Znížená hlava

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Uživatelský avatar
manko
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4313
Registrován: 22 úno 2008 22:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
Bydliště: Senné (Okres VK)
Kontaktovat uživatele:

Znížená hlava

Příspěvek od manko »

Ahojte tak ako tak pozerám tak sa tu nikto nič nepítak tak zase ja :m:

No mohol by mi niekto vysvetliť ( Ako načo je dobrá znížená hlava) ? robí sa niečo z nastavením paliva alebo vzduchu .
Aký výkon vie poskytnúť táto úprava ? A čo tesnenie stačí obyčajné alebo dáke zosilnené ?
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km

Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :) Obrázek

čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal :m:
mi16boss
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 23 led 2008 15:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Znížená hlava

Příspěvek od mi16boss »

snizenim hlavy dojde ke zvyseni kompresniho pomeru (smes paliva se vzduchem se stlacuje ve valci v mensim prostoru, proto je stlacena vic a lepe pak hori)..nicmene tato uprava ti sama o sobe moc neprida...nevim jak je na tom GTI 8V ale treba mi16 je na tohle dost hakliva....hlavy pak rady praskaji...se zvysenym kompresnim pomerem pak prichazi vyssi tepelne namahani spalovacich prostro ...vetsi mechanicke namahani pistnich cepu a ojnicnich lozisek ....tim snizna zivotnost motoru a mozne problemy...
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...

...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
Uživatelský avatar
RychlikMax
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 03 čer 2009 07:51
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 0
Bydliště: Dobruška

Re: Znížená hlava

Příspěvek od RychlikMax »

:up: Souhlasím s " mi16boss " ,lépe bych to nenapsal. ;-)
Uživatelský avatar
Petronel5550
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 úno 2009 14:56
Rok narození: 0007
Skutečné jméno: Jenda
tel.:: 733662996
Bydliště: Kojice,Nemira
Kontaktovat uživatele:

Re: Znížená hlava

Příspěvek od Petronel5550 »

No teda já bych to trochu zkrátil prostě nestačí je snížit hlavu ale musíš tomu přizbůsobit řadu dalších dílů
Peugeot 307 HDi X-line
Yamaha Neo's Stage 6
VW-Passat B6 TDI Highline
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Znížená hlava

Příspěvek od vztekloun »

pffff no lidi ja Vam nevim ale hlavu bych nikdy neserizl :( to je vazne akorat zbytecny niceni hlavy a stejne to prida temer kulovy. jak kde teda samozrejme. pokud si chce clovek zaexperimentovat s tunenim motoru tak muze zkusit zabudovat turbo :D ale ne zbytecne nicit hlavy tehle milacku ( pugu :D ) :smich:
kdyz uz chce mit clovek vetsi kompresni tlak* tak se to da resit poslanim do motoru vice paliva a vzduchu - turbidlo + silnejsi pal. cerpadlo + taky nova ridici jednotka a lepsi strikacky........ atd atd atd........

*vyssi kompr. pomer = vyssi tlaky

a komu by nesedela vysoka spotreba tak at si sezene mensi kubaturu a udela s tim to same :):)
nase*e do toho trochu min benzinu ale fun by to byla stale dosti velka :) na youtubu jsem tam videl jsednou video kde teepek s 205-kou provedl neco fantastickyho :) do motoru Mi16 narval turbo a jeste do toho zazracnym zpusobem nasoukal dalsich par set koni na paradnich 400..... :wau: by me zajimalo jak to udelal. ja jen doufam ze Mi16-ky nemeli turbo v serii. to by byl trochu trapas :smich:

co takhle T16 ze 405-ek? Ty meli turbidla?
Tom
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 466
Registrován: 23 říj 2007 20:23
Skutečné jméno: Tom
tel.:: 777581056
Bydliště: Kaplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Znížená hlava

Příspěvek od Tom »

K příspěvku mám výhrady, ale nejsem odborník, takze se vyjadřovat nebudu.


K tomu motoru z T16 - když už ho seženeš, je tak drahej že se posadíš na zadek :)
Spíš bych použil turbo 8v XU z cit. XM.
Prodej ND 205, 309, 405, 406 + hromada dalších na jiná auta 1985 - 1995, stačí se jen ozvat
Ekologická likvidace
Odtah automobilů do 2t
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: Znížená hlava

Příspěvek od WoMec »

motory Mi16 nemely v serii turba ale motory z T16 ano ... viz např. Ludvik (205 s motorem T16) nebo Koldas (origo 405 T16) :)

se snižovánim hlavy ... nevim .. nejsem odbornik ... ale přijde mi to stejne jako rvat na obyč diesel turbo bez dalších uprav ... jsou to věci které vice namáhají motor a je zde riziko ze ti praskne ojnice, hlava . nebo neco jiného ... osobně bych no nedělal ...
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Znížená hlava

Příspěvek od vztekloun »

Tom píše:K příspěvku mám výhrady, ale nejsem odborník, takze se vyjadřovat nebudu.


K tomu motoru z T16 - když už ho seženeš, je tak drahej že se posadíš na zadek :)
Spíš bych použil turbo 8v XU z cit. XM.
znicil jsi mi iluze :smich: hele vcera jsem zjistil ze tohle forum ma i kmenovy stranky :trapas: - jsem se tam hnedka podival a tam byly i motory ktery pasujou do 205 - tim padem i do 309 atd..... a tam prave tenhle dvoulitr preplnovanej turbem z 405-ky........ uplne po nem :slint: :D hele to zase nemuze bejt tak drahej, ne?

no hele jsem ted koukal na ten 8-mi ventil....... s otevrenou drzkou..... :D on ma o 50 koni min :( leda ze bych si zkusil pak sehnat hlavu z T16....... :D:D
Uživatelský avatar
manko
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4313
Registrován: 22 úno 2008 22:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
Bydliště: Senné (Okres VK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Znížená hlava

Příspěvek od manko »

Všetko okolo T16 je nezohnatelné :m:
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km

Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :) Obrázek

čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal :m:
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Znížená hlava

Příspěvek od vztekloun »

jdete nekam :cry: :cry: :smich: ne si delam prdel :D jste fakt hodny :D tak to vypada ze si asi predelam tu Mi16-ku :smich: a taky by me docela zajimal pohon 4x4 ze 405-ky :P

EDIT: at Vas ani nenapadne mi rikat ze je to nesehnatelny :D:D
Uživatelský avatar
manko
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4313
Registrován: 22 úno 2008 22:57
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
Bydliště: Senné (Okres VK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Znížená hlava

Příspěvek od manko »

Spítaj sa ludvika on si robí 4x4 205 turbo :slint:
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km

Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :) Obrázek

čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal :m:
mi16boss
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 23 led 2008 15:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Znížená hlava

Příspěvek od mi16boss »

snizovani hlavy ma smysl, ale pouze v pripade ze clovek s motorem dal pracuje. samotne snizeni hlavy se vyrazne na vykonu neprojevi. Pokud se s motorem dale zapracuje tak timto ziskany vyssi kompresni pomer je samozrejme k uzitku. Uprava lae musi byt komplexni...

Turbo na atmosfericky motor .. jiste zajimava alternativa ziskani velkeho prirustku vykonu .....Jenze .... kez by to bylo tak jednoduche jak pisete .... nahodit turbo dat vetsi vstriky ....to by byla nadhera :)
Jenze ....co nutna vymena standardnich dilu motoru ( pisty ojnice klikova hridel) za pevnejsi ?? Co bezpodminencne nutna vymena motormanagementu ?? .......

Motor z T16 :) hezka zalezitost pokud funguje a nezacne se sypat ....jakmile prijde problem tak je opravdu dost velky problem sehnat nektere nahradni dily (kamarad ma 405 T16 r.v. 1995 takze vim co uz si s tim vytrpel a to patri mezi ty stastnejsi....), a to jak v nahrade tak u peugeotu ..protoze spoustu dilu uz ani peugeot skladem nema a nejdou objednat ...napriklad chladic (original uz neni...a v nahrade ho udajne dela nejaka spanelska firma a stoji cca 12 000 Kč ).

Transmise z t16 do 205 ...jiste zalezitost resitelna ...za splneni urcitych predpokladu ...:)

A sehnatelnost T16 ?? Hodne spatna....Vetsinou si je majitele piplaji a udrzuji pro radost...obcas se objevi nejaka rozstrelena .....My napriklad v patek 10.7.2009 rozebirali jednu na slovensku a domu si privezli komplet transmise + spoustu dalsich veci :):):)
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...

...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Znížená hlava

Příspěvek od vztekloun »

Turbo na atmosfericky motor .. jiste zajimava alternativa ziskani velkeho prirustku vykonu .....Jenze .... kez by to bylo tak jednoduche jak pisete .... nahodit turbo dat vetsi vstriky ....to by byla nadhera :)
Jenze ....co nutna vymena standardnich dilu motoru ( pisty ojnice klikova hridel) za pevnejsi ?? Co bezpodminencne nutna vymena motormanagementu ?? .......
hehe. ano ano. tam je potreba daleko vice veci nez jen turbo a vetsi vstriky :D neboj se ja si to nepredstavuju jak hurvinek valku :D:D ale nechtelo se mi to rozepisovat cely pac toho je tolik.....

no tak s T16 jsem to uz vzdal i kdyz je to vazne skoda :( ale tak budto zkusit sehnat tu Mi16 a narvat do toho turbo a nebo rovnou koupit trilitr sestival sice bez turba ale budis. ale bojim se toho ze me to sezere. :( a nebo i do toho nasackovat turbo nebo rovnou dve aby ten motor mel rovnomerny plneni do celyho rozsahu otacek....... :P :D:D ale ne to uz si delam prdel :D ani na to nasackovani toho sestivalu bych nemel :D tak clovek musi spekulovat co s autem, zvlaste ze by me bavilo jezdit zavody do vrchu :(
Odpovědět