opět zvlněné kotouče
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
opět zvlněné kotouče
Tak měl bych jeden dotaz. co všechno kromě samotného brždění může ovlivnit to, že se zkroutí kotouče?
třmeny (nechlazený Bendix) jsou zrepasovaný + nový hadice, chodí hladce, nic nepřibržďuje.
může se stát, že by lehounce šmajdalo ložisko a tím pádem i celý kotouč vůči třmenu? nebo to je nesmysl
protože po 25000km se moje kotouče(brembo max) na 1.1 celkem zkroutili a při brždění to celkem cuká s volantem. Někdy skoro vůbec a jindy zase o dost víc icon_eh
kde mám hledat problém nesdá se mi, že bych na ty brzdy tak hamtal, ale jako občas jim dávam za uši
jestli mě to bude ještě chvilku prudit, tak udělám upgrade na chlazený kotouče z 1.9gti a třmeny 1.6 gti(kvůli 13kám na technickou)
třmeny (nechlazený Bendix) jsou zrepasovaný + nový hadice, chodí hladce, nic nepřibržďuje.
může se stát, že by lehounce šmajdalo ložisko a tím pádem i celý kotouč vůči třmenu? nebo to je nesmysl
protože po 25000km se moje kotouče(brembo max) na 1.1 celkem zkroutili a při brždění to celkem cuká s volantem. Někdy skoro vůbec a jindy zase o dost víc icon_eh
kde mám hledat problém nesdá se mi, že bych na ty brzdy tak hamtal, ale jako občas jim dávam za uši
jestli mě to bude ještě chvilku prudit, tak udělám upgrade na chlazený kotouče z 1.9gti a třmeny 1.6 gti(kvůli 13kám na technickou)
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: opět zvlněné kotouče
zkus tam vrátit seriový kotouče. jestli to udělá to samý ... nemáš vychozený uložení třmenů? Že by to při brždění chodilo šejdrem a v nektrém míste by se to enormě zahřívalo .... jak často se s tim autem jezdí a jak moc ho umýváš ???
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: opět zvlněné kotouče
no auto dělá tak 13000 za rok, a že bych teplý kotouče kropil ledovou vodou to ne
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: opět zvlněné kotouče
Mi se po 25 tisicich nezkroutily ani kotouce Starline
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: opět zvlněné kotouče
->vinorak: no tak to Tě nepotěšim, ale brembo max je fakt na nic. Mě oděšly za 3000km a každej, koho znám a koupil si je taky, tak měl ten samej problém. Ještě zkus kouknout na to uložení, ale v tom by broblém být neměl.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: opět zvlněné kotouče
no tak sem rozebral třmeny a vyměnil ty vodící čepy za jedny co se mi válely v garáži, namazal sem to mědí ve spreji a teď třmeny plavou hladce sice při brždění z vyší rychlostli volant pořád vybruje, ale oproti předešlému stavu to je tak o 70 procent lepší
cestou do mýta sem si připadal jako kdybych hrál playstation s dualshockem
cestou do mýta sem si připadal jako kdybych hrál playstation s dualshockem
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: opět zvlněné kotouče
Ty vodící čepy nebudou celej problém, ve svý podstatě "jen" držej třmen. Takže jestli jsou/byly špatný čepy, tak jedinnej problém by byl, že se ti budou destičky sjíždět nerovnoměrně-šikmo.
Zakopanýho psa bych viděl v kotoučích. Stačí, aby byly maličko zvlněný a jsi tam kde jsi byl...
Zakopanýho psa bych viděl v kotoučích. Stačí, aby byly maličko zvlněný a jsi tam kde jsi byl...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: opět zvlněné kotouče
tak dneska sem přišel na zajímavou věc (někteří se mni možná budou smát, že sem objevil Ameriku ) Do nedávna sem měl na autě 14 speedline s gumou 185/60. auto brzdilo dobře. No ale teď tam mám daný 14 plechy s gumou 165/65 (Šáša musí na technickou a tak má zimní 165/70 R13 ) a ten rozdíl je úplně markantní icon_eh Kola sem nevážil, ale ten plech i guma je o dost lehčí, takže brzdy jsou najednou jedovatější a trochu lépe se dávkují. Píšu jenom svůj subjektivní pocit. Je sice pravda, že s gumou 185 měl předek větší přilnavost ( nejezdim jako prase, ale občas něco říznu trochu rychlejc ) ale při brždění je to opravdu znát co udělá hmotnost kola Tak proto dávali frantíci 14ky a 15ky jenom na auta s chlazenýma kotučema a větším brzdovým válcem a posilovačem (jediná bílá vrána je winner )
je mi jasný že ta guma je o 2 cm užší taky to jde velice snadno zablokovat...u 185 to už chtelo hodně síly na pedál
je mi jasný že ta guma je o 2 cm užší taky to jde velice snadno zablokovat...u 185 to už chtelo hodně síly na pedál
Re: opět zvlněné kotouče
vinorak píše:tak dneska sem přišel na zajímavou věc (někteří se mni možná budou smát, že sem objevil Ameriku ) Do nedávna sem měl na autě 14 speedline s gumou 185/60. auto brzdilo dobře. No ale teď tam mám daný 14 plechy s gumou 165/65 (Šáša musí na technickou a tak má zimní 165/70 R13 ) a ten rozdíl je úplně markantní icon_eh Kola sem nevážil, ale ten plech i guma je o dost lehčí, takže brzdy jsou najednou jedovatější a trochu lépe se dávkují. Píšu jenom svůj subjektivní pocit. Je sice pravda, že s gumou 185 měl předek větší přilnavost ( nejezdim jako prase, ale občas něco říznu trochu rychlejc ) ale při brždění je to opravdu znát co udělá hmotnost kola Tak proto dávali frantíci 14ky a 15ky jenom na auta s chlazenýma kotučema a větším brzdovým válcem a posilovačem (jediná bílá vrána je winner )
je mi jasný že ta guma je o 2 cm užší taky to jde velice snadno zablokovat...u 185 to už chtelo hodně síly na pedál
vim ze je to mimo tema, ale kto hovoril pred nedavnom, ze na brzdenie ma zasadny vlyv sirka pneu a vaha?
