Konektory
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Konektory
Hoši, k čemu slouží tyto dva konektory?? (viz fotky) Popřípadě mají nějaký vliv na funkci vozu??
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Mef
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 317
- Registrován: 24 úno 2008 12:45
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
Ten čtyřpin je na ovládání krokovýho motorku a vliv má celkem velkej. Po nastartování upravuje nastavení škrticí klapky. V podstatě je to elektronickej sytič. Když je zima a motor je studenej, nastaví ti vyšší otáčky motoru, aby ti to nechcípalo a naopak v teple se zahřátym motorem nastaví nízké otáčky. Ty dva dráty takhle od oka netušim k čemu jsou. Zítra se kdyžtak mrknu. Mám to samý auto rozebraný v garáži :lol:
Peugeot 405 RFY Mi16 - Vínovka
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
jojo díky...Mefisto86 píše:Ten čtyřpin je na ovládání krokovýho motorku a vliv má celkem velkej. Po nastartování upravuje nastavení škrticí klapky. V podstatě je to elektronickej sytič. Když je zima a motor je studenej, nastaví ti vyšší otáčky motoru, aby ti to nechcípalo a naopak v teple se zahřátym motorem nastaví nízké otáčky. Ty dva dráty takhle od oka netušim k čemu jsou. Zítra se kdyžtak mrknu. Mám to samý auto rozebraný v garáži :lol:
k tomu čtyřpinu - v servisu mi ho mechanik odpojil, prý to mělo 2500 ot/min při volnoběhu a nevěděl jak to jinak udělat, tak to odpojil. Myslel jsem, jestli to třeba nemá ještě vliv i na něco jiného. Díky alespoň za to...
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Konektory
Tak pokud v originál servisu udělají pro snížení otáček toto,tak tam už nikdy nechoď,jsou to prasata.Lord Hoj@n píše:jojo díky...Mefisto86 píše:Ten čtyřpin je na ovládání krokovýho motorku a vliv má celkem velkej. Po nastartování upravuje nastavení škrticí klapky. V podstatě je to elektronickej sytič. Když je zima a motor je studenej, nastaví ti vyšší otáčky motoru, aby ti to nechcípalo a naopak v teple se zahřátym motorem nastaví nízké otáčky. Ty dva dráty takhle od oka netušim k čemu jsou. Zítra se kdyžtak mrknu. Mám to samý auto rozebraný v garáži :lol:
k tomu čtyřpinu - v servisu mi ho mechanik odpojil, prý to mělo 2500 ot/min při volnoběhu a nevěděl jak to jinak udělat, tak to odpojil. Myslel jsem, jestli to třeba nemá ještě vliv i na něco jiného. Díky alespoň za to...
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
tentokrát to nebylo v origo servisu.... tam s tím pojedu až teď, pač v neorigo servisu nevěděli, tak to vythli!!....Gordy píše:Tak pokud v originál servisu udělají pro snížení otáček toto,tak tam už nikdy nechoď,jsou to prasata.Lord Hoj@n píše:jojo díky...Mefisto86 píše:Ten čtyřpin je na ovládání krokovýho motorku a vliv má celkem velkej. Po nastartování upravuje nastavení škrticí klapky. V podstatě je to elektronickej sytič. Když je zima a motor je studenej, nastaví ti vyšší otáčky motoru, aby ti to nechcípalo a naopak v teple se zahřátym motorem nastaví nízké otáčky. Ty dva dráty takhle od oka netušim k čemu jsou. Zítra se kdyžtak mrknu. Mám to samý auto rozebraný v garáži :lol:
k tomu čtyřpinu - v servisu mi ho mechanik odpojil, prý to mělo 2500 ot/min při volnoběhu a nevěděl jak to jinak udělat, tak to odpojil. Myslel jsem, jestli to třeba nemá ještě vliv i na něco jiného. Díky alespoň za to...
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Mef
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 317
- Registrován: 24 úno 2008 12:45
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
2500ot/min mi přijde už celkem dost. Mám auto v garáýi a po nastartování tam mám kolem 2000ot/min. Po chvíli ale otáčky začínají zvolna padat až se nakonec ustálí někde kolem 900 - 1000ot/min. Mimochodem po odpojení tohohle konektoru, nastartování a opětovnám připojení se může stát, že jednotka načte chybu a dále s tímhle motorkem nepočítá, proto ti otáčky mohly zůstat na 2500ot/min a nepadat. V těhle případech pomáhá za 1. reset ŘJ, popřípadě rozebrání a vyčištění motůrku. To, že nepadaj otáčky může být tedy způsobeno za 1.) Naštenou chybou v ŘJ nebo za 2.) Máš motorek zanesený nebo spálený, takže se netočí. Jo a ty dva modrý konektory co ti tam vysí mám spojený, jen nevim k čemu jsou :D
Peugeot 405 RFY Mi16 - Vínovka
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
no a jak mohu vyresetovat tu ŘJ?? Jako ja ten konektor ještě nezapojoval. V servisu mi týpek řekl, že kdyby to nechtělo startovat, tak to mám zapojit. Nyní to oddělal a že s tím mám zajet do Peugeotu, že mi tam vymění nějaký snímač za 300 Kč.Mefisto86 píše:2500ot/min mi přijde už celkem dost. Mám auto v garáýi a po nastartování tam mám kolem 2000ot/min. Po chvíli ale otáčky začínají zvolna padat až se nakonec ustálí někde kolem 900 - 1000ot/min. Mimochodem po odpojení tohohle konektoru, nastartování a opětovnám připojení se může stát, že jednotka načte chybu a dále s tímhle motorkem nepočítá, proto ti otáčky mohly zůstat na 2500ot/min a nepadat. V těhle případech pomáhá za 1. reset ŘJ, popřípadě rozebrání a vyčištění motůrku. To, že nepadaj otáčky může být tedy způsobeno za 1.) Naštenou chybou v ŘJ nebo za 2.) Máš motorek zanesený nebo spálený, takže se netočí. Jo a ty dva modrý konektory co ti tam vysí mám spojený, jen nevim k čemu jsou :D
Tyto otáčky jsem tam začal mít po výměně membrány podtlakové regulace. Předtím to nebylo tak hrozné, po výměně najednou 2500 ot. Je možné, že siu v servisu hráli s ŘJ a otáčky mi přenestavili??
