Mireeec píše:Skúsil si aj zmeranie napätia podľa toho čo pridal lukas309?
Ja len čisto informačne, som to dneska zo zvedavosti zmeral
Piny som bral ako 1 - 4, s tým že 1. je najbližšie k predku auta
No a vyšlo mi toto:
1 + 4 = 4,85V (malo by byť 5V - OK)
2 + 4 + zavretá klapka = 0 (má byť nula - OK)
2 + 4 + otvorená klapka = 4,2V (má byť 4V) (pekne stúpalo napätie od 0 až po 4,2V po celej dráhe - OK)
3 + 4 + zavretá klapka =
1,8 (má byť
1V) (tu je vcelku masívna odchýlka by som povedal - divné)
3 + 4 + otvorená klapka = 4,8V (má byť 4,5V) (k zvýšeniu z 1,8 na 4,8 došlo v prvej tretine dráhy škrtiacej klapky a zvyšné dve tretiny stálych 4,8 - divné)
Zaskočili ma dve veci, nameraného 1,8 voltu namiesto 1 a to že 3+4 reagovalo v podstate len v prvej tretine dráhy škrtiacej klapky.
Čo si o tom myslíte?
Bolo by fajn keby ste to aj viacerí premerali, na porovnanie (teda ak sa moc nudíte
)