Přístrojovka na garrose
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Přístrojovka na garrose
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Stiv
- Uživatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 úno 2009 08:48
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
Já uplně zapoměl že ten blog ještě mám :oops:
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Přístrojovka na garrose
No nazdar.Stiv píše:Já uplně zapoměl že ten blog ještě mám :oops:
Konečně ses tu ukázal.
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
- Stiv
- Uživatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 úno 2009 08:48
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
Čus, to víš neni tolik času, zkusim ten bloček trochu z aktualizovat...
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
to bys měl, pěkná práceStiv píše:Čus, to víš neni tolik času, zkusim ten bloček trochu z aktualizovat...
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Stiv
- Uživatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 úno 2009 08:48
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
děkujuMilhaus píše:to bys měl, pěkná práceStiv píše:Čus, to víš neni tolik času, zkusim ten bloček trochu z aktualizovat...
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
no a ještě by mohl být návod pro amatéry jako jsem já.... moc se mi to líbí.... Nevím jak rozdělat ty budíky aniž bych to poškodil a taky nemám vubec představu o rozměrech těch budíků!! Takže jestli bude ásek, tak by jsi to mohl nějak jednoduše popsat :-)Stiv píše:děkujuMilhaus píše:to bys měl, pěkná práceStiv píše:Čus, to víš neni tolik času, zkusim ten bloček trochu z aktualizovat...
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
rozebrání budíků je dobře popsáno v knize "Jak na to"Lord Hoj@n píše: no a ještě by mohl být návod pro amatéry jako jsem já.... moc se mi to líbí.... Nevím jak rozdělat ty budíky aniž bych to poškodil a taky nemám vubec představu o rozměrech těch budíků!! Takže jestli bude ásek, tak by jsi to mohl nějak jednoduše popsat :-)
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Stiv
- Uživatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 úno 2009 08:48
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
Nebudu škrt a klidně ti sem stručný popis hodim. Předpokládám že palubku rozhodit umíš. Postup rozdělávání budiku je jak psal Milhaus v knize nebo podle fotek co mam na blogu, takže fakt stručně. Krycí plast s plexi je pouze nacvaknutý, pouze uvolnit a jsi u přístrojů. Každý přístroj je zezadu zvlášt přišroubovaný, z otáčkoměru a rychloměru sundáš ručičky-viditelně si označ jejich klidovou polohu aby ti pak ukazovali správně, ciferníky na těchto dvou přístrojícj jsou našroubované. Horší to je s palivoměrem a teplotou vody, u nich ručičky nesundáš a mě se nepodařilo sundat ani ciferník, abych případně nepoškodil ručičku, takže se na to radši vybodni než aby jsi scháněl nový někde. Kontrolka na vodu a na tlak oleje pouze vycvakneš. Jak to je rozložený je na jedný z fotek.
Teď samotná výroba: ciferníky vem (měl by jsi mit 4 rychloměr,otáčkoměr,vodu,olej) naskenuj je pokud možno ve velikosti 1:1. Trochu složitější to je s teplotou vody a palivoměrem.Po delšim přemýšlení jsem je prostě nafotil, udělej si víc fotek z blízka, z dálky, tak aby ti to v počítači vyšlo velikostí co nejvíc těm dvoum naskenovaným,hlavně musíš fotit kolmo, vyber si ty nejlepší a ještě je v počítači dorovnej podle kontrolek voda/ojel rozměrově jsou stejný, pak jsem to pouze překreslil v obyčejnym malování, jiný program jsem prostě neměl k dispozici, doba trvání cca víkend pořádný piplačky. Nech si to vytisknout na nějaký lepší papír nejlépe fotopapír, pak už to jen přilep na ciferníky a mužeš budiky skládat.
Podsvícení, v našem případě nasvícení: budeš muset oddělit ochranné plexi od rámečku aby jsi vysunul lištu s oranžovim plexi, který udává barvu osvitu. To oranžové plexi demontuj, je přilepené. Běž do papírnictví kup si obal dle barvy jakou chceš aby to svítilo a to tam nalep, nic víc nic mín a máš hotovo. Žárovky jsem nechal normálně žlutý. Až to budeš lepit tak to přilep pruhlednou izolačkou, sekundák a jiný lepidla by se ti rozlili po obalu a vytvořili by takovou bílou vrstvu což je k prdu.
