Stránka 2 z 3
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 18 pro 2009 10:04
od Semir
No nevím...může být i jiná vada, ale nepíše zde, že by mu letěla voda ven víčkem, nebo jsem si toho tady nevšiml, ale píše že mu vystřelila hadice...Právě že by ten tlak mělo víčko pustit ven...
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 18 pro 2009 21:39
od Phate
Pokud to vyjde, tak po neděli zajedu do servisu a podle všech poznatků počítám s tim, že to bude to těsnění pod hlavou...

Po neděli dám vědět, jak jsem dopadl. Zatím díky všem:-)

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 25 led 2010 15:27
od Phate
Tak koukám, že jsem zapoměl podat info, jak to vše dopadlo...
Byl jsem v servisu, mechanik pořádně dotáhl novou sponu golou a jel to projet (chudák auto, na takový vytáčení a rychlosti neni zvyklý)... Po návratu vše znovu prohlédl, poslal mě projet trasu alespoň o délce 30km.
Od té doby je vše v pořádku... Auto chladí jak má, teď už i topí a problém s vystřelenou hadicí na pal. filtru se už neopakuje. Takže podle všeho to byla jen špatná spona na hadici.
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 25 led 2010 19:05
od Milo75
Phate píše:Tak mám trochu problém... Jedu do práce, ujedu cca 25km a najednou rána. Z pod auta se vyvalila hromada páry a z pod kapoty taky. Vypnu motor, otevřu kapotu a koukám... Ustřelila mi hadice co vede k palivovýmu filtru. V domění, že se asi jen povolila spona, jsem jí po značném úsilí opět nasadil a pořádně utáhl. Dolil jsem 2 litry novýho fridexu a cca 2 litry vody. Jedu domu, opět ujedu cca 25km a co se nestalo... Je to tu zas
Nějaké návrhy na příčinu problému???
PS: Teplota byla po obě cesty v normálu cca 85-90°C
máš fouklé těsnění a tlakuje to do vody, nic víc nic mín
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 25 led 2010 22:53
od Phate
Milo75 píše:máš fouklé těsnění a tlakuje to do vody, nic víc nic mín
Četl jsi můj poslední příspěvek???

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 26 led 2010 21:04
od Milo75
jo ted jo, to byla hadice co vyhřívá palivový filtr???
řeknu to takhle, v chladící soustavě není víc jak 1,5bar, pokud sponka na hadici byla špatná tak by měla protýkat jen voda a ne rovnou aby vypadla
mohlo to tedy být špatnou sponou, ale osobně bych typl to těsnění.
ale těsnění pod hlavou se dá ověřit, musíš hodně ohřát motor, aby byl rozpálenej jak trajfud, pak když otevřeš výčko expanzky (neopař se) koukni dovnitř jestli ve vodě nevycházejí bubliny
měl jsem to na diselu, auto startovalo jezdilo bez problémů, akorát byl cejtit slabší výkon oproti jiným 205kám, jednou na křižovatce mi vystřelila hadice, ta tlustá za motorem a voda v trapu- prostě sem to při popúojíždění hodně ohřál, dala se silnější sponka a bylo po problémech, časem až sem ten motor rozdělával do šrotu(tatík to utopil) tak jsem zjistil, že bylo fouklé těsnění do vody
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 26 led 2010 21:32
od Klobe
no když otevřeš víčko od expanzky tak ti pokaždé vyletí voda, můžeš se snažit jak chceš.....
Phate s tvých prvních příspěvku jsem pochpil že ti vyletěla hadice od vody z chladiče a ne co vede do pal. filtru....
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 26 led 2010 21:37
od Milo75
Klobe píše:no když otevřeš víčko od expanzky tak ti pokaždé vyletí voda, můžeš se snažit jak chceš.....
Phate s tvých prvních příspěvku jsem pochpil že ti vyletěla hadice od vody z chladiče a ne co vede do pal. filtru....
proto sem mu říkal, at se neopaří

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 26 led 2010 21:39
od Klobe
to sem přehlédl, těsnení jde poznat mnoha způsoby
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 26 led 2010 21:54
od Milo75
Klobe píše:to sem přehlédl, těsnení jde poznat mnoha způsoby
jj třeba, když ho vyndáš

Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 31 led 2010 22:52
od fidla
to bude jednoznacne tesneni pod hlavou mam s tim skusenosti to tlakuje jako pr.se a pak strileji hadice
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 31 led 2010 23:21
od nasty95
Tipoval bych taky tesneni pod palici,vicko neni od oleje,nebo voda v oleji?Taky se mi stalo,ze slo cerpadlo do kopru a vydrzelo to jizdu tak 15min,teplota stoupala,ale ne prave k maximu.Voda necirkulovala jak ma.
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 04 úno 2010 19:09
od rossi
dneska mi mechanik sundal hlavu a tesneni bylo v pohode voda se stracela litala ven z vyfuku smrdelo to strasne ale tesneni jeste puvodni po 130 000km jak je to mozny ? jeste sem zakroutil z pistem je volny jak prase!
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 04 úno 2010 19:56
od Mirda KV
že by prdlá hlava ?
Re: Velký tlak v chladícím okruhu.
Napsal: 05 úno 2010 18:37
od rossi
zadna se nenasla nemuze to jit kolem tesneni?