K tomu druhému konektoru... auto bez tohoto konektoru jede, mám ho celou dobu odpojený a neodvážil jsem se ho zapojit... kua co to může být
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Mef
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 317
- Registrován: 24 úno 2008 12:45
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
Podle toho jak to popisuješ, měl mechanik asi na mysli čidlo teploty motoru. Pokud je KO, tak to dělá nesmysly. V tom případě nemá smysl konektor zapojovat zpět, protože by sis stejně nepomohl. Pokud to chceš ale vyzkoušet, tak na noc odpoj baterku. Ráno připoj konektor krokového motorku a pak zapoj baterku. Po nastartování bys měl mít otáčky někde kolem 2000ot/min. Možná víc, možná míň. Po cca 3 minutách by měly začít otáčky klesat (záleží na tom, jak rychle se motor ohřívá). Nakonec když bude mít motor normální provozní teplotu, tak bys měl mít otáčky kolem 900 - 1000ot/min.
PS: Ty otáčky po nastartování samozřejmě závisí na okolní teplotě prostředí, protože všechno řídí ono čidlo teploty motoru, což není nic jiného, než teplotně proměnný odpor. Těch 2000ot/min zde udávám vzhledem k aktuálnímu počasí. Na podzim jsem míval kolem 1500ot/min a v létě asi tak 1200ot/min.
PS: Ty otáčky po nastartování samozřejmě závisí na okolní teplotě prostředí, protože všechno řídí ono čidlo teploty motoru, což není nic jiného, než teplotně proměnný odpor. Těch 2000ot/min zde udávám vzhledem k aktuálnímu počasí. Na podzim jsem míval kolem 1500ot/min a v létě asi tak 1200ot/min.
Naposledy upravil(a) Mef dne 09 bře 2009 23:41, celkem upraveno 1 x.
Peugeot 405 RFY Mi16 - Vínovka
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
no vyzkouším, díky.... A ještě jedna technická. Po nastartování motoru, kdy je motor studený, tak ted bez konektoru to má asi 1500 ot. Ale po zahřátí, když třeba přijedu po delší cestě domů, tak na volnoběhu to má asi 2200 ot. Takže to asi fakt bude tím čidlem, či snímačem....Mefisto86 píše:Podle toho jak to popisuješ, měl mechanik asi na mysli čidlo teploty motoru. Pokud je KO, tak to dělá nesmysly. V tom případě nemá smysl konektor zapojovat zpět, protože by sis stejně nepomohl. Pokud to chceš ale vyzkoušet, tak na noc odpoj baterku. Ráno připoj konektor krokového motorku a pak zapoj baterku. Po nastartování bys měl mít otáčky někde kolem 2000ot/min. Možná víc, možná míň. Po cca 3 minutách by měly začít otáčky klesat (záleží na tom, jak rychle se motor ohřívá). Nakonec když bude mít motor normální provozní teplotu, tak bys měl mít otáčky kolem 900 - 1000ot/min.
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Mef
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 317
- Registrován: 24 úno 2008 12:45
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
Tohle je způsobeno tím, že nemáš zapojenej ten motorek. Teď to máš nastavený, aby to jelo, jenže když se motor zahřeje, tak potřebuje trochu jiné množství vzduchu. Tím, že není zapojenej ten motorek zimeza veškerá automatická regulace vzduchu.
Peugeot 405 RFY Mi16 - Vínovka
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
Hojan: Jak jsi na tom se spotřebou v tomhle stavu?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Konektory
Já myslim, že dost vysoko... Né asi tak jako GTi, ale na 1.4 asi dost... Zkusim si tipnout, že budeš jezdit tak za 8-9 možná 9-10 l/100km, co?Mitja píše:Hojan: Jak jsi na tom se spotřebou v tomhle stavu?
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Konektory
když se odpojí konektor z čidla teploty vody pro řj tak si myslí že má voda 90 a otáčky by měli spadnout na 850, teda pokud funguje spínač volnoběhu, neni v háji potenciometr a je správně předstih
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
no nyní stoupla na asi 8-9 litrů na 100 km!! po výměně membrány byla kolem 6-7 litrů, v posledních týdnech se začíná spotřeba zvyšovat... proč se ptáš?? :-)Mitja píše:Hojan: Jak jsi na tom se spotřebou v tomhle stavu?
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konektory
Ptam se ze zvedavosti, kolik litru navic muzou pridat tak vysoke volnobezne otacky. No vidim ze docela dost.Lord Hoj@n píše:no nyní stoupla na asi 8-9 litrů na 100 km!! po výměně membrány byla kolem 6-7 litrů, v posledních týdnech se začíná spotřeba zvyšovat... proč se ptáš?? :-)Mitja píše:Hojan: Jak jsi na tom se spotřebou v tomhle stavu?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa