potík
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
potík
jaký má mít naměřené hodnoty potík u 1.4 mezi kontakty?
Re: potík
hodnoty jsou asi takovýhle, když jsem odmontoval z poťáku tu destičku s odporovýma drážkama, která drží na 4 torxšoubech naměřil jsem mezi kontakty 1 a 4 (bráno ze strany kontaktů z leva) 1 kiloohm. Mezi jinýma kontaktama jsem nenaměřil žádnou hodnotu. Po přišroubování destičky s odporovýma drážkama zpět na škrtící klapku jsem naměři tyto hodnoty:
Kontakt číslo:
1+2= 2 kiloohmy
1+3= 1,6 kiloohmů
1+4= 1 kiloohm
2+3= 2,7 kiloohmů
2+4= 1 kiloohm
3+4= 1,6 kiloohmů
Hodnoty jsou měřený, když je škrtící klapka "v klidu" (motor neběží, takže se škrtící klapkou nějak nehýbe krokový motůrek)
Je to měřený obyč digitálním multimetrem, co jsem naměři na svým Peugeotu 309 1.4i. Takže žádný předepsaný hodnyty z nějakých tabulek to nejsou. Tak snad ti to pomůže :-)
Kontakt číslo:
1+2= 2 kiloohmy
1+3= 1,6 kiloohmů
1+4= 1 kiloohm
2+3= 2,7 kiloohmů
2+4= 1 kiloohm
3+4= 1,6 kiloohmů
Hodnoty jsou měřený, když je škrtící klapka "v klidu" (motor neběží, takže se škrtící klapkou nějak nehýbe krokový motůrek)
Je to měřený obyč digitálním multimetrem, co jsem naměři na svým Peugeotu 309 1.4i. Takže žádný předepsaný hodnyty z nějakých tabulek to nejsou. Tak snad ti to pomůže :-)
Re: potík
Tady máš postup měření, ale tyhle údaje jsou dost zavádějící. Hlavní je, aby nebyla vydžená dráha a to poznáš pokud se bude odpor měnit postupně bez výrazných skoků. Jde to i na digitálu, ale je lepší to měřit ručičkovým. Hlavně ho nesundavej, jak ho sundáš, tak už to nikdy nenastavíš tak, jak to bylo z výroby.
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: potík
Klucí díky moc:) moc se mi s tím pomohly, podle tohodle sešteluju potík :)))
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: potík
Tak sem se s tím mrskal a ten potík mi háže tyhle hodnoty:
Měřeno klasickým multimetrem nastaven do 20kohm a 2000 ( 2Mohm ) kohm
Piny Min Max
1 - 4 11.20k neměná
2 - 4 11.60k 12.40k
3 - 4 11.73k 12.35k
2 - 3 2.88k 2.57k
2 - 4 15.62k 17.90k
1 - 3 2.83k 1.09k ( při otevírání škrtící klapky se hodnota nejprve zvyšovala, pak snižovala, zítra udělám video jak to probíhá )
4 - 3 250k neměná
zdá se mi že je nějakej divnej, ještě zkusím udělat totéž měření na potíku z golfa, hodnoty by měly být přibližně stejné....
Začínám přemejšlet nad jeho náhradou.....
Měřeno klasickým multimetrem nastaven do 20kohm a 2000 ( 2Mohm ) kohm
Piny Min Max
1 - 4 11.20k neměná
2 - 4 11.60k 12.40k
3 - 4 11.73k 12.35k
2 - 3 2.88k 2.57k
2 - 4 15.62k 17.90k
1 - 3 2.83k 1.09k ( při otevírání škrtící klapky se hodnota nejprve zvyšovala, pak snižovala, zítra udělám video jak to probíhá )
4 - 3 250k neměná
zdá se mi že je nějakej divnej, ještě zkusím udělat totéž měření na potíku z golfa, hodnoty by měly být přibližně stejné....
Začínám přemejšlet nad jeho náhradou.....
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: potík
Tak sem změřil ten golfáckej a vyšlo toto:
Pin min max
1-2 1.9k 1.25k
1-3 1.8k 832R
1-4 1.03k 1.03k
2-3 1.68k 1.68k
2-4 829R 1.95k
3-4 980R 1.85k
stejný jako u toho mího, přikládám video.....
http://www.youtube.com/watch?v=hKFZc24_ ... e=youtu.be
Pin min max
1-2 1.9k 1.25k
1-3 1.8k 832R
1-4 1.03k 1.03k
2-3 1.68k 1.68k
2-4 829R 1.95k
3-4 980R 1.85k
stejný jako u toho mího, přikládám video.....
http://www.youtube.com/watch?v=hKFZc24_ ... e=youtu.be
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: potík
myslím to měření bylo stejný, já snad nikdy nepříjdu na to jak ta svině maká.... už přemejšlim nad náhradou toho potíku...drakenx700 píše:nevim, co ti na tom přijde stejný? ty hodnoty jsou minimálně o řád jinde
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: potík
nemám pořád ten rozvoďák...drakenx700 píše:a už ti to auto jede?
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: potík
Z Feldy 1.3i ukazuje toto
měřeno za klidu,,,
1-4 1.16k
1-2 2.26k
1-3 1.78k
2-3 2.89k
2-4 1.10k
3-4 1.79k
přikládám foto
měřeno za klidu,,,
1-4 1.16k
1-2 2.26k
1-3 1.78k
2-3 2.89k
2-4 1.10k
3-4 1.79k
přikládám foto
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: potík
Ještě dodám že první pin kolík se rozumí ten u krokového motorku,
mezi 2 a 3 je mezera tudíš to kolík není.... jsou tam 4 ne 5
mezi 2 a 3 je mezera tudíš to kolík není.... jsou tam 4 ne 5
- Drtikoll01
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 01 srp 2012 16:52
- Rok narození: 1992
- Skutečné jméno: Radek-Drtikoll
- tel.:: 728354
- Bydliště: Teplice
Re: potík
ok mno
- Mireeec
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 223
- Registrován: 07 črc 2010 11:39
- Rok narození: 1989
- tel.:: 904290927
- Bydliště: Slovensko, Prievidza
Re: potík
Skúsil si aj zmeranie napätia podľa toho čo pridal lukas309?
Ja len čisto informačne, som to dneska zo zvedavosti zmeral
Piny som bral ako 1 - 4, s tým že 1. je najbližšie k predku auta
No a vyšlo mi toto:
1 + 4 = 4,85V (malo by byť 5V - OK)
2 + 4 + zavretá klapka = 0 (má byť nula - OK)
2 + 4 + otvorená klapka = 4,2V (má byť 4V) (pekne stúpalo napätie od 0 až po 4,2V po celej dráhe - OK)
3 + 4 + zavretá klapka = 1,8 (má byť 1V) (tu je vcelku masívna odchýlka by som povedal - divné)
3 + 4 + otvorená klapka = 4,8V (má byť 4,5V) (k zvýšeniu z 1,8 na 4,8 došlo v prvej tretine dráhy škrtiacej klapky a zvyšné dve tretiny stálych 4,8 - divné)
Zaskočili ma dve veci, nameraného 1,8 voltu namiesto 1 a to že 3+4 reagovalo v podstate len v prvej tretine dráhy škrtiacej klapky.
Čo si o tom myslíte?
Bolo by fajn keby ste to aj viacerí premerali, na porovnanie (teda ak sa moc nudíte )
Ja len čisto informačne, som to dneska zo zvedavosti zmeral
Piny som bral ako 1 - 4, s tým že 1. je najbližšie k predku auta
No a vyšlo mi toto:
1 + 4 = 4,85V (malo by byť 5V - OK)
2 + 4 + zavretá klapka = 0 (má byť nula - OK)
2 + 4 + otvorená klapka = 4,2V (má byť 4V) (pekne stúpalo napätie od 0 až po 4,2V po celej dráhe - OK)
3 + 4 + zavretá klapka = 1,8 (má byť 1V) (tu je vcelku masívna odchýlka by som povedal - divné)
3 + 4 + otvorená klapka = 4,8V (má byť 4,5V) (k zvýšeniu z 1,8 na 4,8 došlo v prvej tretine dráhy škrtiacej klapky a zvyšné dve tretiny stálych 4,8 - divné)
Zaskočili ma dve veci, nameraného 1,8 voltu namiesto 1 a to že 3+4 reagovalo v podstate len v prvej tretine dráhy škrtiacej klapky.
Čo si o tom myslíte?
Bolo by fajn keby ste to aj viacerí premerali, na porovnanie (teda ak sa moc nudíte )
Peugeot 205 Look 1.9 88kW