zdravim,
mam peugeot 205, mito, rv. 95 s centralnim zamikanim dveri.
povedlo se mi vytlouct baterku diky pustenym svetlum. posleze jsem auto nakopl roztlacenim, a baterka se po ujeti par kilometru opet dobyla.
nasledne dny bylo znat horsi startovani, auto chytalo napodruhe napotreti. ale po ujeti cca 50 km bylo vse ok.
az nedavno me nechalo na krizovatce, chciplo a po otoceni klicku jen slaby tuk, nic vic.
vlastnim dvestepetku cca dva mesice a nemel jsem tuseni, ze ma zabudovany alarm (: zkontroloval jsem kontakty na baterce a plus sundal a po opetovnem nahozeni se pustil alarm, ktery nesel vypnout ani dalkovym ovladanim. jenom vyndani klicku ze zapalovani, zavrenim dveri a chvilkou cekani. diky tomu jsem mel pohotovou spolecnost policajtu.
navic po kazdem otoceni klicku pri pokusu startovani, se aktivuji smerovky a cca dvakrat trikrat se zamknou a odemknou vsechny dvere a pusti se sirena (tu uz sem pro nasrani, odstrihl).
mam porad aktivovany alarm ale nemuzu jej nijak deaktivovat (nepomaha ani nove baterky v klicku).
po odpojeni alarmu pod palubovkou problem take nezmizi. porad nejde nastartovat, jen pomoci startovacich kabelu. nebo roztlacenim.
baterku jsem vymenil za novou, a take se dozvedel ze s timto alarmem je potreba menit baterku jeli auto nastartovane. nevite nekdo jak ted tento alarm deaktivovat, nejlepe jak vymontovat? nebo co delat v mem pripadu. je mozne problem odstranit doma?
zatim diky
alarm (gemini 1023)
- snowboy
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 444
- Registrován: 06 úno 2008 13:10
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: alarm (gemini 1023)
Pokud nemas k alarmu manual, rozpohybujes ho dost tezko.
Tim jak jsi laboroval s baterkama, tam i tam, zrejme se ti rozhodily kody.
Aby jsi normalne startoval, staci najit draty k immobilizeru, no a ty natvrdo spojit a pujde ti starter, no a kdyz nechas alarm odpojeny od napajeni, bude se jen vozit v aute :) a nebude ti do niceho kecat.
No a nebo kup jiny a pripoj ho na puvodni draty. a gemini hod do odpadu.
Tim jak jsi laboroval s baterkama, tam i tam, zrejme se ti rozhodily kody.
Aby jsi normalne startoval, staci najit draty k immobilizeru, no a ty natvrdo spojit a pujde ti starter, no a kdyz nechas alarm odpojeny od napajeni, bude se jen vozit v aute :) a nebude ti do niceho kecat.
No a nebo kup jiny a pripoj ho na puvodni draty. a gemini hod do odpadu.
Peugeot 205 CTi .. hracka ktera jezdila na penize ... historie
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: alarm (gemini 1023)
Baterky za chodu motoru nikdy nemen, to je hodne velka prasarna a mohla by to poradne schytat elektronika v aute. Kdyz nechces prijit o napeti na alarmu a chces vymenit baterku, tak potrebujes jeste jednu treti baterku, kterou napojis paralelne s tou stavajici na kontakty, pak je sundas z te stavajici, nahodis na novou a pak odpojis tu treti. Je to jednoduche, jen se ti ta treti nesmi behem presouvani odpojit.
Jinak, nestartovalo ti to nejspise proto, ze jsi nemel dost nabitou baterku.. pak starter nezatoci poradne motorem.. a mi se dokonce stalo, ze horsi relatko na palivove cerpadlo mi pri nizsim napeti na baterce netlacilo benzin a pak sem mohl motorem tocit jak sem chtel. Tu baterku jsi mel pri nejblizsi prilezitosti nabit, navic bys tak nezatezoval nezatezoval altik tim nabijenim od nuly.
Byt tebou si promerim voltmetrem napeti na baterce pri zapnutem motoru.. pri vyplych spotrebicich v aute by tam melo byt nejmene 14,2 V. Pak zkus zapnout vsechny spotrebice (svetla, mlhovky, ventilator, vyhrivani zadniho skla..) a napeti by ti urcite nemelo klesnout pod nejakych 13,5 V. Pokud nameris nizsi hodnoty, mas nejspise v haji uhliky na regulatoru alternatoru, takze vymenit (pokud nepujdou vymenit samostatne, tak cely novy regulator).. pripadne muze byt v altiku jina zavada (nefukcni dioda,..).
Jinak, nestartovalo ti to nejspise proto, ze jsi nemel dost nabitou baterku.. pak starter nezatoci poradne motorem.. a mi se dokonce stalo, ze horsi relatko na palivove cerpadlo mi pri nizsim napeti na baterce netlacilo benzin a pak sem mohl motorem tocit jak sem chtel. Tu baterku jsi mel pri nejblizsi prilezitosti nabit, navic bys tak nezatezoval nezatezoval altik tim nabijenim od nuly.
Byt tebou si promerim voltmetrem napeti na baterce pri zapnutem motoru.. pri vyplych spotrebicich v aute by tam melo byt nejmene 14,2 V. Pak zkus zapnout vsechny spotrebice (svetla, mlhovky, ventilator, vyhrivani zadniho skla..) a napeti by ti urcite nemelo klesnout pod nejakych 13,5 V. Pokud nameris nizsi hodnoty, mas nejspise v haji uhliky na regulatoru alternatoru, takze vymenit (pokud nepujdou vymenit samostatne, tak cely novy regulator).. pripadne muze byt v altiku jina zavada (nefukcni dioda,..).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa