Smrt 205kám?
- Bohouš 205 GTI
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 11 led 2006 13:20
- Bydliště: Praha
- Marda106
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 10 led 2006 00:43
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Marek
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Bohuzel nejsou prachy tak se vozim sice v novejsim modelu Peugeotu ale pomalejsim a o dost slabsim Peugeot 106 ale kdyz budou prasule tak si chci koupit 205GTI..Tomas cerveny píše:Mardo 106 a co ty máš vůbec za autíčko???Že ho nemáš v členech???? :P :P A máš pravdu tak dlouho jsem se už nezasmál.Chtěl bych být táké takový velký tuner :lol: :lol: TOM
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Bohuzel nejsou prachy tak se vozim sice v novejsim modelu Peugeotu ale pomalejsim a o dost slabsim Peugeot 106 ale kdyz budou prasule tak si chci koupit 205GTI..[/quote]
To nevadí je to taky Peugeot a navíc v něčem je praktičtější na bežné a denodenní ježdění než GTI.Ale přeji ti také ať ti co nejdříve vyjde a koupíš si to vysněné GTI.Hodně štěstí a dobrou koupi :D TOM
To nevadí je to taky Peugeot a navíc v něčem je praktičtější na bežné a denodenní ježdění než GTI.Ale přeji ti také ať ti co nejdříve vyjde a koupíš si to vysněné GTI.Hodně štěstí a dobrou koupi :D TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To jsi se ještě nesvezl v oltcitu????O mnoho přicházíš.To je teprve to správné svezení v pořádné káře kua jako v tom filme Fást end Fjůriouz.Nesvezl jsi se v oltcitu nevíš co je život voe. :lol: :lol: Ps.Nebo jsi si zachránil život :lol: :lol: :D :D kua TOMBohouš 205 GTI píše:Nehoráznej masakr.......jako předák má ultra hustou káru - Olcita....
:lol: :lol: :lol: sem šel normálně do kolen....
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
to jo,hlavně ručka na přední kola,to je zážitek :lol:Tomas cerveny píše:To jsi se ještě nesvezl v oltcitu????O mnoho přicházíš.To je teprve to správné svezení v pořádné káře kua jako v tom filme Fást end Fjůriouz.Nesvezl jsi se v oltcitu nevíš co je život voe. :lol: :lol: Ps.Nebo jsi si zachránil život :lol: :lol: :D :D kua TOMBohouš 205 GTI píše:Nehoráznej masakr.......jako předák má ultra hustou káru - Olcita....
:lol: :lol: :lol: sem šel normálně do kolen....
Citroen Saxo VTS 16V 2001
No kluci, s tima škodovkama bych to neviděl zas tak černě. Nejvíc tuzingovejch aut u nás je značky Škoda,respektive typ 742,neboť je to u nás nejrozšířenější auto. Ale je pravda,že někdy sou ty úpravy k pláči, někdy zase pravej opak. Zastávám,že je lepší nablejskanej originál,než sprzněnej tuning. No ale proti guštu žádnej dišputát.
A s tima plastama jak někdo podotknul,záleží hlavně na tom,jak je to auto udělaný,je pravda,že pokud se oplastuje,tak je o to větší problém sladit to dohromady. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo 8)
A s tima plastama jak někdo podotknul,záleží hlavně na tom,jak je to auto udělaný,je pravda,že pokud se oplastuje,tak je o to větší problém sladit to dohromady. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo 8)
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To máš pravdu je jich asi nejvíce a jsou asi nejdostupnější a na úpravy pro mladou veřejnost.Ale to je i jejich největší problém plus horší či lepší technický stav většiny z nich.Nikdo z nás tady nebude hanit škodovky této řady ani ty další a mladší.Plno z nás na ně má dobré či špatné vzpomínky ale je to v pravdě o vkusu a soudnosti.A u většiny těchto majitelů tuzingovejch aut se jedná i psychiku.Pokud z toho auta udělá něco nebezpečného (dá se dost často říci přímo zbraň)nejen sobě ale i okolí a navíc se za volantem tohoto auta chová stejně tak a stává se přímo hrozbou pro všechny okolo tak je to dost špatné.A co říci na závěr snad jen co nejméně těchto tzn. aut a ještě méně takových řidičů :? :x Never more :lol: :lol: :x :x TOMM.a.R.i píše:No kluci, s tima škodovkama bych to neviděl zas tak černě. Nejvíc tuzingovejch aut u nás je značky Škoda,respektive typ 742,neboť je to u nás nejrozšířenější auto. Ale je pravda,že někdy sou ty úpravy k pláči, někdy zase pravej opak. Zastávám,že je lepší nablejskanej originál,než sprzněnej tuning. No ale proti guštu žádnej dišputát.
