no to nevím kde sehnat, ale kdybys je vyráběl tak bys mohl udělat o jednu sadu navíc pro mě
Peugeot 205Roland Garros cabrio Originální klasika na léto Saab 9000 CS Dělník bez šneka Saab 900Talladega prostě Sob, zatím serie Saab 9000Anniversary/aero Maptun Stage IV.
Peugeot 205Roland Garros cabrio Originální klasika na léto Saab 9000 CS Dělník bez šneka Saab 900Talladega prostě Sob, zatím serie Saab 9000Anniversary/aero Maptun Stage IV.
No jako strojar s maturitou bys mel byt schopen si svody navrhnout sam. Potrebujes akorat vedet pripojovaci rozmery a zbytek okoukas z obrazku nebo omeris na aute, nebo ne?
no problem je v tom, ze origo svody su presne spocitane a vyrobene pro urcitou charakteristiku motoru, vsecko ma svuj vliv, delka, uhly, spoje... Jasne ze bych to zvladl, ale otazka je jak by to fakcilo, abych tim autu este neuskodil...
Býlí Pežó "tů ou fajv, van pojnt najn, dží tý áj / ár ár" - PRODÁNO
BMW E46 328i sedan - budouci drift machine ;)
Thyoridas píše:no problem je v tom, ze origo svody su presne spocitane a vyrobene pro urcitou charakteristiku motoru, vsecko ma svuj vliv, delka, uhly, spoje... Jasne ze bych to zvladl, ale otazka je jak by to fakcilo, abych tim autu este neuskodil...
samozrejme vim o cem mluvis a na co narazis, ale ty si myslis ze svody treba z ebaye jsou nejak pocitany? tomu teda neverim.. a navic, kdyz uz jsi tohle nakousnul, tak to bys musel takle pocitat i saci potrubi, vcetne geometrie kanalu, prumeru ventilu a ceho vseho jeste, podlozeny merenima na brzde, coz v domacich podminkach bez praktickejch zkusenosti asi tezko nejak nasupluješ...
Zalezi na co ty svody chces, podle toho se odviji jestli 4-2-1 nebo 4-1. Nechával jsem si je delat na miru. A je tam docela problém s místem u středovýho tunelu. Musí se vyklepat nebou vyřezat.
Chlapi ak chcete pozanm cloveka co viraba zvody 200-300E na akekolvek auto a jedna sa o profesialnu pracu clovek posobi v motorsporte mne konkretne bude robit zvody a sacieho pavuka na dva webre
ak by bol zaujem urobil bi viac kusov .