Stránka 2 z 2

Re: Výmena motora 1.1 za 1.4

Napsal: 01 úno 2014 18:34
od draken
převodovka musí být vždycky minimálně dvoutáhlová (horizontální a vertikální posun) a pasovat 100% bude. a ty dírky v klapce jsou ty maličký v samotný klapce. ne že tam jsou dvě klapky

Re: Výmena motora 1.1 za 1.4

Napsal: 01 úno 2014 19:52
od 573v0
Jáj takto 2 diery, tá informácia teda bola myslená tak, že ak niekto zhodí tunel od airboxu a pozrie mi na klapku, tak zistí že tam mám 1.4 namiesto 1.1 hej? :D Ja že sa to riešilo v súvislosti s tým že tam niečo nebude pasovať alebo čo... Toho sa nebojím že by sa mi niekto vŕtal vo vstrekovaní :D

Takže problém s 2 dierami v klapke vyriešený, prevodovka tiež zdá sa vyriešená. Ešte zoženiem VINko z tej 306ky a pozriem na serviceboxe čo to v sebe má, ak ma niečo zarazí tak sa tu ešte popýtam..

Inak díky za vyčerpávajúce info, mať 205ku sa zdá sa oplatí už len kvôli tej podpore na miestnom helpdesku :D



PS: K tej prevodovke- dá sa spraviť aj jednotiahlová, napr Feldy majú len jedno tiahlo, ktoré sa otáča okolo osi aj sa zasúva/vysúva v drážke, no každopádne je tam len jedno tiahlo. Podobnú prasárnu mohol časom vymyslieť aj Peugeot, človek nikdy nevie :D

Re: Výmena motora 1.1 za 1.4

Napsal: 02 úno 2014 11:20
od Mireeec
To s dvomi dierkami som ti hovoril len ako takú rýchlu kontrolu či ten druhý motor je 1.4ka, pretože ja som sa tak ojebabral, že som skoro moju 1.1ku vymenil za takú istú 1.1ku :m: , tak aby si sa neopláchol podobným štýlom :up: