nejde o obsah, ale o výkonkloub píše:Gordy ale peugeot 106 rally byvaly myslim 1.3.... alespoň jsem to tak pochopil s toho odkazu na P-C!!!!Gordy píše:A teď jsem našel i adepta.
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
Výměna motoru TU1.4 za TU1.6
- pichy
- Prudič
- Příspěvky: 4510
- Registrován: 27 kvě 2008 12:35
- Skutečné jméno: Lukiiino
- tel.:: 777844991
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6
106 rallye Mk1 byly 1.3litru
106 rallye Mk2 byly 1.6 8v a 16v
106 rallye Mk2 byly 1.6 8v a 16v
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6
To by jsi byl mooooc hodnej.Hroche píše:tak jsem kouknul do mapy je to ode mě asi tak 15-20km tak jestli chcete mohl bych se na to dojet podívat a trochu nafotitGordy píše:A teď jsem našel i adepta.
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6
Jenomže ty máš motor z 306 a už jen to víko ventilů je vidět ža tam nepatří,kor když to je rok výroby 88 a já bych tam dal motor 2000.Bluedevil píše:Právě jsem dokončil zástavbu 1.6 TU motoru z 306tky rok 2000, NFZ - 65kW do svého cabria namísto původní 1.1.... Můžu potvrdit, že se nejedná o nijak extra náročnou přestavbu, nicméně doporučuji si přistavit celé auto, ze kterého budeš brát motor... :) Rozdíl 1.6TU motoru oproti 1.1 a 1.4 je v tom, že je litinový a nemá typový štítek, ale vytečkovaný typ motoru na bloku, má jinak vyřešené vedení vody a dávají se na něj různé typy sání a vstřikování, takže nejdůležitější je vzít vše z jednoho auta!!! Nebo dopadneš jako já a po přestavbě ti bude přebývat hromada sání, řídících jednotek a kabelů navíc... :-D Jinak převodovka, uchycení apod. vše pasuje a k rozchození motoru stačí natahat 3 kabely, zbytek už jsou frajeřinky na kontrolky a budíky... :)
Tady u nás těm motorům trošku rozuměj.Navíc to máš 65kW a těch tu je všude hafo a 65 je od 55 jen 10kW a já právě chci víc.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6
Dělali se dvě verze.kloub píše:Gordy ale peugeot 106 rally byvaly myslim 1.3.... alespoň jsem to tak pochopil s toho odkazu na P-C!!!!Gordy píše:A teď jsem našel i adepta.
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
1.3 a 1.6 ,ale někdy je označováno jako Rally,někdy jako GTi.
Je mi úplně jedno jaký to bude mít štítek na boku,ale chci motor 74kW a starým krytem vačky a 16 V tam prostě neukecám.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6
Tak jsem dostal odpověď.Gordy píše:A teď jsem našel i adepta.
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
Za motor,elektroinstalaci a řídící jednotku z toho otočeného auta chce 13 tisíc. icon_eh
A to na něj stejně asi nedá žádnou záruku.Ono když se motor otičí,tak se po nastartování může stát že při nejlepším foukne těsnění.
Olej se za jistých okolností může dostat nad píst a jak možná víte,kapalina není stlačitelná.
Navíc pokud běžel po otočení v nestandartní poloze,tak se mohl přidřít.
Napsal jsem až se dostane na rozumnou slevu,tak ať se ozve
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner