Stránka 2 z 3

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 21 pro 2011 15:43
od vinorak
nebo takhle

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 21 pro 2011 17:19
od franus
Nevim jestli ty prepazky nejak vyresi odlevani. Spis bych zkusil upravit, nebo udelat novou vanu takovym zpusobem ze ji nechat zmensit tak aby volny prostor pouze kolem saciho kose - v podstate saci kos bude jakoby v nadobe a zbyvajici dno vany bude nad urovni kose. Pri pohledu z venku to bude vypadat tak, ze vana bude vyboulena a pouze v te bouli bude ten saci kos. Takto upravene vany prodavaji ruzne performance firmy a maji to tak i treba seriove EVO 9 apod.

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 21 pro 2011 17:36
od Soty
Dobrej nápad :up:

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 21 pro 2011 18:04
od wyzky
Zdenek píše:Nejsem si zcela jist, že tahle propojka něco vyřeší. Jednak je dost tenká, a při vlastnostech oleje než tam doteče, tak v tom velká změna nebude... určitě to trochu pomůže, ale zcela jistě ho to nevyřeší.
Tady asi jako jediná pomoc je opravdu vana s klapkou + navíc vložka
no uvidíme neco vyzkouším ale ta vana z xu10 by mohla byt zajímavá ale každopádně jestě clonu mezi olej a kliku :myslim:

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 21 pro 2011 21:07
od vinorak

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 22 pro 2011 13:10
od wyzky
vinorak píše:http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f ... na#p166408
takhle vypadá z dvoulitra :up:
no tu má kámoš ve 309 gti16 a stejne se to odlévalo :down:

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 22 pro 2011 15:24
od vinorak
tak jedině víc oleje a horší gumy aby to dělalo menší boční přetížení :smich:

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 22 pro 2011 15:52
od 309Fun
Nebo fakt převařit tu vanu tak aby bylo vypoulení jen pro sací koš

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 22 pro 2011 15:59
od vinorak
nebo jí ještě zvětšit směrem dopředu a přidat přepážky...

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 22 pro 2011 17:26
od TomGTI
vinorak píše:http://www.taylor-eng.com/sump/wetsump.htm

já budu dělat následovné:
vana s přepážkou z XU10 + výstuha u mi16 = o 15mm hlubší vana a tedy i víc oleje
čerpadlo s krytem řetězu taky z XU10 a plech proti výření od kliky. Nebudu ho dávat do tý výstuhy ale na šrouby co drží kliku se navaří kulatina se závitem. Pak by to ještě chtělo ten kroužek na prodloužení sacího koše, ale zatim sem nesehnal nikoho kdo by mi to na cnc udělal....

A pokud se to pořád bude odlívat tak bych tam nacpal XU10J4RS, ten na to netrpí :fran: (tolik :m: )
Známý by ti řekl jak moc to "netrpí" na odlévání ty XU10(RS) že už dával třetí motor :m:

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 22 pro 2011 17:52
od TomGTI
A taky píše Taylor o kvalitním oleji,což tady ještě nikdo nezmínil.Nám držel motor bez jakékoliv přepážky ve vaně 5let,kolik měl již najeto předtím nikdo neví,taky jezdil závody a co jsem viděl nějáké fotky tak s předchozím majitelem to určitě taky jednoduché neměl a to byl provozován na závodech v nejvyšším zatížení,na závodních pneu a v různých situacích přetížení,my jsme točily i přes 8000tis./ot. byl na něm pouze zvýšený tlak oleje a byl provozován na kvalitní závodní olej Liqui Moly a Valvoline spec. 10W-60,je pravda že jsou tyto oleje drahé ale asi na tom něco bude.Navíc výrobci udávají že oleje je možné použít i do běžného provozu,myslím si že do každého sportovního auta by měly přijít sportovní provozní náplně,jelikož jsou to stroje určeny pro zábavu a podle toho se s nimi tak zachází,druhá věc je pak jak je o ně postaráno a to se vždy projeví na celkovém stavu auta,bohužel u nás je takových nadšených majitelů velice málo,podle toho to taky pak vypadá a jak už jsem někde zmiňoval kdo někdy scháněl nějáké GTI které by mu dělalo i nějákou radost než jen starosti tak ví o čem mluvím.

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 17 úno 2012 16:37
od 309Fun
Tak co pánové ? už to tam někdo pasoval ?Přemýšlím že to chytím na ten mezikus co je pod vanou,protože pod něj se to nevejde a na šrouby kliky se přez výztuhy mezikusu nedostanu.Jěště k tomu se to bude muset oříznout protože tomu překáží čerpadlo...

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 17 úno 2012 19:19
od vinorak
ještě sem se k tomu nedostal, ale udělám to takhle ;-) http://forum.205gtidrivers.com/index.ph ... pic=100177
a z tý výstuhy ty žebra vyříznu, ta vana to snad podrží :fran:

nebo to musíš udělat takhle
http://www.aussiefrogs.com/forum/showth ... ?p=1018082

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 13 bře 2012 21:11
od colaczech
No, tak se divam na tady prezentovana reseni, a nejjednodussi mi prijde prevarit plechovou vanu a tim ji zmensit o to misto, kde neni olejove cerpadlo.
Pridavani ruznych drobnych sroubku a soucastek do vany, se mi nezda jako nejstastnejsi, ikdyz to cerpadlo urcite nenasaje, kdyby se neco pototo.

Re: mi16 odlévání oleje

Napsal: 13 bře 2012 21:51
od 309Fun
colaczech píše:No, tak se divam na tady prezentovana reseni, a nejjednodussi mi prijde prevarit plechovou vanu a tim ji zmensit o to misto, kde neni olejove cerpadlo.
Pridavani ruznych drobnych sroubku a soucastek do vany, se mi nezda jako nejstastnejsi, ikdyz to cerpadlo urcite nenasaje, kdyby se neco pototo.
Zmensenim vany si moc nepomuzes s problemem pomalyho vraceni oleje z hlavy...