A s tima plastama jak někdo podotknul,záleží hlavně na tom,jak je to auto udělaný,je pravda,že pokud se oplastuje,tak je o to větší problém sladit to dohromady. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo 8)
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
to auto je zbran sama o sobě,stačí vidět nárazový testy...měl jsem dřív rapida,měl jsem i favorita a ted mám od škodovky služební fabii,nadával jsem i na fabii,ale ted šla do servisu(v pondělí) a mě dali fanyho,rezervní auto na firmě a já s toho byl neštastnej co je to za hrůzu a to to není mrdka,je pravidelně servisovanej,ale je to prostě starý auto,děláný starejma technologiema a tak a já jen vzpomínal jaký je ta fabie parádní auto a jak ji mám vlastně rád :oops:Tomas cerveny píše:To máš pravdu je jich asi nejvíce a jsou asi nejdostupnější a na úpravy pro mladou veřejnost.Ale to je i jejich největší problém plus horší či lepší technický stav většiny z nich.Nikdo z nás tady nebude hanit škodovky této řady ani ty další a mladší.Plno z nás na ně má dobré či špatné vzpomínky ale je to v pravdě o vkusu a soudnosti.A u většiny těchto majitelů tuzingovejch aut se jedná i psychiku.Pokud z toho auta udělá něco nebezpečného (dá se dost často říci přímo zbraň)nejen sobě ale i okolí a navíc se za volantem tohoto auta chová stejně tak a stává se přímo hrozbou pro všechny okolo tak je to dost špatné.A co říci na závěr snad jen co nejméně těchto tzn. aut a ještě méně takových řidičů :? :x Never more :lol: :lol: :x :x TOMM.a.R.i píše:No kluci, s tima škodovkama bych to neviděl zas tak černě. Nejvíc tuzingovejch aut u nás je značky Škoda,respektive typ 742,neboť je to u nás nejrozšířenější auto. Ale je pravda,že někdy sou ty úpravy k pláči, někdy zase pravej opak. Zastávám,že je lepší nablejskanej originál,než sprzněnej tuning. No ale proti guštu žádnej dišputát.
A s tima plastama jak někdo podotknul,záleží hlavně na tom,jak je to auto udělaný,je pravda,že pokud se oplastuje,tak je o to větší problém sladit to dohromady. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo 8)
Citroen Saxo VTS 16V 2001
Nemůžu s tebou nic jínyho než souhlasit. Když sou na takovymhle autě ještě nebezpečný upravy,tak je to na pěst. Dřív sem strašně odsuzoval tuzing,ale zase když si to vemete,tak že např. ňákej chudej student si koupí škůdku a chce se aspoň v něčem odlišovat od ostatních,tak si nalepí rychlý pruhy,ňáky ty ledky. A to vystihuje podstatu tuningu=odlišovat se od ostatních. Ale někdy pochybuju o mentalitě majitelů vozů,který sou schnilí na sračku, nemluvě o tom jak sou na tom brzdy,řízení,uchycení kol... A místo toho,aby to dali aspoň trochu do pořádku,tak si koupí hliníkový křídlo, nebo neony .
