take kridlo sa mi nepaci ja mam skor zaujem o nejake wrc kridelkoGTI205 píše:Premiestni si cievku a máš to. Nemaš náhodou zaujem o kúpu kridla na P-205? Pozri tú to stranku a daj vediet. Určite sa dohodneme00flash00 píše:takto nejak to chcem urobit aj ja ... len ja tam boha nemam miesto ani ked posuniem baterku
http://www.tuning.sk/forum/viewtopic.php?t=1369
otevrenej vzduchovej filtr
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 14 kvě 2007 09:53
- Bydliště: Zvolen, SK
- Kontaktovat uživatele:
- Vertex
- Uživatel
- Příspěvky: 128
- Registrován: 13 led 2006 10:17
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Bez díry v kapotě to jde dost těžko - tedy pokud máš GTI se servem a s ABS. Jinak to jde dát krásně místo tubusu na filtr, ale je tam docela sluníčko od svodů, takže se ti To stejně ohřeje.
I když je servo, tak jde hodit baňka místo filtru a pak to otevřený sání strčit za světlo, jak už tu bylo řečeno. S ABS to neuděláš, protože díky jemu je baterka strčená až moc ke světlu
I když je servo, tak jde hodit baňka místo filtru a pak to otevřený sání strčit za světlo, jak už tu bylo řečeno. S ABS to neuděláš, protože díky jemu je baterka strčená až moc ke světlu
Peugeot 205 - jízda mého života
mrikni na riegger.cz
A ma s tim nekdo praktickou zkusenost, pripadne necetli jste neco na zahranicnich forech? Slysel jsem jeden nazor, a ten rikal, ze motor se musi strasne tocit a ze zabira az nekde kolem 5000 otacek. Pry je lepsi sportovni vlozka...... Vzhledem k tomu ,ze ten kit ma snad kazda druha britska 205ka tak se mi tomu nechce verit.
A ma s tim nekdo praktickou zkusenost, pripadne necetli jste neco na zahranicnich forech? Slysel jsem jeden nazor, a ten rikal, ze motor se musi strasne tocit a ze zabira az nekde kolem 5000 otacek. Pry je lepsi sportovni vlozka...... Vzhledem k tomu ,ze ten kit ma snad kazda druha britska 205ka tak se mi tomu nechce verit.