Problém s motorem 1,8D

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Adamo

Problém s motorem 1,8D

Příspěvek od Adamo »

Zdravím chlapi, mám problém s motorem u mého miláčka 1,8D. Nastartuju jedu cca 500m a najednou jako bych sundal nohu z plynu, vyřadím a chcípne, když nevyřadím a držím "plnej" tak se po 50 metrech chytí a zopakuje to zas za chvilku. Když chcípne na neutrál tak chytí tak po pěti "dlouhejch" startech a jede zas těch svejch půl kiláku. Vyměnil jsem naftovej filtr a žádná změna... PORAĎTE PROSÍM!!! DÍÍÍÍÍKY ADAM. :cry:
Uživatelský avatar
hugo boss
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 2702
Registrován: 19 zář 2006 22:35
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Tom
Bydliště: Kocbeře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hugo boss »

jestli ti náhodou nezlobí odpojovač na čerpadle , omrkni to a uvidíš...
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Adamo

Příspěvek od Adamo »

Asi budu vypadat jako dieselový analfabet, ale rejpu se hlavně v benzínovejch potvorách a spíš v mašinách. Fakt nemám tucha kde f tom prostoru hledat čerpadlo natož odpojovač. Myslím, že bude někde na cestě za palivovým filtrem (hned na konci hadice od filtru), ale asi bych se rád přesvědčil, že neplácám nesmysly. Zatím jsem ten motor moc neštudoval, páč nebyl důvod. Zkusil jsem jen tu výměnu filtru a projet bez víčka nádrže, jestli se neucpala podtlaková hadice k nádrži. A je to čím dál horší. Kdybys mohl napovědět, byl bych rád. Když už to rozeberu, tak to dám do kupy, jen vědět, kam sáhnout. DÍÍÍÍKKK
Uživatelský avatar
Hanz
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 3541
Registrován: 06 lis 2006 19:58
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

to spis jestli nemas ucpany trysky nebo nemocny cerpadlo
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
Uživatelský avatar
hugo boss
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 2702
Registrován: 19 zář 2006 22:35
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Tom
Bydliště: Kocbeře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hugo boss »

Hanz píše:to spis jestli nemas ucpany trysky nebo nemocny cerpadlo
myslíš vstřiky vid :) trysky jsou v karburátorech ve 120cítkách :lol: , ale ucpaný určitě nebudou :)

odpojovač je na čerpadle, slouží k odpojení nafty při vypnutí klíčku a tím ti chcípne motor... čerpadlo je taková ta věc na levo u hlavy vpředu, vedou od něj palivové trubky ke vstřikům... Je spřažený s rozvodovým řemenem... takové laické shrnutí co to vlastně je :)

k odpojovači vedou dráty a bývají na čerpadle dva... Je možné že jsou ty drátky někde poškozené a odpojovače ti zavírají přívod nafty :)

když to nejde nastartovat , kouří se ti z výfuku? když povolíš jednu trubku co vede na vstřik a zamotáš motorem, stříká z ní nafta?
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Uživatelský avatar
Hanz
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 3541
Registrován: 06 lis 2006 19:58
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

jo to sem presne myslel (: akorat mi to dnes uz nemysli
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
Adamo

Příspěvek od Adamo »

SUPER CHLAPI, stopro na to dneska kouknu. Udělat cokoli na benzínu pro mě nejni problém, ale jsem dieselová panna, tak mě vážně omluvte za debilní dotazy. DÍÍÍK
Uživatelský avatar
Hanz
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 3541
Registrován: 06 lis 2006 19:58
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

nejsou debilni od toho to forum je.
rikas ze s benzinem zvladnes vsechno jo? :twisted: tak mi prijed smontovat 16V :twisted:
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
Adamo

Příspěvek od Adamo »

Zdarec chlapi, tak to vypadá velice bledě. Držel jsem se instrukcí a ... No jak to popsat... Na čerpadle je skutečně cívka /podobná té na Škodkách, která na karbecu upravuje volnoběžné otáčky/ jiná el. součástka na čerpadle není. Zkontroloval jsem její připojení a je to OK. Po nakopnutí motoru jsem si všiml slabého kouře od vzduchovýho filtru...oou...tak jsem ho otevřel a zkusil, jestli motor poběží líp, když ten humus nebude "vdechovat" zpátky. Kouř šel z hadice, která odvětrává klikovku přes nalévací hrdlo oleje a měrky. Není to moc, ale kouří to do filtru. Mám zlý tušení, že to musí asi jít přes kroužky do oleje a tudy pak do prostoru filtru. Asi budete vědět líp než já co to je :( Každopádně chvilkama běžel motor jak novej a chvilkama jak kdybych mu škrtil přívod. Musel jsem mu pěkně přidávat, aby nechcíp... pak se zas na chvilku chytil, ale nic moc. A to i přesto, že jsem mu dal sání mimo ten kouř z filtru, aby se "nezakuckal". No a teď "babo" raď. Asi bych si měl připravit pár peněz co??? :evil: Nebo co vy na to... Dík za každej názor... Adam.
Odpovědět