Stránka 2 z 3

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 22:30
od skardik
Prože mi jí nějaký zkur*ený fetky co nám vybrali garáž uřezali a za dva měsíce jsem nesehnal jinou.. Navíc z Gti by měla sedět až na čidlo klepání a ventil regulace otáček..

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 27 kvě 2009 22:31
od skardik
Jinak díky za upřesnění toho konektoru :up:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 07:50
od vinorak
skardik píše:
Hasis píše:ten konektor(asi dvou pinovy) nevim na co je. ale na ty ostatni ja aspon mam napojenou teplotu a stopku.(i tak ja mam karburatory a tim padem tu cast kde je termostat z jineho typu auta, takze to nemam na chlup stejne jak ty)
Jo tááák. To bude teplota vody na budíku :urg: a ten modrej je teplota pro řídící jednotku :urg:
přesně tak :up: ten modrej je pro řj, ten zeshora bude pro budík a ten poslední je pro kontrolku vysoké teploty ;-) a nebo obráceně :m:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 10:17
od skardik
Děkuju. Neporadil by mi ještě prosím někdo na co je konektor na druhý fotce? Propíply jsme ho se zásuvkou a vede do konektorů 27 a 55. Jsem stavař, takže z toho vůbec nejsem moudrej :cry:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 11:08
od vinorak
no podle schématu to je konektor pro diagnostiku ;-)

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 11:43
od skardik
Takže nebude zapojenej a ty dva u něj taky ne? Díky

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 12:02
od Hasis
ten druhy kabel na te druhe fotce co mas taky na ruce neni pro nizky stav vody v expanzce? jeden by mel vest na kostru a druhy do svazku

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 19:44
od skardik
Tak bych ještě potřeboval schema zapojení palubovky u dvouřádkový elektroinstalace:-( Dali jsme baterku, zapli klíček do první polohy, všechno na palubce se rozsvítilo, při druhej poloze klíčku se rozsvěcovalo světýlko v interieru, páčka světel spouští stěrače a nevím co ještě :smich:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 20:42
od vinorak
no zapojení by mělo být stejný, možná je jiná pojistkovka :myslim:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 21:02
od skardik
Ale co s tim? :cry:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 21:13
od vinorak
interiérovej svazek z 88kw :myslim:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 21:17
od Bluedevil
Mám pocit, že pojistkovky se liší pouze pro modely s ABS... :myslim:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 28 kvě 2009 21:29
od skardik
:cry: :cry: Já jenom nechápu, jak to, že se to takhle přehodilo. Se svazkem v autě se nic nedělalo a předtím to fungovalo.. Vpravo pod palubkou je zástrčka na jednotku, relátko a dva konektory který jsou
reverselight
reverselight
coolant light
coolant meter
alternator
oilpresure meter
oiltemp meter
oilpresure light
switched +


coolant fluid level
fuelpump
coolant fluid level
rpm meter
K-light
startermotor

takže chápu že kdyby to bylo jiný tam, tak třeba nepůjde startér, ale proč páčka světel ovládá stěrače?

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 30 kvě 2009 10:07
od Marcell
Odvez si to k autoelektrikaroj, ten ti to za hodku udela a rekne si par korun a budes mit jistotu (pokud si nevis rady sam) ;-) To je rada kolegy stavaře :m:

Re: Zapojení konektorů GTi MI16

Napsal: 31 kvě 2009 12:13
od skardik
No asi to tak dopadne. Dám tomu ještě dnešek a pak uvidím.
Neporadil by mi ještě prosím někdo jak je zapojenej svazek kterej jde vlevo z palubky k baterce a světlům? Problém musí bejt tam, prottože když připojím baterku, tak se mi rozsvítí světla a blinkry na palubce i když je vyplej klíček :cry:
I když nemám zapojený ty dva konektory u počítače. (jinak ty jsou opravdu stejný jako u 88kW). Díky