Rallye 1.3

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Rallye 1.3

Příspěvek od vinorak »

to taky, ale bez vačky a komprese by tam byli jenom na ozdobu :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
marec66
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 27 bře 2011 20:52
Skutečné jméno: Marcel
tel.:: 905244758
Bydliště: Michalovce, SR

Re: Rallye 1.3

Příspěvek od marec66 »

:m: Ako pisal TomGti, v sucastnosti mame vyspelejsiu techniku, takze cestou vstrekovania ;-) . Pekna uprava za menej penazi a vysledok ma viac plusov - hospodarnost, pouzitelnost, radost ta ista :fran: . Ked budem prerabat auto na zavody, dam si poradit znovu :fran:
Peugeot 205 Green 1.1 44kw 1993 5dv - zase doma :-)
Peugeot 205 Green 1.4 44kw 1989 3dv
Peugeot 205 Gti 1.9 94kw 1989-94 - hádam sa podarí
http://marec66.rajce.net/Kocurik
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rallye 1.3

Příspěvek od TomGTI »

Každý motor má potenciál k úpravám.K tvému dotazu,nestačí když zgenerálkuješ hlavu pokud chceš výkon musíš upravit hlavu,musíš tam dát jinou vačkovou hřídel,podle vačkového hřídele upravit kompresní poměr,né že to jen tak od oka lízneš na hlavě nebo bloku.Vstřikování musíš dát na čtyřváleč čtyřbodové,žádný jednobod.Ovšem pokud ti nikdo neupraví sériovou jednotku na mechanické úpravy motoru tak musíš jít do programovatelné.pak záleží zda budeš chtít samostatné klapky pro každý válec či necháš originál sání jednoklapku.Jednoduše řečeno:musíš změnit to co odlišuje originální motor od motoru Rallye či XSi s tím že pokud si to děláš sám můžeš použít ještě lepší vačku oproti originálnímu motoru který byl určitým kompromisem i když výkonějším a ještě více upravit hlavu aby jsi dosáhl lepšího výkonu proti tvému vzoru.Pokud to chceš dát na karburátory je to jen tvoje volba.Ovšem pokud zachováš vstřikování a budeš mít laditelnou jednotku tak to bude použitelné i do běžného provozu ovšem s karburátory to bude utrpení.A ten kdo se bude ptát proč tak je to proto že si můžeš udělat více map motoru pokud máš samozřejmě vstřikování.Takže po městě budeš jezdit za méně než sériový motor a na závodech pojedeš max. výkon.
Uživatelský avatar
marec66
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 27 bře 2011 20:52
Skutečné jméno: Marcel
tel.:: 905244758
Bydliště: Michalovce, SR

Re: Rallye 1.3

Příspěvek od marec66 »

Tom, velka vdaka za rady :up: . Postupne ziskavam predstavu, co vlastne chcem urobit este skor, ako sa do toho pustim :Merci: . V podstate uz teraz viem, stvorbodove vstrekovanie - Draken jedno ma aj s kablovanim a r. jednotkou, predpokladam, ze sa do originalnej rj bude dat nahrat ina mapa, teda viac riadiacich jednotiek - viac palivovych map... Co sa tyka hlavy, samozrejme vacka, tvrdsie pruziny pod ventily a nejaka uprava ventilov - s tym sa ale obratim priamo na teba, pocitam ze to nieco bude stat :m: , takze uz plnim prasiatko :m: , samozrejme aj dalsiu technicku pomoc - motorova brzda a co je potrebne urobit na spodku motora, co s vyfukom, nejaku rychlu kalkulaciu, na co sa pripravit :idea: :up: . Este raz, dakujem.
Peugeot 205 Green 1.1 44kw 1993 5dv - zase doma :-)
Peugeot 205 Green 1.4 44kw 1989 3dv
Peugeot 205 Gti 1.9 94kw 1989-94 - hádam sa podarí
http://marec66.rajce.net/Kocurik
pidimracing
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 05 lis 2012 18:56
tel.:: 725972282

Re: Rallye 1.3

Příspěvek od pidimracing »

pokud máš zájem mam doma dělanou závodní hlavu na 1.4 - je se 4 bodem . je tam ostrá vačka , tvrdý pružiny na ventilech . mám k tomu i nakrmenou jednotku s kabelama - původně to jezdilo rally v citroenu ax . pokud máš zájem sz
Jarda S.
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 520
Registrován: 31 bře 2011 19:29
Rok narození: 1990
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: Rallye 1.3

Příspěvek od Jarda S. »

marec66 píše::m: Ako pisal TomGti, v sucastnosti mame vyspelejsiu techniku, takze cestou vstrekovania ;-) . Pekna uprava za menej penazi a vysledok ma viac plusov - hospodarnost, pouzitelnost, radost ta ista :fran: . Ked budem prerabat auto na zavody, dam si poradit znovu :fran:
to sice ano ale karbece v klidu naladíš doma, jednotku těžko upravíš :myslim:
205 momentálně nemam, ale až vyrostu pořídim gti s MI16
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rallye 1.3

Příspěvek od TomGTI »

Nevím kolik jsi těch karburátorů teda odladil doma v pohodě ale škoda že jsem to nevěděl dřív,dovezl bych ti naše Webery aby jsi mě je naladil :smich:
Odpovědět