Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Uživatelský avatar
pichy
Prudič
Prudič
Příspěvky: 4510
Registrován: 27 kvě 2008 12:35
Skutečné jméno: Lukiiino
tel.:: 777844991
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Příspěvek od pichy »

kloub píše:
Gordy píše:A teď jsem našel i adepta. :twisted:
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
Gordy ale peugeot 106 rally byvaly myslim 1.3.... alespoň jsem to tak pochopil s toho odkazu na P-C!!!! :myslim: :myslim:
nejde o obsah, ale o výkon
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)

ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Uživatelský avatar
franus
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1143
Registrován: 11 říj 2006 08:24
Bydliště: Kromeriz, Zlin

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Příspěvek od franus »

106 rallye Mk1 byly 1.3litru
106 rallye Mk2 byly 1.6 8v a 16v
Obrázek
Uživatelský avatar
Gordy
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2641
Registrován: 10 dub 2007 19:43
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Hradec Králové

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Příspěvek od Gordy »

Hroche píše:
Gordy píše:A teď jsem našel i adepta. :twisted:
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
tak jsem kouknul do mapy je to ode mě asi tak 15-20km tak jestli chcete mohl bych se na to dojet podívat a trochu nafotit
To by jsi byl mooooc hodnej.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
Uživatelský avatar
Gordy
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2641
Registrován: 10 dub 2007 19:43
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Hradec Králové

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Příspěvek od Gordy »

Bluedevil píše:Právě jsem dokončil zástavbu 1.6 TU motoru z 306tky rok 2000, NFZ - 65kW do svého cabria namísto původní 1.1.... Můžu potvrdit, že se nejedná o nijak extra náročnou přestavbu, nicméně doporučuji si přistavit celé auto, ze kterého budeš brát motor... :) Rozdíl 1.6TU motoru oproti 1.1 a 1.4 je v tom, že je litinový a nemá typový štítek, ale vytečkovaný typ motoru na bloku, má jinak vyřešené vedení vody a dávají se na něj různé typy sání a vstřikování, takže nejdůležitější je vzít vše z jednoho auta!!! Nebo dopadneš jako já a po přestavbě ti bude přebývat hromada sání, řídících jednotek a kabelů navíc... :-D Jinak převodovka, uchycení apod. vše pasuje a k rozchození motoru stačí natahat 3 kabely, zbytek už jsou frajeřinky na kontrolky a budíky... :)
Jenomže ty máš motor z 306 a už jen to víko ventilů je vidět ža tam nepatří,kor když to je rok výroby 88 a já bych tam dal motor 2000.
Tady u nás těm motorům trošku rozuměj.Navíc to máš 65kW a těch tu je všude hafo a 65 je od 55 jen 10kW a já právě chci víc.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
Uživatelský avatar
Gordy
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2641
Registrován: 10 dub 2007 19:43
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Hradec Králové

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Příspěvek od Gordy »

kloub píše:
Gordy píše:A teď jsem našel i adepta. :twisted:
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
Gordy ale peugeot 106 rally byvaly myslim 1.3.... alespoň jsem to tak pochopil s toho odkazu na P-C!!!! :myslim: :myslim:
Dělali se dvě verze.
1.3 a 1.6 ,ale někdy je označováno jako Rally,někdy jako GTi.
Je mi úplně jedno jaký to bude mít štítek na boku,ale chci motor 74kW a starým krytem vačky a 16 V tam prostě neukecám.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
Uživatelský avatar
Gordy
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2641
Registrován: 10 dub 2007 19:43
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Hradec Králové

Re: Výměna motoru TU1.4 za TU1.6

Příspěvek od Gordy »

Gordy píše:A teď jsem našel i adepta. :twisted:
http://bouracky.sbazar.cz/peugeot-106-r ... 64290.html
už jsem mu psal.
Tak jsem dostal odpověď.
Za motor,elektroinstalaci a řídící jednotku z toho otočeného auta chce 13 tisíc. icon_eh
A to na něj stejně asi nedá žádnou záruku.Ono když se motor otičí,tak se po nastartování může stát že při nejlepším foukne těsnění.
Olej se za jistých okolností může dostat nad píst a jak možná víte,kapalina není stlačitelná.
Navíc pokud běžel po otočení v nestandartní poloze,tak se mohl přidřít.
Napsal jsem až se dostane na rozumnou slevu,tak ať se ozve
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
Odpovědět