Stránka 2 z 3

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 07 kvě 2009 15:13
od TomGTI
swihyy píše:a co na volnoběh drží ti otáčky??kabely ke svíčkám jsou zapojené správně??ten předstih bych taky zkusil nebo jen seřídit vůli ventilů tim se to taky rozhodí když máš jiné úhly na vačce ,výfukov ventily se ti otevírají dřív než dojde k úplnému zžehnutí paliva a pro to ti to střílí do výfuku........ale můžou být i jiné faktory které to způsobují
Nemáš pravdu.Za prvé mění se časování jak sacího tak výfukového palce.tedy dojde ke kompletnímu rozhození časování a je nutné motor zvovu načasovat.Za druhé ventilové vůle ti nepomůže nic když je seřídíš,neboť u "ostrých vaček" se vůle nastavuje naprosto odlišná a naprosto "jinými" podložkami aby jsi docílil správné ventilové vůle,střílení do sání může být více variant,neviděl ani jsem neslyšel tvoje auto takže těžko radit přes internet.Ani nevím kdo nebo co je tam za vačku,to zjistíš jedině že ji změříš,tím pádem musí ven.Ale vsadil bych se že ti to střílí díky bohaté směsi.Rozhodně to neškube vačkou,spíš bych tipoval nějáký superspeciální čiptuning,kdoví co stím kdo dělal.já měl hooodně ostrou vačku na motoru 94kw a auto škubalo jen právě po zásahu velkého odborníka čiptunera,který auto celé totálně dokonil,nejradši bych ho dneska nakopal do koulí,no nic stalo se.A auta běžně střílejí pokud otevřeš výfuk takže to nic závratného není,s tím si nelámej hlavu,škoda že jsi až z Prahy,mám tady nějákou jednotku,takže by nebyl problém zapůjčit a vyzkoušet.

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 07 kvě 2009 16:50
od speedycz
TomGTI píše:
swihyy píše:a co na volnoběh drží ti otáčky??kabely ke svíčkám jsou zapojené správně??ten předstih bych taky zkusil nebo jen seřídit vůli ventilů tim se to taky rozhodí když máš jiné úhly na vačce ,výfukov ventily se ti otevírají dřív než dojde k úplnému zžehnutí paliva a pro to ti to střílí do výfuku........ale můžou být i jiné faktory které to způsobují
Nemáš pravdu.Za prvé mění se časování jak sacího tak výfukového palce.tedy dojde ke kompletnímu rozhození časování a je nutné motor zvovu načasovat.Za druhé ventilové vůle ti nepomůže nic když je seřídíš,neboť u "ostrých vaček" se vůle nastavuje naprosto odlišná a naprosto "jinými" podložkami aby jsi docílil správné ventilové vůle,střílení do sání může být více variant,neviděl ani jsem neslyšel tvoje auto takže těžko radit přes internet.Ani nevím kdo nebo co je tam za vačku,to zjistíš jedině že ji změříš,tím pádem musí ven.Ale vsadil bych se že ti to střílí díky bohaté směsi.Rozhodně to neškube vačkou,spíš bych tipoval nějáký superspeciální čiptuning,kdoví co stím kdo dělal.já měl hooodně ostrou vačku na motoru 94kw a auto škubalo jen právě po zásahu velkého odborníka čiptunera,který auto celé totálně dokonil,nejradši bych ho dneska nakopal do koulí,no nic stalo se.A auta běžně střílejí pokud otevřeš výfuk takže to nic závratného není,s tím si nelámej hlavu,škoda že jsi až z Prahy,mám tady nějákou jednotku,takže by nebyl problém zapůjčit a vyzkoušet.
no čoveče to je možný ze to nekdo čipoval protože se mi zdá ze ta rídíci jednotka nebude origo ale zase podle čísla co je na ni jsem zjistil ze je na 94kw motor tak nevim :myslim: a vyfuk je otevřenej tak ze to strileni bude asi ono ;-) no uvidíme co mi rekne kamos co si to vzal na servis... Ale je fakt divny ze to dela na malo plynu kdyz to drzim v otačkach tak v 4000 tak to jede suprově uz jsem z toho jelen :m:

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 07 kvě 2009 16:57
od TomGTI
čipovaná jednotka bude pořád stejná,na podled nic nikdo nepozná,pokud nebude něják popsaná.

