Vrtule VS akumulátor
- Serge
- Uživatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 19 črc 2009 22:11
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Serhiy Mazur
- tel.:: 725866612
- Bydliště: Březí Praha-Východ
Vrtule VS akumulátor
V těchto dnech mě trápí chlazení nevím jaká je provozní teplota u GTI 1,6 ale to není hlavní otázka..problém je ten, že když se motor dostatečně neschladí jízdou a např popojíždim v koloně potom potřebuju někde zastavit tak se mi sepne větrák v sahaře mám pouze jeden, ale problém nastává tehdy když větrák se snaží uchladit tak dlouho až se kapacita akumulátoru (55ah) dostane na takovou hranici z které už nelze nastartovat napadlo mě že bych tam dal silnější aku ale známý mi povídal že vzhledem k vyšší kapacitě aku altík nestačí dobíjet na uvedenou kapacitu.Nevím co je na tom pravdy ale zatím to řeším tak že ještě nechám motor chvíli běžet než se schladí..no ale když není čas tak co se dá dělat? ..nějaké nápady?díky
♦Peugeot 205 GTI♦
1.6 l, 76 KW, 1986, XU5J ... Geťas
1.6 l, 76 KW, 1986, XU5J ... Geťas
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Vrtule VS akumulátor
buď máš starou baterku(těsně před smrtí), nebo ti málo dobíjí alternátor To auto by to mělo v pohodě zvládnout. ikdyž, já když měl v háji spínač pro větrák, tak za 300km, co pořád běžel sem vytlouk baterku tak, že to normálně za jízdy chcíplo (ale to byla baterka 3 roky nenabitá a alternátor stál taky za prd...)
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtule VS akumulátor
já větrák sepínám tlačítkem a dneska v tom horku mi hrálo v autě rádio a byl zapnut větrák více jak hodinu a poté jsem auto v pohodě nastartoval.... Větrákem to nebude, spíš bych viděl problém v kapacitě baterky popřípadě altíku
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Serge
- Uživatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 19 črc 2009 22:11
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Serhiy Mazur
- tel.:: 725866612
- Bydliště: Březí Praha-Východ
Re: Vrtule VS akumulátor
Pořídim novou baterku, díky za rady.
♦Peugeot 205 GTI♦
1.6 l, 76 KW, 1986, XU5J ... Geťas
1.6 l, 76 KW, 1986, XU5J ... Geťas
Re: Vrtule VS akumulátor
nová baterka a pofičí jak divý ... mě pro změnu odešlo čidlo na sepnutí větráku, takže sem v těch hicech v kolonách pěkně vařil už to dávám do pucu :)
- Hoj@n
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4473
- Registrován: 31 pro 2008 15:19
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Pepa
- tel.:: 777232994
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtule VS akumulátor
jak říkám, mám stejný problém, řešil jsem to tlačítkem a kontroluji si teplotu.... a není problém... nové čidlo stojí kolem pětikilaDXRL4 píše:nová baterka a pofičí jak divý ... mě pro změnu odešlo čidlo na sepnutí větráku, takže sem v těch hicech v kolonách pěkně vařil už to dávám do pucu :)
PEUGEOT 205 Roland Garros "GYRROSEK"- r.v. 1992, 1.4, 55kw - Byvavalo :-(
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
Toyota Celica "Natálka"- r.v. 1995, 1.8, 85kw
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Vrtule VS akumulátor
zkus první poměřit altík než vyhodíš prachy za baterku.....
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Re: Vrtule VS akumulátor
čidlo 375,- a šlape :)