k tomu skrutenie: 25000 je fakt malo na tak lahke auto
allroad c7
- Gordy
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 10 dub 2007 19:43
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hradec Králové
Re: opět zvlněné kotouče
Co máš s Winnerem?vinorak píše:tak dneska sem přišel na zajímavou věc (někteří se mni možná budou smát, že sem objevil Ameriku ) Do nedávna sem měl na autě 14 speedline s gumou 185/60. auto brzdilo dobře. No ale teď tam mám daný 14 plechy s gumou 165/65 (Šáša musí na technickou a tak má zimní 165/70 R13 ) a ten rozdíl je úplně markantní icon_eh Kola sem nevážil, ale ten plech i guma je o dost lehčí, takže brzdy jsou najednou jedovatější a trochu lépe se dávkují. Píšu jenom svůj subjektivní pocit. Je sice pravda, že s gumou 185 měl předek větší přilnavost ( nejezdim jako prase, ale občas něco říznu trochu rychlejc ) ale při brždění je to opravdu znát co udělá hmotnost kola Tak proto dávali frantíci 14ky a 15ky jenom na auta s chlazenýma kotučema a větším brzdovým válcem a posilovačem (jediná bílá vrána je winner )
je mi jasný že ta guma je o 2 cm užší taky to jde velice snadno zablokovat...u 185 to už chtelo hodně síly na pedál
205 GTi (Mi 16) Gekon
205 Roland Garros
205 Winner
205 Roland Garros
205 Winner
- Saibot
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 414
- Registrován: 11 črc 2007 11:12
- Rok narození: 1981
- Skutečné jméno: Mario
- Bydliště: Slowakia
Re: opět zvlněné kotouče
mozem len potvrdit ze tie brembo max su dost velkym sklamanim.. chalan ich mal na felde, 3 mesiace
205GTi - GTi power
1.9GTi 94KW rally car - in progress
306 1.4 - auto pre dôchodcu
1.9GTi 94KW rally car - in progress
306 1.4 - auto pre dôchodcu
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: opět zvlněné kotouče
no jako že jediný maloobsah má mít v techničáku gumy 185/60 R14- podle dobového kataloguGordy píše:Co máš s Winnerem?vinorak píše:tak dneska sem přišel na zajímavou věc (někteří se mni možná budou smát, že sem objevil Ameriku ) Do nedávna sem měl na autě 14 speedline s gumou 185/60. auto brzdilo dobře. No ale teď tam mám daný 14 plechy s gumou 165/65 (Šáša musí na technickou a tak má zimní 165/70 R13 ) a ten rozdíl je úplně markantní icon_eh Kola sem nevážil, ale ten plech i guma je o dost lehčí, takže brzdy jsou najednou jedovatější a trochu lépe se dávkují. Píšu jenom svůj subjektivní pocit. Je sice pravda, že s gumou 185 měl předek větší přilnavost ( nejezdim jako prase, ale občas něco říznu trochu rychlejc ) ale při brždění je to opravdu znát co udělá hmotnost kola Tak proto dávali frantíci 14ky a 15ky jenom na auta s chlazenýma kotučema a větším brzdovým válcem a posilovačem (jediná bílá vrána je winner )
je mi jasný že ta guma je o 2 cm užší taky to jde velice snadno zablokovat...u 185 to už chtelo hodně síly na pedál
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: opět zvlněné kotouče
teš sem je dal na griffe ve variantě 266mm tak sem zvědavSaibot píše:mozem len potvrdit ze tie brembo max su dost velkym sklamanim.. chalan ich mal na felde, 3 mesiace
no hlavní problém asi je v tom, že je mám na 1.1 nechlazený, tedy lehko se zahřejí...