Stránka 2 z 4
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 08 dub 2008 12:29
od Milhaus
vincent píše:tak to by se asi neprodavali a nebo by se uz nekdo ozval,ze se neco stalo kdyz tam mel ty bez toho rantlu
hele, modré žárovičky do parkovaček se taky prodávají a povolené to není...já se tu nebavím jestli podložky povolené jsou nebo ne když vím že povolené u nás nejsou...Atest 8SD to nemá a je to konstrukční zásah do vozidla..takže ti můžou vzít aj techničák
možná....
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 08 dub 2008 12:44
od Hanča
vincent píše:tak to by se asi neprodavali a nebo by se uz nekdo ozval,ze se neco stalo kdyz tam mel ty bez toho rantlu
My je tam máme a jen co se něco stane, tak se ozvu - snad...
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 08 dub 2008 13:42
od Hasis
ja bych rozhodne sel do tech s krouzkem.
Duvod: jen tak
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 08 dub 2008 13:46
od Milhaus
Hasis píše:ja bych rozhodne sel do tech s krouzkem.
Duvod: jen tak
no důvod je ten že ti drží na kole, tudíž tam tolik nejsou namáhány šrouby 2x na střih ale jen jednou...je to jak kolo s nízkým ET, ale když je máš bez toho nákružku tak je to opičárna...Měl jsem na škole statiku a tohle se mi vůbec nelíbí
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 08 dub 2008 14:21
od vincent
tak to je na tobe jestli se ti zamlouvaj vic bez nebo s krouzkem.ale delaj se oboje a zatim vsichni lidi spokojeny
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 08 dub 2008 14:33
od Milhaus
vincent píše:tak to je na tobe jestli se ti zamlouvaj vic bez nebo s krouzkem.ale delaj se oboje a zatim vsichni lidi spokojeny
ne že se mi zamlouvaj ale jsou bezpečnější...to je snad důležitější ne?
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 08 dub 2008 18:03
od Houbar 205 Gutmann
mno ja je tam mam a zatim mi neupadly kolesa , kazdopadne do budoucna budu resit napravu z 309 GTI , je o tri cisla sirsi takze snead nebudou nutny podlozky do zadu :)
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 10 bře 2010 17:08
od Milhaus
nějaký nový poznatky?
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 10 bře 2010 17:12
od vinorak
na griffe odjezdily celý rok a žádný problém
Když podložky tak vždycky se středovým kroužkem ( takže u 205ky širší jak 12mm) a víc jak 20mm už jedině se šteftama
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 10 bře 2010 17:24
od Milhaus
mám ocelový 18 mm se středícíma otvorama a zvlášť šroubama do náboje a zvlášť na kola
váha jedné podložky + 4 šroubů - 1,8 kg
pod plechy s kulatýma otvorama je nedostanu - hlavy šroubů trochu vyčuhují a na těch plechách není prolis
pod XS a ALU bez problémů, XS maj prolis a Alu má vedle dír pro šrouby "odlehčovací" otvory
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 10 bře 2010 17:40
od pichy
ty chceš dávat i do předu?
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 10 bře 2010 17:48
od vinorak
bych to vyhodil a zakoupil dural
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 10 bře 2010 17:52
od Milhaus
tohle se mi zdá trochu bezpečnější jak dural
ale je možný že dvě prodám a dopředu koupím něco užšího...uvidíme až doleštím pavučiny
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 10 bře 2010 19:01
od Lubec
Ja mam 4 roky na zadnej naprave ocelove 4cm na strane
takze dokopy je rozsirenie 8cm
stejne jak mas na obrazku takze i sruby sa tam pekne skryju a zatial jazdim furt a naprava zije
Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody
Napsal: 10 bře 2010 19:03
od pichy
jsem měl chvilku dvoucentimetrové vzadu, ale jedno kolo mi házelo. i když to bylo dorvané fest. dělala to podložka, která měla strašně napevno ten středící kroužek. jsem ji vždycky musel namazat naklepnout puckem na ten buben. druhá, která se nasazovala lehce, byla ok. od té doby jsem tu sundal. s tím rachotem se nedalo jezdit. trpěl jsem utkvělou představou, že mi brzy upadne kolo .-)