To CRACK: Určitě narážíš na nedávno zveřejněný crashtesty 105,ale zase bych to neviděl tak černě, zkus se kouknout na dobový crashtesty Garde a budeš překvapenej,a určitě to není tím,že by si soudruzi vylepšili výsledky. Nedávno zveřejněnej crashtest byl hodně zavádějící,neboť se jednalo o současnej způsob testu,a když si vezmeš,že je to auto,ktery vychází ze 30let starejch modelů,tak je to trošku postavený na hlavu. Ale nic na tom nemění to,že je škodovka jedno z nejnebezpečnějsích aut na silnici.ale holt už je to dost stará kára. Ale co můžu mluvit za sebe,tak už sem měl ve škodovce dost kolizí, ale vždycky sem byl na sedačce spolujezdce. Při některých sem si říkal,že už je po mně,ale naštěstí všechno dopadlo dobře. Ale to se spíš jednalo o štěstí. No ale už radši budu mlčet :)
To CRACK: Určitě narážíš na nedávno zveřejněný crashtesty 105,ale zase bych to neviděl tak černě, zkus se kouknout na dobový crashtesty Garde a budeš překvapenej,a určitě to není tím,že by si soudruzi vylepšili výsledky. Nedávno zveřejněnej crashtest byl hodně zavádějící,neboť se jednalo o současnej způsob testu,a když si vezmeš,že je to auto,ktery vychází ze 30let starejch modelů,tak je to trošku postavený na hlavu. Ale nic na tom nemění to,že je škodovka jedno z nejnebezpečnějsích aut na silnici.ale holt už je to dost stará kára. Ale co můžu mluvit za sebe,tak už sem měl ve škodovce dost kolizí, ale vždycky sem byl na sedačce spolujezdce. Při některých sem si říkal,že už je po mně,ale naštěstí všechno dopadlo dobře. Ale to se spíš jednalo o štěstí. No ale už radši budu mlčet :)
já to tak černě ale vidím,stačilo mě když kámoš narazil ve svojí škodárně v 50ti do mostu a kdyby se mu nesklopili tu super kvalitní sedačky,teda zlomili než sklopili,tak už tady není.Nápravu by měl v hlavě,to auto vypadalo ještě hůř než v tom testu,nebylo schnilý,jediný co tam nebylo že tam neměl rezervuM.a.R.i píše:To CRACK: Určitě narážíš na nedávno zveřejněný crashtesty 105,ale zase bych to neviděl tak černě, zkus se kouknout na dobový crashtesty Garde a budeš překvapenej,a určitě to není tím,že by si soudruzi vylepšili výsledky. Nedávno zveřejněnej crashtest byl hodně zavádějící,neboť se jednalo o současnej způsob testu,a když si vezmeš,že je to auto,ktery vychází ze 30let starejch modelů,tak je to trošku postavený na hlavu. Ale nic na tom nemění to,že je škodovka jedno z nejnebezpečnějsích aut na silnici.ale holt už je to dost stará kára. Ale co můžu mluvit za sebe,tak už sem měl ve škodovce dost kolizí, ale vždycky sem byl na sedačce spolujezdce. Při některých sem si říkal,že už je po mně,ale naštěstí všechno dopadlo dobře. Ale to se spíš jednalo o štěstí. No ale už radši budu mlčet :)
Citroen Saxo VTS 16V 2001
No,to ja co se tyče bezpečnosti mam dobrý zkušenosti, když mě vez jeden nejmenovanej d***l,tak se předváděl jak mu to peklo jede, vytah LS na 140 a minul sjezd na rychlostní silnici a neuvědomil si,že cesta končí svodidlama,tak to tak ve 120 strh na sjezd do protisměru a začali sme lízat svodidla,odnes to celej bok a vytržený levý kolo,ale všichni sme přežili bez škrábance, max se šokem. Nebo teď nedávno jel kámošem s plnym autem lidí a proti němu jela octávka dostala smyk a nalítla do něj bokem, nárazová rychlost byla něco kolem 70, škodovka sice na odpis,ale nikomu se nic nestalo, měla vytrženou nápravu a komplet zmuchlanej předek,neboť ochcávka má zadek dost vysoko,tak napálila nad nárazník.
