Stránka 2 z 2
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 01 bře 2012 19:13
od TomGTI
Hoši od vás bych generálku teda fakt nechtěl
.Nevím kolik jste těch motorů opravily,já už pár jo,ta ojnice bude šišatá jak krávička.Jako klidně si tam dej nové ložiska a jezdi,vsadím se s tebou že moc dlouho si nepojezdíš,navíc "šály" se prodávají v sadě,leda že by jsi tam dal nějáké už jeté to by byla prasárnička teda ultra mega
Další věc je jestli se ti podaří utáhnout ty pevnostní štefty na ojnici,nebo ti prasknou,tak je budeš muset koupit druhé,pokud seženeš jeté,nikdo ti nezaručí že je znova neutrhneš,na to hoši taky nepomysleli co ti tady radily.Jelikož ty štefty jsou konstruovány tak že se mají natáhnout a tím pádem se automaticky dávají druhé.Pokud ti pak pukne v motoru za jízdy tak věř že už s toho motoru pak moc nepoužiješ.Jeden takový jsem viděl na vlastní oči,ojnice pak byla pěkně přístupná z venku
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 01 bře 2012 20:13
od 309Fun
Přesně reakci v tomhle stylu jsem čekal
GO je něco jinýho než sundat vanu a pokusit se to oravit cestou nejmenších nákladů
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 01 bře 2012 20:16
od draken
já sem při malý go toho turbodiesela taky dal jen nový šály a už má 10 tisíc za sebou a pořád cajk. Ale je fakt, že takhle na sračku ty původní šály nebyly.
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 01 bře 2012 21:05
od bunicek
Tam nejde ani tak o ojnice jako o ovalitu kliky, pokud bude oválná, tak je to v prdeli a bude lepší sehnat jinej motor. Ojnici klidně vyměnim :-)
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 01 bře 2012 21:12
od draken
tak tam se to dělá nějak pomocí křídy, dáš nový šály a zjistíš jak opisuje klika
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 01 bře 2012 22:47
od bunicek
to asi podle toho nepoznáš, teda pokud to nebude fakt extrém... nemělo by se to lišit o víc jak 2 setiny, vezmu mikrometr a přeměřim to
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 02 bře 2012 08:24
od draken
no s tou křídou mě to radil přímo týpek ve firmě, kde se zabejvaj repasema všech druhů motoru, ale mikrometr to taky zjistí
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 02 bře 2012 19:43
od vinorak
dělá se to nějakou speciální plastelínou, dá se to tam a otočí se s tim a podle toho jak široká bude ta plastelína tak tak moc to je šišatý- je k tomu i papírek s vysvětlivkama. omlouvám se všem za neodborný popis, ale tak sem to pochopil z obrázků
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 03 bře 2012 09:13
od Stephen
souhlas s 309Fun! Tom má na vše řeči vždycky
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 03 bře 2012 09:33
od 309Fun
Stephen píše:souhlas s 309Fun! Tom má na vše řeči vždycky
Díky
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 03 bře 2012 09:36
od Stephen
Re: Motor MI16 klepe
Napsal: 04 bře 2012 11:10
od TomGTI
drakenx700 píše:já sem při malý go toho turbodiesela taky dal jen nový šály a už má 10 tisíc za sebou a pořád cajk. Ale je fakt, že takhle na sračku ty původní šály nebyly.
Samozřejmě pokud ti nic neklepalo a ložisko bylo v celku jen už prostě opotřebované,vydřené,tak samozřejmě ojnice bude v pořádku,tudíž stačí kontrola kliky.Ale počítám že ojnice jsi neúhloval stejně
.
Bunicek:pokud je šišatá klikovka tak se pořád dá ještě opracovat v tom problém není.Větší problém je ojnice,ta se dá za určitých okolností také opravit,u benzín. motorů je ještě nějáká tolerance,diesel je na tom hůře.
Jinak myslím že je lepší někomu poradit dobře i když se to nemusí ostatním líbit a kritiku neuznávají,než aby to dotyčný na rady jiných složil a pak se mu to stalo znova,myslím že to je ztráta času a peněz dělat něco dvakrát než jednou a pořádně ale jak říkám ať si každý udělá nakonec jak chce já se snažím poradit ale jsou to vaše peníze a čas