Peugeot 205 Gti Griffe
Moderátor: rada
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Peugeot 205 Gti Griffe
Tak jsem se konečně dokopal k tomu, napsat nějaký příběh o tomhle autě. Jak to všechno začalo Měl sem svojí 1.1 a smířil sem se s tím, že to je sice celkem rychlé městské vozítko, ale asi tak do 100km/h a tak sem to auto vylepšoval co se týče interiéru ve stylu gti.
Čas šel dál a já pořád snil o gti, ale nebyly finance.....
Zlom nastal na druhém srazu v Pávově, jelikož mi během couvání na trávu upadl výfuk, byl sem nucen se k někomu přifařit do auta na odpolední program. No a co náhoda nechtěla byl to Shotgun se svojí Mi16. ( které sem zdárně ujížděl od Kolína až do Jihlavy )
A pak se to stalo, Láďa se mě zeptal, jestli nechci řídit připadal sem si jako ve snu (a to že mi stojí auto v kempu bez výfuku sem neřešil )
Čas šel dál a já pořád snil o gti, ale nebyly finance.....
Zlom nastal na druhém srazu v Pávově, jelikož mi během couvání na trávu upadl výfuk, byl sem nucen se k někomu přifařit do auta na odpolední program. No a co náhoda nechtěla byl to Shotgun se svojí Mi16. ( které sem zdárně ujížděl od Kolína až do Jihlavy )
A pak se to stalo, Láďa se mě zeptal, jestli nechci řídit připadal sem si jako ve snu (a to že mi stojí auto v kempu bez výfuku sem neřešil )
- Přílohy
-
- Koukám na Shotgunovu krásku a nevěřim tomu :)
- IMG_0812.JPG (218.25 KiB) Zobrazeno 27370 x
Naposledy upravil(a) vinorak dne 09 čer 2009 21:23, celkem upraveno 2 x.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Giffe
No a jelikož sem tou dobou byl už pracující a nějaké kačky taky byly, začal sem se poohlížet po nějakém gti
Podmínky byly následující: nový interiér, neschnilé a pokud možno co nejvíc zachovalé
A pak přišla fáze nadšení střídaná s fází zklamání
První bylo tuším auto co prodával Zemi. Byli sme dohodnutí, že pro něj v sobotu přijedu a pak mi v pátek volá, že přijel někdo z klubu, složil prachy a odjel No v tu chvíli mě to celkem nasralo, ale co budu hledat dál (byl to Gordy
asi po měsíci sem narazil na další, bylo Asi 20 km ode mě, nový model 1.9 75kw, nádherný kousek, asi za 22000. Byl sem domluvenej s lidma z toho bazaru, že ho v pondělí beru( to byl pátek večer) no a v pondělí ráno volám a auto prodáno
No tak sem pomalu začal propadat beznaději
A pak se po čase objevilo jedno griffe na aukru, aukci sem sice prohrál, ale nakonec se ke mě dostalo číslo na majitele
a 28.10.2008 jsem to jel okouknout.
auto bylo v celkem zachovalém stavu, hlavně sedačky byli skoro netnutý, a po projížďce sem se rozhodl, že ho beru.
Jinak ten chlápek stavěl barák měl tři děti, na léto měl černý cti na kterym zustali origo griffe kola , s griffe prý jezdila manželka do práce
A tak sem koupil gti a hned limitovanou edici
a tohle je první fotka
Podmínky byly následující: nový interiér, neschnilé a pokud možno co nejvíc zachovalé
A pak přišla fáze nadšení střídaná s fází zklamání
První bylo tuším auto co prodával Zemi. Byli sme dohodnutí, že pro něj v sobotu přijedu a pak mi v pátek volá, že přijel někdo z klubu, složil prachy a odjel No v tu chvíli mě to celkem nasralo, ale co budu hledat dál (byl to Gordy
asi po měsíci sem narazil na další, bylo Asi 20 km ode mě, nový model 1.9 75kw, nádherný kousek, asi za 22000. Byl sem domluvenej s lidma z toho bazaru, že ho v pondělí beru( to byl pátek večer) no a v pondělí ráno volám a auto prodáno
No tak sem pomalu začal propadat beznaději
A pak se po čase objevilo jedno griffe na aukru, aukci sem sice prohrál, ale nakonec se ke mě dostalo číslo na majitele
a 28.10.2008 jsem to jel okouknout.
auto bylo v celkem zachovalém stavu, hlavně sedačky byli skoro netnutý, a po projížďce sem se rozhodl, že ho beru.
