Stránka 2 z 3
Re: Teplota oleje
Napsal: 09 bře 2008 11:41
od Sonny
ppmajko píše:Sonny píše:Zkusím ten chladič a uvidíme výsledek
no len tam ti treba redukciu k olej filtru,,,ja som to zhanal tiez a zatial neuspesne,ale uz mam na censte MI16 a tam je chladic v serii
Tak pro mě není až takovej problém redukci si udělat.Koukal jsem na sportovní ale to je od 3000,- vejš
Uvidím co kde seženu.A nebo šlohnu kámošoj z MI16
Re: Teplota oleje
Napsal: 09 bře 2008 11:43
od ppmajko
Tak pro mě není až takovej problém redukci si udělat.Koukal jsem na sportovní ale to je od 3000,- vejš
Uvidím co kde seženu.A nebo šlohnu kámošoj z MI16
[/quote]
nejlepsie pozriet tu na fore ci niekto nema
Re: Teplota oleje
Napsal: 04 srp 2008 14:44
od br4zos
Mal by som otazku ku chladicu oleja.Kam ho namontovat do 205 1.9 gti? Uz tak je tam malo miesta.plz ak mate nejake foto.Dik
Re: Teplota oleje
Napsal: 04 srp 2008 18:37
od TomGTI
Pozor Mi-16 ani žádný jiný Peugeot neměly nikdy žádný olejový chladič,jedná se "pouze" o výměník voda-olej.
Re: Teplota oleje
Napsal: 04 srp 2008 20:43
od vinorak
Tak moje teplota oleje u 1.1 se pohybuje okolo 80 stupňů
Re: Teplota oleje
Napsal: 04 srp 2008 22:33
od Sonny
vinorak píše:Tak moje teplota oleje u 1.1 se pohybuje okolo 80 stupňů
taky ten výkon
Re: Teplota oleje
Napsal: 07 srp 2008 16:22
od vinorak
Sonny píše:vinorak píše:Tak moje teplota oleje u 1.1 se pohybuje okolo 80 stupňů
taky ten výkon
úměrný spotřebě
Re: Teplota oleje
Napsal: 16 srp 2008 14:08
od Zemi
ad teplota a mazani... Mam ve svym 15W-40 a tlak za studena nejakych 6-7bar na volnobeh... Po zahrati na 90° je na volnobeh cca 3b. Pri 140° kdy mi olej tak zridnul ze si nasel cestu skrz pretesnenou vanu jsem mel tlak na volnobeh cca 1-1,5b. Tim padem vse OK, ale rikam si zda ten 15W-40 to snasi... Samozrejme kdyz jedu vrch... Za normalniho provozu se dostanu max na 110° kdy provozni teplota toho oleje je 100° tusim... btw. cim ridsi/teplejsi olej tim mensi tlak oleje - jen pro neznaly...
Re: Teplota oleje
Napsal: 16 srp 2008 19:46
od Gordy
TomGTI píše:Pozor Mi-16 ani žádný jiný Peugeot neměly nikdy žádný olejový chladič,jedná se "pouze" o výměník voda-olej.
Ale to přeci není pravda. Tady máš důkaz na který jsme už reagovali:
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=13&t=2243
Dával se sériově do 1.9 GTi 94 kW. 88kW a Mi 16 maj opravdu jen výměník voda olej.
Re: Teplota oleje
Napsal: 17 srp 2008 17:04
od TomGTI
Dej mi důkaz že se tam montoval sériově na ty 94kw verze.
Re: Teplota oleje
Napsal: 17 srp 2008 20:08
od Gordy
TomGTI píše:Dej mi důkaz že se tam montoval sériově na ty 94kw verze.
Osobně jsem viděl jen dva motory 94kW,ale oba měly tenhle chladič.
Pak tu byl ten z odkazu a taky má chladič.To už jsou tedy tři.A že by to byla jen náhoda se mi nezdá.
Ale ještě se kouknu do service boxu Peugeotu a tam by o tom mohlo něco bejt.
Re: Teplota oleje
Napsal: 18 srp 2008 08:53
od Hanz
tak prosatrejte net misto dohadu (: google je mocny
Re: Teplota oleje
Napsal: 20 srp 2008 05:40
od Sonny
Gordy píše:TomGTI píše:Dej mi důkaz že se tam montoval sériově na ty 94kw verze.
Osobně jsem viděl jen dva motory 94kW,ale oba měly tenhle chladič.
Pak tu byl ten z odkazu a taky má chladič.To už jsou tedy tři.A že by to byla jen náhoda se mi nezdá.
Ale ještě se kouknu do service boxu Peugeotu a tam by o tom mohlo něco bejt.
Já jsem měl 94Kw a měl obyčejnný výměník.Ne chladič.A to byl ročník 92.
Re: Teplota oleje
Napsal: 20 srp 2008 08:51
od hugo boss
je to hovadina, originál se montoval motor o síle 94 kw jen v roce 1987
Re: Teplota oleje
Napsal: 20 srp 2008 11:00
od TomGTI
Proč by to měla být hovadina?Je nespočet možností jak se může dostat motor 94Kw do auta z roku 92.