peugeot 205 1.8D
peugeot 205 1.8D
Prosím neví někdo,jestli na 205 1.8TD je stejná vačková hřídel jako 205 1.8 D ?Bloka a válce jsou shodné?
- vinorak
- odborník

- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: peugeot 205 1.8D
tak podle serviceboxu je vše jiné (má jiné objednací číslo, ale možná je něco stejný
)
Re: peugeot 205 1.8D
Díky.Jde mi o to,když je vačka na 1.8TD zlomená,jestli tam jde dát z 1.8D ? alespon na dojetí. 
- vinorak
- odborník

- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: peugeot 205 1.8D
no nezbyde ti nic jinýho, než to poměřit jestli je aspoň podobná naoko

- WoMec
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: peugeot 205 1.8D
myslim si ze 1.8D a 1.7TD maji 90% soušástek jiných ... minimálné materiélově ...
Re: peugeot 205 1.8D
alespon ten blok motoru mimo hlavu kdyby byl stejný jako bez turba!Neví někdo?Aby se nemusel vyndavat celý motor a že by se na blok nasadila normální hlava neturbácká a turbo by se vyndalo.
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: peugeot 205 1.8D
s tim bych moc neexperimentoval ...
Re: peugeot 205 1.8D
no jestli je stejný blok a písty tak to není eperimentování,byl by to pak klasický 1.8D.Akorát by se dala hlava z 1.8D a ostatní by se vyházelo.
Re: peugeot 205 1.8D
se ti můžu doma zeptat táty jak to s tou vačkou je taky řešil podobný problém
Re: peugeot 205 1.8D
Tak se zeptej,každý je chytrý a říká něco jinýho,ale na autokelly má TD i D vačka stejný číslo dílu!
- Milo75
- 205 its my life

- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: peugeot 205 1.8D
vačky můžež klidně zaměnit, neviděl bych v tom problém (i kdyby by měli jiné časování) hlavně si seřit ventilové vůle
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno


