RychlikMax píše: Ja jsem tvaroval potřebné plechy podle tvaru plechu na autě ( bez plánu )a pak svárem přichytil a po kompletním vytvarování jsem celé zavařil na tvrdo celou výztuhu na potřebné místo.
To samozřejmě jde, a nejspíš v téhle chvíli nejlepší a nejjednodušší řešení. cílem mého topicu však bylo, aby sem někdo dal výkresy, odkazy a dokumentaci hlavně KDE tyhle všechny úpravy udělat. Krom jiného tedy po provaření všech spojů
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno 205 1,9 GTI 94kW - uloženka 205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor DUCATI Monster 2001
maRas píše:Ono taky kdyby se v tomhle tématu nesmazali příspěvky od něj, tak by možná tady i přispěl nějak, ale po téhle totalitní čistce .... myslím, že nemá ani chuť tady něco psát.
ja teda nevim ale nevsiml jsem si ze by v tomto tematu nejake prispevky od toma zmizely... napsal jen samozrejme ze jsou ale jinak jsem tu nic nezahlidl, a to v tomto tematu ctu kazdy novy prispevek protoze me to taky zajima...