případný chyby omluvte, psal jsem to v tempu :oops:
Teď samotná výroba: ciferníky vem (měl by jsi mit 4 rychloměr,otáčkoměr,vodu,olej) naskenuj je pokud možno ve velikosti 1:1. Trochu složitější to je s teplotou vody a palivoměrem.Po delšim přemýšlení jsem je prostě nafotil, udělej si víc fotek z blízka, z dálky, tak aby ti to v počítači vyšlo velikostí co nejvíc těm dvoum naskenovaným,hlavně musíš fotit kolmo, vyber si ty nejlepší a ještě je v počítači dorovnej podle kontrolek voda/ojel rozměrově jsou stejný, pak jsem to pouze překreslil v obyčejnym malování, jiný program jsem prostě neměl k dispozici, doba trvání cca víkend pořádný piplačky. Nech si to vytisknout na nějaký lepší papír nejlépe fotopapír, pak už to jen přilep na ciferníky a mužeš budiky skládat.
Podsvícení, v našem případě nasvícení: budeš muset oddělit ochranné plexi od rámečku aby jsi vysunul lištu s oranžovim plexi, který udává barvu osvitu. To oranžové plexi demontuj, je přilepené. Běž do papírnictví kup si obal dle barvy jakou chceš aby to svítilo a to tam nalep, nic víc nic mín a máš hotovo. Žárovky jsem nechal normálně žlutý. Až to budeš lepit tak to přilep pruhlednou izolačkou, sekundák a jiný lepidla by se ti rozlili po obalu a vytvořili by takovou bílou vrstvu což je k prdu.
případný chyby omluvte, psal jsem to v tempu :oops:
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
no tož díky tiStiv píše:Nebudu škrt a klidně ti sem stručný popis hodim. Předpokládám že palubku rozhodit umíš. Postup rozdělávání budiku je jak psal Milhaus v knize nebo podle fotek co mam na blogu, takže fakt stručně. Krycí plast s plexi je pouze nacvaknutý, pouze uvolnit a jsi u přístrojů. Každý přístroj je zezadu zvlášt přišroubovaný, z otáčkoměru a rychloměru sundáš ručičky-viditelně si označ jejich klidovou polohu aby ti pak ukazovali správně, ciferníky na těchto dvou přístrojícj jsou našroubované. Horší to je s palivoměrem a teplotou vody, u nich ručičky nesundáš a mě se nepodařilo sundat ani ciferník, abych případně nepoškodil ručičku, takže se na to radši vybodni než aby jsi scháněl nový někde. Kontrolka na vodu a na tlak oleje pouze vycvakneš. Jak to je rozložený je na jedný z fotek.
Teď samotná výroba: ciferníky vem (měl by jsi mit 4 rychloměr,otáčkoměr,vodu,olej) naskenuj je pokud možno ve velikosti 1:1. Trochu složitější to je s teplotou vody a palivoměrem.Po delšim přemýšlení jsem je prostě nafotil, udělej si víc fotek z blízka, z dálky, tak aby ti to v počítači vyšlo velikostí co nejvíc těm dvoum naskenovaným,hlavně musíš fotit kolmo, vyber si ty nejlepší a ještě je v počítači dorovnej podle kontrolek voda/ojel rozměrově jsou stejný, pak jsem to pouze překreslil v obyčejnym malování, jiný program jsem prostě neměl k dispozici, doba trvání cca víkend pořádný piplačky. Nech si to vytisknout na nějaký lepší papír nejlépe fotopapír, pak už to jen přilep na ciferníky a mužeš budiky skládat.
Podsvícení, v našem případě nasvícení: budeš muset oddělit ochranné plexi od rámečku aby jsi vysunul lištu s oranžovim plexi, který udává barvu osvitu. To oranžové plexi demontuj, je přilepené. Běž do papírnictví kup si obal dle barvy jakou chceš aby to svítilo a to tam nalep, nic víc nic mín a máš hotovo. Žárovky jsem nechal normálně žlutý. Až to budeš lepit tak to přilep pruhlednou izolačkou, sekundák a jiný lepidla by se ti rozlili po obalu a vytvořili by takovou bílou vrstvu což je k prdu.
případný chyby omluvte, psal jsem to v tempu :oops:
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Stiv
- Uživatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 úno 2009 08:48
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka na garrose
Trochu jsem zaktualizoval ten svuj bloček, nahrál jsem pár fotek toho co jsem za poslední dva roky dělal na autě a snad ještě něco přidám. Ted je hlavně v plánu citron.
http://stivek.blog.cz
http://stivek.blog.cz