Stránka 2 z 2
Re: Rallye 1.3
Napsal: 13 čer 2013 18:46
od vinorak
to taky, ale bez vačky a komprese by tam byli jenom na ozdobu
Re: Rallye 1.3
Napsal: 13 čer 2013 19:05
od marec66
Ako pisal TomGti, v sucastnosti mame vyspelejsiu techniku, takze cestou vstrekovania
. Pekna uprava za menej penazi a vysledok ma viac plusov - hospodarnost, pouzitelnost, radost ta ista
. Ked budem prerabat auto na zavody, dam si poradit znovu
Re: Rallye 1.3
Napsal: 13 čer 2013 20:49
od TomGTI
Každý motor má potenciál k úpravám.K tvému dotazu,nestačí když zgenerálkuješ hlavu pokud chceš výkon musíš upravit hlavu,musíš tam dát jinou vačkovou hřídel,podle vačkového hřídele upravit kompresní poměr,né že to jen tak od oka lízneš na hlavě nebo bloku.Vstřikování musíš dát na čtyřváleč čtyřbodové,žádný jednobod.Ovšem pokud ti nikdo neupraví sériovou jednotku na mechanické úpravy motoru tak musíš jít do programovatelné.pak záleží zda budeš chtít samostatné klapky pro každý válec či necháš originál sání jednoklapku.Jednoduše řečeno:musíš změnit to co odlišuje originální motor od motoru Rallye či XSi s tím že pokud si to děláš sám můžeš použít ještě lepší vačku oproti originálnímu motoru který byl určitým kompromisem i když výkonějším a ještě více upravit hlavu aby jsi dosáhl lepšího výkonu proti tvému vzoru.Pokud to chceš dát na karburátory je to jen tvoje volba.Ovšem pokud zachováš vstřikování a budeš mít laditelnou jednotku tak to bude použitelné i do běžného provozu ovšem s karburátory to bude utrpení.A ten kdo se bude ptát proč tak je to proto že si můžeš udělat více map motoru pokud máš samozřejmě vstřikování.Takže po městě budeš jezdit za méně než sériový motor a na závodech pojedeš max. výkon.
Re: Rallye 1.3
Napsal: 13 čer 2013 21:36
od marec66
Tom, velka vdaka za rady
. Postupne ziskavam predstavu, co vlastne chcem urobit este skor, ako sa do toho pustim
. V podstate uz teraz viem, stvorbodove vstrekovanie - Draken jedno ma aj s kablovanim a r. jednotkou, predpokladam, ze sa do originalnej rj bude dat nahrat ina mapa, teda viac riadiacich jednotiek - viac palivovych map... Co sa tyka hlavy, samozrejme vacka, tvrdsie pruziny pod ventily a nejaka uprava ventilov - s tym sa ale obratim priamo na teba, pocitam ze to nieco bude stat
, takze uz plnim prasiatko
, samozrejme aj dalsiu technicku pomoc - motorova brzda a co je potrebne urobit na spodku motora, co s vyfukom, nejaku rychlu kalkulaciu, na co sa pripravit
. Este raz, dakujem.
Re: Rallye 1.3
Napsal: 19 čer 2013 16:01
od pidimracing
pokud máš zájem mam doma dělanou závodní hlavu na 1.4 - je se 4 bodem . je tam ostrá vačka , tvrdý pružiny na ventilech . mám k tomu i nakrmenou jednotku s kabelama - původně to jezdilo rally v citroenu ax . pokud máš zájem sz
Re: Rallye 1.3
Napsal: 24 čer 2013 11:08
od Jarda S.
marec66 píše: Ako pisal TomGti, v sucastnosti mame vyspelejsiu techniku, takze cestou vstrekovania
. Pekna uprava za menej penazi a vysledok ma viac plusov - hospodarnost, pouzitelnost, radost ta ista
. Ked budem prerabat auto na zavody, dam si poradit znovu
to sice ano ale karbece v klidu naladíš doma, jednotku těžko upravíš
Re: Rallye 1.3
Napsal: 03 črc 2013 06:23
od TomGTI
Nevím kolik jsi těch karburátorů teda odladil doma v pohodě ale škoda že jsem to nevěděl dřív,dovezl bych ti naše Webery aby jsi mě je naladil