiska. Problém bol ale hlavne v tom že na hriadeli pod ložiskami bolo vytlačené sedlo od ložísk čo spôsobovalo vychýlenie celého kolesa. Sedlo bolo však len na polke hriadeľa preto sa hriadeľ vylisoval , pootočil o 180 stupňov a nalisoval naspäť. Takže ložisko sa opieralo o nevytlačenú časť.
po zmontovaní som ešte dorobil tesnenia okolo gufera , len pre istotu až tam nelezie bordel a po namontovaní mazníc sa napráva natlačila vazelínou takže myslím že už nejaký ten rok hádam vydrží
inak k rozoberaniu som hodne napísal tu http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=3&t=1803
takže dúfam že niekomu to pomôže.
ešte par fotto
Cena za repas v servise sa mi zdala veľká a tiež ste si nie je istý aké materiály použijú na repas tak som sa do toho pustil.
Takže s mojej pôvodnej nápravy som nepoužil nič a celu som ju vyhodil:). Skočil som na vrakáč a za 4000 Sk som kúpil takú celkom zachovalú. Keď som ju nahodil jedno koleso trosku klopilo na stranu takže som sa ju rozhodol repasovat.
Kúpili sa ložiska s guferami, napráva sa rozobrala a vymenil som ložiska. Problém bol ale hlavne v tom že na hriadeli pod ložiskami bolo vytlačené sedlo od ložísk čo spôsobovalo vychýlenie celého kolesa. Sedlo bolo však len na polke hriadeľa preto sa hriadeľ vylisoval , pootočil o 180 stupňov a nalisoval naspäť. Takže ložisko sa opieralo o nevytlačenú časť.
po zmontovaní som ešte dorobil tesnenia okolo gufera , len pre istotu až tam nelezie bordel a po namontovaní mazníc sa napráva natlačila vazelínou takže myslím že už nejaký ten rok hádam vydrží
inak k rozoberaniu som hodne napísal tu http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=3&t=1803
takže dúfam že niekomu to pomôže.
ešte par fotto
- Přílohy
Masina 1.1 mono jetronic
Re: Príbeh jedného pizota
dnes sa menil potenciometer skrtiacej klapky. Kazdemu odporucam nespekulovat a kupit novy a hlavne nerobit nic s tymi kartacikmi co behaju po nom. Ako sa hovori clovek sa najlepsie uci na vlasnych chybach takze samozrejme som vsetko vyskusal a skoncil som tak ze ma museli odtahovat . No ale musim povedat ze stym novym potikom a novymi kartacikmi to je 100 a 1 .Uplne to ozilo . Nic uz netrha, neseka a neskace, taha to krasne a dnes som dokonca obehol autobus aj s kamionom
Masina 1.1 mono jetronic
Re: Príbeh jedného pizota
Fu hodne dlho som na fore nebol no na afte sa stale pracuje vsak sa derie kazdy den, takze bola vymenena poloos za repas uz moc buchala, zatial drzi, viecko rozdelovaca, cely alternator,manzety na kotucovych brzdach a som zvedavy co ma este caka :) ale sak 205 za to stoji ne?
Masina 1.1 mono jetronic