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
M.a.R.i píše:Nemůžu s tebou nic jínyho než souhlasit. Když sou na takovymhle autě ještě nebezpečný upravy,tak je to na pěst. Dřív sem strašně odsuzoval tuzing,ale zase když si to vemete,tak že např. ňákej chudej student si koupí škůdku a chce se aspoň v něčem odlišovat od ostatních,tak si nalepí rychlý pruhy,ňáky ty ledky. A to vystihuje podstatu tuningu=odlišovat se od ostatních. Ale někdy pochybuju o mentalitě majitelů vozů,který sou schnilí na sračku, nemluvě o tom jak sou na tom brzdy,řízení,uchycení kol... A místo toho,aby to dali aspoň trochu do pořádku,tak si koupí hliníkový křídlo, nebo neony .
To CRACK: Určitě narážíš na nedávno zveřejněný crashtesty 105,ale zase bych to neviděl tak černě, zkus se kouknout na dobový crashtesty Garde a budeš překvapenej,a určitě to není tím,že by si soudruzi vylepšili výsledky. Nedávno zveřejněnej crashtest byl hodně zavádějící,neboť se jednalo o současnej způsob testu,a když si vezmeš,že je to auto,ktery vychází ze 30let starejch modelů,tak je to trošku postavený na hlavu. Ale nic na tom nemění to,že je škodovka jedno z nejnebezpečnějsích aut na silnici.ale holt už je to dost stará kára. Ale co můžu mluvit za sebe,tak už sem měl ve škodovce dost kolizí, ale vždycky sem byl na sedačce spolujezdce. Při některých sem si říkal,že už je po mně,ale naštěstí všechno dopadlo dobře. Ale to se spíš jednalo o štěstí. No ale už radši budu mlčet :)
Já ostatně se mohu také přidat.Přítelkyně dostala k vánocům od rodičů garde a já čerstvý cucák s řidičákem odkojený na fabii jsem s ní na nový rok jel k jejím rodičům a na kruháč jsem vjel větší rychlostí než mě namrzlá vozovka pokryta zmrazkami dovolila a lehký předek se utrhl a šel jsem do svodidel.Jen jsem se o ně levým předkem opřel a skončilo to tak že světlo,kapota,vyteklá baterka a přední blatník srolovaný do toho nejkrásnějšího štrůdlu který jsem kdy viděl.A samozřejmě má drahá s pláčem mě nadávala jako bych zabil člena rodiny a navíc to samozřejmě bylo její auto.Tak mě to stálo 12tisíc ale jsem rád že krom auta se nikomu nic nestalo a rozhodně si už dávám bacha.Žijem jen jednou Co víc se k tomu dá říci. TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
To s tím chudým studentem je pravda, ale ruku na srdce pánové.......někdy méně znamená více a uvážlivost je dosti důležitá že??? Taky jsem měl 120ku, HUSTEJ zabiják....trochu tuzink ale dřív....to se tak nebralo. Teď je jiná úroveň a jsou hezčí nálepky :lol: :lol: :lol:
Jinak ten test jsem viděl a trochu masakr, takže si dokážu představit jak si vyvázl. Ještě že se ty pásy utrhnuly viď :lol: No moje babča se v ní taky drsně nandala čelnáček v 60km do stromu..............zůstal motor na vrakáč (a babička, díky bohu)!!!
Jinak ten test jsem viděl a trochu masakr, takže si dokážu představit jak si vyvázl. Ještě že se ty pásy utrhnuly viď :lol: No moje babča se v ní taky drsně nandala čelnáček v 60km do stromu..............zůstal motor na vrakáč (a babička, díky bohu)!!!
- Bohouš 205 GTI
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 11 led 2006 13:20
- Bydliště: Praha
Když už jsme u těch bouraček, tak já kdysi vjel trabantem mezi stádo divočáků přebíhajících v noci silnici. Naštěstí se to stalo na vrcholku kopce kterej trabantíka trochu zmohl :) Pár prasátek jsem minul, ale pak trefil jedno přímo na komoru :? Divočák po chvíli vstal a svěže odklusal, ale tráboš na tom byl hůř - na chatu však dojel. Mě se samozřejmě nestalo vůbec nic......