Jinak ten chlápek stavěl barák měl tři děti, na léto měl černý cti na kterym zustali origo griffe kola , s griffe prý jezdila manželka do práce
A tak sem koupil gti a hned limitovanou edici
a tohle je první fotka
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Giffe
auto mělo samozřejmě pár vad na kráse, jako třeba omlácená haubna, zatékání vody, kotouče před smrtí a manžeta na levé poloose, ale jinak byl po mechanické stránce v pořádku, nic nekapalo, nehulilo, necukalo, mazalo to správně a hlavně to jelo jako kráva
No a pak přišlo drobné vystřízlivění Evidenční kontrola Cituji technika: Ses zbláznil bez štítku na motoru ti to nedám ani za litr
A tak sem se jal schánět štítek 180Z, Největší problém ale byl v tom, že v TP v kolonce typ motoru bylo napsáno XU5j...
Nakonec mě zachránil Hugo Dodal štítek a já konečně asi na začátku prosince mohl na evidenčku. Samozřejmě na jinou než předtím
a tam mi hodný technik napsal do poznámky k evidenčce že na štítku mám 180Z a že se tak motory značily ať mi to v TP přepíšou na XU5J / 180Z
no a pak sem od půl 5 ráno stál na DI frontu( Všichni rušili neexistující auta ) a v 20:00 sem odcházel s áčkovyma SPZ ( jenom mi pani u okýnka řekla, že mi to v TP nezmění, že to musí vidět magistrátní technik...
No a pár fotek z té doby..
No a pak přišlo drobné vystřízlivění Evidenční kontrola Cituji technika: Ses zbláznil bez štítku na motoru ti to nedám ani za litr
A tak sem se jal schánět štítek 180Z, Největší problém ale byl v tom, že v TP v kolonce typ motoru bylo napsáno XU5j...
Nakonec mě zachránil Hugo Dodal štítek a já konečně asi na začátku prosince mohl na evidenčku. Samozřejmě na jinou než předtím
a tam mi hodný technik napsal do poznámky k evidenčce že na štítku mám 180Z a že se tak motory značily ať mi to v TP přepíšou na XU5J / 180Z
no a pak sem od půl 5 ráno stál na DI frontu( Všichni rušili neexistující auta ) a v 20:00 sem odcházel s áčkovyma SPZ ( jenom mi pani u okýnka řekla, že mi to v TP nezmění, že to musí vidět magistrátní technik...
No a pár fotek z té doby..
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Giffe
no tak sem začal makat na autě, sundal sem ty hrozný zrcátka a dal tam origo vyhřívaný, o který sem si řekl, najitel je asi půl hodiny hledal ve stodole
Pak sem sundal ten ofuk na šíbru a ze střechy a kanálků v A sloupcích sem vyndal tak kilo bahna, to samé v předních blatnících. No pak sem koukal na brzdy a zjistil sem, že vzadu je ulomený jeden odvzďušňovák Pomohl Zoby a zadní třmeny byly doma. Přední kotouče sem koupil standartní bremba, protože mi v Elitu řekli že max budou a za měsíc a já nutně potřeboval jet na tu evidenčku...
