A hele co jsem tu nenašel,debata o 2.0TCT a co myslíte kluci že jsem měl do teďka v 205? Stačilo se jenom podívat a věděli by jste že tam jde a to bez problémů,není problém s převodovkou ani s turbem co se montáže týká,jenom bych poopravil informace o plnícím tlaku ten není 0,4 ale 0,7.Seriový výkon je 150PS já se dostal se seriovým turbem na 170PS ale má konstrukční chybu a jde na něm hodně špatně udělat repase takže jsem koupil jiný turbo a výkon povyrostl na 180PS což nebyl takový skok ale kroutící moment šel z 220(serie) na 270N/M.Jinak software jsem si dělal sám omezovač dal na 6850(serie 6250) s tlakem jsem šel na 0.9. Spotřeba průměr 10l.
Za motor jsem dal před třema rokama 17tis i s elektronikou jo a musel jsem dát karbokeramickou spojku 4.5tis,mezichladič 2.5tis,popoff ten jsem dostal ale teď tam mám SSQW,co se týká výkonů mezi 3.0 V6 a turbem tak se dá říct že co se týká hmotnosti na přední nápravě je výhodnější turbo a hlavně kdo kdy jezdil s turbem tak vý o čem to je
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
,pokud se přeskládá převodovka je turbo na maximální rychlost i rychlejší já jsem si troufnul zatim na 240km ale vypočítaný je to na 280km/h.Jinak s motorem nebyl žádný problém můžu ho jen doporučit