Prosím o radu
Jak se má chovat motor 1,6 GTI po studeném startu?
Při otevřeném sytičovém ventilu jsou otáčky vyšší nebo otevřený sytič se nepozná?
V mém případě po nastartování motor téměř chcípne, odrazí se tak od 500 otáček a pak se houpáním ustálí tak na 1000 otáček a drží volnoběh celkem OK.
Ještě dotaz k elektronice motoru ve výfuku je nainstalovaná lambda sonda ale nenašel jsem žádný kabel kam ji napojit je to motor 180Z 1,6 rok 86
Dík za rady a info Michal
Chování motoru 1,6 GTI
Sice nemám 1,6, ale 1,9...Po studeném startu mám otáčky asi 1400, ty potupně klesají a až má motor asi 70°C, tak se otáčky na volnoběh ustálí asi na 950. Lambda je zapojená ve 2 konektorech, které mám u hlavního brzd válce( zelený a černý). Tak je to u mě. Zkus vyblikat paměť závad, jestli tam něco bude. Ohledně těch tvých otáček, zkus mrknout na šoupátko přídavného vzduchu, je pod rozdělovačem a z každé strany do něho vede hadice. Já ho třeba neměl vůbec zapojeny a otáčky se chovaly podobně.
Michal 205 1.9 GTI
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------
Tak to nevím, zkus a jestli nic dělat nebude, tak je asi po něm. Jde to vyblikat i bez konektoru, klíčkem. Určitě se to tady někde probíralo, zkus pohledat. Jinak ta kontrolka je vpravo nahoře nad otáčkoměrem. Zkus se podívat, jestli tam něco máš a jestli nesvítí tak je třeba jenom prasklá žárovka. Já třeba, když jsem auto kupoval, tak ji pro jistotu majitel vytáhl, asi aby skryl chyby, co tam byly. To jsem ješě tehdy nevěděl, že tam má nějaká být.
Michal 205 1.9 GTI
-------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------