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 07 kvě 2009 17:00
od TomGTI
Taky mi to škubalo v nízkých otáčkách,potom to začalo kolabovat i na volnoběh a málem jsem nenastartoval,v otáčkách to fungovalo,jak říkám záleží jestli to dělal nějáký blb tak to zkonil a motor blbne pokud jede v určitém režimu.Opravdu bych tohle přál někomu vidět kdo uvažuje o čiptuningu za x tisíc co se stane když to dělá naprostý dement,naštěstí mě tohle nestálo nic ake potkat toho hajzla někde večer tak by si chvilku poležel.

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 07 kvě 2009 17:01
od speedycz
a je mozny ze by to mohlo bejt treba lambdasondou ?nebo neco s elektrikou?

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 07 kvě 2009 17:03
od TomGTI
Tento motor 94Kw,lambdu nemá.Jak říkám neviděl jsem,neslyšel jsem takže těžko něco přímo poradit ale pokud je do motoru hrabáno,tipoval bych to na nějáký bastl čip,teda podle toho co popisuješ,takové jsem měl i já problémy,jinak samotná vačka,není žádná problémová část.

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 07 kvě 2009 17:06
od speedycz
TomGTI píše:tento motor 94Kw,lambdu nemá.
:shock: jak to ze ja ji tam mam? ale vedou zní 3 kabely a je zapojenej jen jeden

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 07 kvě 2009 17:08
od speedycz
sakra skoda ze bydlis tak daleko bych ti to tam hodil ze by si se na to kouknul :fran:

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 08 kvě 2009 13:59
od weslo
speedycz píše:
TomGTI píše:tento motor 94Kw,lambdu nemá.
:shock: jak to ze ja ji tam mam? ale vedou zní 3 kabely a je zapojenej jen jeden
nemas tam 75kW? (do 88kW idu 4kabliky z lambdy)

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 08 kvě 2009 15:53
od speedycz
weslo píše:
speedycz píše:
TomGTI píše:tento motor 94Kw,lambdu nemá.
:shock: jak to ze ja ji tam mam? ale vedou zní 3 kabely a je zapojenej jen jeden
nemas tam 75kW? (do 88kW idu 4kabliky z lambdy)
To jsem si taky myslel ze je tam 75kw ale zase podle vahy vzduchu a ridící jednotky by tam mela bejt 94kw :myslim:

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 08 kvě 2009 17:45
od Klobe
tak hoď pár fotek motoru, možná to tu někdo pozná ;-)

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 13 kvě 2009 19:29
od speedycz
tak jsem nechal naštelovat předstich a je to o dost lepší ;-) ještě to občas zaškube ale už se stím dá aspon jezdit :up: jěště projedu kontakty atd. a snad to bude dobrý

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 13 kvě 2009 19:39
od vinorak
speedycz píše:tak jsem nechal naštelovat předstich a je to o dost lepší ;-) ještě to občas zaškube ale už se stím dá aspon jezdit :up: jěště projedu kontakty atd. a snad to bude dobrý
mám zkušenost sice s 1.1 ale tam byly rozvody o zub vedle a přestih asi 48 stupňů a auto do 2500 cukalo jako kráva a nad 3500 to zase nejelo a jenom hučelo :m:

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 16 srp 2014 15:51
od krcka88
Trošku to oživím protože jde asi o totéž auto :m:


Auto střílí, hádá se a nedrží volnoběh. Klapku a podobně jsem čistil a utěsnil. Vše je zapojené správně. Rozvody jsem taky kontroloval a jsou ok, předstih taky a kabely, svíčky, víčko a palec rozdělovače nové.

Dnes jsem změřil ventily a docela jsem čuměl :wau:

Vůle by měli být u sacího ventilu 0,15 a u výfukového 0,30

1.válec - výfuk - 0,15
- sání - 0,10

2.válec - sání - 0,0
- výfuk- 0,15

3.válec - výfuk - 0,25
- sání - 0,10

4.válec - sání - 0,0
- výfuk- 0,30

Dají se někde ty vymezovací podložky ještě koupit ? Nikde jsem je nenašel...

Re: škubání motoru peugeot 205 1.9 gti 94kw

Napsal: 16 srp 2014 17:34
od vinorak
v peugeotu je snad pořád mají.... já ještě za ty roky co mám gti nenašel odvahu ty ventilový vůle měřit :fran: