Stránka 2 z 2

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 30 zář 2009 14:43
od antik
Central po odpojení konektoru , který má v sobě nejen napájení té ŘJ ale i kabely od motorku, samozřejmě že to jít nemůže.

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 21:51
od antik
Tak si představte, snažil jsem se odinstalovat původní zastaralý centrál a místo něj tam loupnout sice starý, ale stále novější a funkční centrál o kterém jsem tu již tenkrát psal.
Ale ouha. Zadní dveře? super rychlá výměna motorku šla jako prd. Ale přední dveře maj při přechodu ze dveří do kastle tou gumovou hadicí konektor. A já potřebuju protáhnout minimálně 4 kabely ( pátý je kostra a ta je už v konektoru) další .
V konektoru je 9 pinů, z toho mi ve svazku vede 2 kábly na repro, 2 kábly nevyužitý, pak 2x po 6ti na ovládání el. oken. a 4 kábly na starej centrál. početně mi to nejde dohromady a tak jsem si řekl, že někdo určtitě bude vědět, nebo znát zapojení konektoru kterej je kulatej a vede ze dveří směrem pod budíky, kde se rozvětvuje dále.

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 21:59
od Lubec
preco nepouzijes kable zo stareho centralu?

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 22:02
od antik
no kable ze starýho centrálu nevim kam vedou. vedou navíc nestandartně a řídící jednotka zde není zvlášt ale v tom servu u řidiče.

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 22:05
od Lubec
myslim tie co su tam teraz

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 22:11
od antik
no kdyby byl nákres konektoru, poznal bych jestli mohu použít staré kabely. a hlavně bych věděl , který je který z kabelů.
takhle je nemůžu ani odříznout a nastavit bez konektoru, je jich tam hafo spojenejch protože vstup do konektoru je 9 žil ale výstup z celého svazku je 20 žil.
Takže tomu se řiká hokej v kabelech.

já potřebuju novejch 5 kabelu na přední dveře a 2 kabely na zadní.
Ty na zadní neni problém, tak je jen krabatá guma ale přední maj právě navíc ty zasraný konektory.

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 22:20
od Lubec
Velmi nerozumiem co riesis mozno preto ze to nevidim,ale keby som chcel dat novy central,pouzil by som povodne kable snad je vidiet ktore k centralu idu myslim smer od motorceka do auta i pres ty konektory a za konektorom by som to odcvakol a dal nove na novy central

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 22:33
od antik
já bych rád toodstřihl, ale problém je právě v tom že za konektorem je jen 9 kabelů a před konektorem 20, a to v nivh je nejen el ovl na obě přední okna ale i repro . a jak mám poznat kjterej je k čemu. podle mých propočtů mi bude nějaká lajna chybět. Leda kdybych měl plánek toho konektoru, věděl bych to přesně

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 22:41
od Lubec
:myslim: teraz mi doslo ze do toho konektoru nejde vidiet tak jedine podla farby kablov ale na to by si prisiel aj sam.
Tak je mi luto cez net ti s tym asi nepomozem. Snad niekto bude mat ten plan

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 03 bře 2010 22:44
od antik
no nve dveřích jsou např. 3 oranžový a v kasli jen jeden a věř že spolu nemaj co společnýho.
Bez plánku ani prd.
Jedině to všechno vytáhnout, rozmotat, slepit bez konektoru, protáhnout pouze vrásšitou gumou bez konektoru a k tomu navíc přisrat těch mých 5 kabelů, jak mi navrhuje po ICQ MAX.
Je to ale na dlouho rasovina v tý zimě, už nám přituhuje.

Re: Centrál neboli CZ

Napsal: 08 bře 2010 00:39
od antik
Nakonec jsem to vyřešil takto.

Obrázek

v konektoru je nedostatek pinů navíc.

Obrázek

takže jsem to ufik

Obrázek

protáhl jsem vrásčitou gumou (kterou jsem vyměnil za ten konektor) ty nastavený káble od ufiknutého konektoru

Obrázek

protáhl i těch 5 kabelů od serva, co jsem potřeboval, spojil káble co jsem ufikl a nastavil

Obrázek

a konektor zašil pod plast.

Obrázek

Jednou, až se budu nudit si ten konektor zase vytahnu a zjistim co v něm je. jak se rozebírá atd.
Výsledky zde pak budu prezentovat.