Pak sem nějak náhodou narazil na na prodej Ouraganů a tak sem jel do Uherského Brodu a vlasně ani nevim proč sem začal přemýšlet o větších brzdách... A opět po chvilce hledání se naskytla koupě třmenů z 206 2.0Hdi což jsou kotouče 266mm na které se vejdou 14ky
Pak sem koupil nový kotouče a desky na předek i zadek a čekal sem na souseda až bude mít autogen. Při té příležitosti sem vyndal koberec a sedačky a vše řádně vypucoval
Pak sem sundal ten ofuk na šíbru a ze střechy a kanálků v A sloupcích sem vyndal tak kilo bahna, to samé v předních blatnících. No pak sem koukal na brzdy a zjistil sem, že vzadu je ulomený jeden odvzďušňovák Pomohl Zoby a zadní třmeny byly doma. Přední kotouče sem koupil standartní bremba, protože mi v Elitu řekli že max budou a za měsíc a já nutně potřeboval jet na tu evidenčku...
Pak sem nějak náhodou narazil na na prodej Ouraganů a tak sem jel do Uherského Brodu a vlasně ani nevim proč sem začal přemýšlet o větších brzdách... A opět po chvilce hledání se naskytla koupě třmenů z 206 2.0Hdi což jsou kotouče 266mm na které se vejdou 14ky
Pak sem koupil nový kotouče a desky na předek i zadek a čekal sem na souseda až bude mít autogen. Při té příležitosti sem vyndal koberec a sedačky a vše řádně vypucoval
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Giffe
no a pak sem začal odstrojovat věci okolo motou, protože se mi vyselo šoupátko přídavnýho vzduchu jenom tak na hadicích No ale vzal sem to nějak z gruntu a vyházel sem všechny vodní i olejové hadice Vyměnil sem kabely, palivový filtr, termostat, řemen, vypral sem bavlněnej vzducháč a vyčistil váhu vzduchu.
No ale po složení to nechtělo držet otáčky, po 2 dnech byla odhalena chyba - nezapojená hadice do šoupátka
no a to už byl skoro začátek dubna a sraz se blížil
No ale po složení to nechtělo držet otáčky, po 2 dnech byla odhalena chyba - nezapojená hadice do šoupátka
no a to už byl skoro začátek dubna a sraz se blížil
Naposledy upravil(a) vinorak dne 18 čer 2009 11:49, celkem upraveno 1 x.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Giffe
Po nějaké době sem se bavil se sousedem, a ten mi řek, ať ty trubičku od brzd dám nový, že to nemá cenu( že mě to nenapadlo hned ) naštěstí to šlo u rozbočky za abs povolit, takže stačilo nechat udělat trubičky. Vzadu sem to naštěstí taky povolil u zátěžovýho regulátoru
Brzdy byly na místě a šlo se odvzdušňovat. Jenomže kombinace třmenů, které mají o 6mm větší průměr písku než originál, hlavního brzdového válce a abs neni zrovna růžová Pedál sice byl tvrdý ale až skoro u podlahy Pak sem s autem najel asi 300km aby si brzdy sedly(taky kvůli technické). Auto brzdilo fakt dobře ale pedál šel srašně do podlahy. Ale říkal sem si, že to sraz odjede a pak seženu válec ze 406ky. Jenomže co čert nechtěl - začaly problémy.
Bylo úterý a já přijel domu a najednou koukám, že mi z auta chčije voda, byl to ulomený plastový odvzdušňovák u termostatu. Ale to ještě nebyl konec problémů Den potom je táta na emise a odpoledne mi volá, že auto nestartuje. Na baterce bylo 10,5V icon_eh Alternátor šel do kopru a tak sem tátu za hroznýho deště asi 3krát roztlačoval, aby s tim dojel domu.. takže na sraz sem je 1.1 kou...
Teď je na autě nová poloosa a tyčky stabilizátoru. Alternátor prošel generálkou a taky dráty od něj a startéru. Naposledy sem vyndal prostřední tlumič a koncák( v pondělí bude nový) a taky sem dal brzdový válec ze 406ky a je to mazec pedál je akční už pěkně nahoře.
Tak teď už jenom Technickou, nový gumy, rozvody, ventilový vůle,... a příští rok se bude dělat drobná klempířina
Brzdy byly na místě a šlo se odvzdušňovat. Jenomže kombinace třmenů, které mají o 6mm větší průměr písku než originál, hlavního brzdového válce a abs neni zrovna růžová Pedál sice byl tvrdý ale až skoro u podlahy Pak sem s autem najel asi 300km aby si brzdy sedly(taky kvůli technické). Auto brzdilo fakt dobře ale pedál šel srašně do podlahy. Ale říkal sem si, že to sraz odjede a pak seženu válec ze 406ky. Jenomže co čert nechtěl - začaly problémy.
Bylo úterý a já přijel domu a najednou koukám, že mi z auta chčije voda, byl to ulomený plastový odvzdušňovák u termostatu. Ale to ještě nebyl konec problémů Den potom je táta na emise a odpoledne mi volá, že auto nestartuje. Na baterce bylo 10,5V icon_eh Alternátor šel do kopru a tak sem tátu za hroznýho deště asi 3krát roztlačoval, aby s tim dojel domu.. takže na sraz sem je 1.1 kou...
Teď je na autě nová poloosa a tyčky stabilizátoru. Alternátor prošel generálkou a taky dráty od něj a startéru. Naposledy sem vyndal prostřední tlumič a koncák( v pondělí bude nový) a taky sem dal brzdový válec ze 406ky a je to mazec pedál je akční už pěkně nahoře.
Tak teď už jenom Technickou, nový gumy, rozvody, ventilový vůle,... a příští rok se bude dělat drobná klempířina
Naposledy upravil(a) vinorak dne 18 čer 2009 11:58, celkem upraveno 1 x.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Giffe
Tak sou tu další novinky Konečně se mi podařilo nastavit tyčku v posilovači tak, že auto nepřibržďuje a zároveň má pedál krátký chod. Brzdí to opravdu dost a oproti seriovým brzdám (sice byly před smrtí..) je ten rozdíl až zarážející. Akorát to chce cit, protože stačí trochu víc šlápnout a už do toho kecá ABS jinak zítra du na technickou a tak sem opět přezouval ale co nejdřív musim koupit gumy, protože to je už o hubu a místo 205/45 příjdou 195/45.... jsou taky o dost levnější, přecejenom peníze netisknu
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Griffe
Tak nějaké nové fotečky Auto má po technické, příští týden se budou dělat rozvody a nechám změřit tlaky ať vím na čem sem
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Griffe
Tak auto už má rozvody hotový a šlape jako za mlada průměrnou spotřebu má kolem 7.5, což je úplně super zhledem k tomu jak to jede. Dále přišla na řadu výměna budíků za ty z BXka, a jsou super Hladinu oleje to měří celkem přesně. některý budíky jsou sice trochu jinak očíslovaný než v originálu, ale ve výsledku to ukazuje stejné hodnoty jako předtím
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Griffe
Tak dneska sem si konečně nechal namíchat barvu a hodil sem přední spojler do laku
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Griffe
další věc, co jsem musel udělat byla výměna světel, ty co tam byly stály za prd avůbec to nesvítilo. Takže sem koupil repliky od DEPO, neni to sice valeo, ale mám je na svý 1.1 a sem nadmíru spokojen No a pak sem ještě trochu zainvestoval a koupil origo dálky, ani se neptejte co to stálo, sem holt
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Griffe
Tak dneska sem ho konečně vyblejsk v plný kráse
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Griffe
blíží se nám konec roku, tak by to chtělo pár fotek toho, co se na griffe událo
výměna chaldiče, výměna dálek za žluté, nová barva a obutí ouragánů, následný prodej nehorázně pod cenou a koupě vysněných sl434 . Kapota automatic, motor XU9J4 a svody z gti16, pružiny -25mm a tlumiče Bilstein B4 a pak hormada drobných věcí od peugeotu (těsnění, gufera,....)
výměna chaldiče, výměna dálek za žluté, nová barva a obutí ouragánů, následný prodej nehorázně pod cenou a koupě vysněných sl434 . Kapota automatic, motor XU9J4 a svody z gti16, pružiny -25mm a tlumiče Bilstein B4 a pak hormada drobných věcí od peugeotu (těsnění, gufera,....)
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot 205 Gti Griffe
A taky jsem absolvoval oba celoklubové srazy