Jednou po 400km trase, která se jela průměrnou rychlostí 130-150 mi začala svítit kontrolka diagnostiky. Když je motor zahřátý tak chytne hnedka a problém není, ale jakmile je studenej tak musim asi 3 vteřiny startovat se čtvrtkou plynu a chytne až plyn pustim, pak musim chvíli držet otáčky okolo 2000 aby nechcípnul a pomalinku sundavat nohu z plynu aby hnedka nechcípnul. Opoznání i otáčky motoru při řazení klesají rychleji než dříve. Vyblikáváním to hodilu chybu 14, čidlo teploty, to jsem vyměnil (z 1.4 55kw) a po resetu jednotky i vymazání chyb a týdnu ježdění chybu vykazuje stále(možná i tohle čidlo je špatný) ale teplota motoru na budíkách ukazuje(GTI budíky), ikdyž mi přijde že cca o 10 stupňů méně (kontrolka STOP se rozsvítila když ručička ukazovala 100C. Mám doma ještě lambdu z 1.4 55kw. Ale spíš mi přijde že v lambdě problém nebude, podle mě nechce zapnout sytič. Nemůže být problém třeba v klapce?
![:myslim: :myslim:](./images/smilies/myslim.gif)
Poradíte pls někdo???
![:Merci: :Merci:](./images/smilies/Merci.gif)