Studené starty ach jo

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od WoMec »

žhaviče, žhaviče, žhaviče. ... nebo si nech pořadně seřídit naftový čerpadlo
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Robutek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 led 2010 13:02
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Pavel
tel.:: 0
Bydliště: Želetava

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Robutek »

No jo to se řekne žhaviče. Prodejce mi řikal, že mu dávali nekde v dilně novy žhavici svičky a když na ně kouknu, fakt vypadaj novy...
Na druhou stranu kdyby je třeba moc dotáhli, mohlo by se na nich zbořit sedlo a pak by taky mohli bejt v pánu.Co třeba propoj mezi jednotlivýma svičkama. Řikal sem si jestli má cenu do toho vrtat, protože čím více se otepluje, tím je start jednodužší. Když tak nad tím uvažuju, tak to vypadá na ty svíčky, pač kdyby padala nafta (třeba jen na jednom válci) nemá na to okolní teplota vliv a nebude to chtít naskočit jak v zimně, tak i v letě. Co vy na to draci :myslim: Ještě jednou diky všem, co se mi snaží pomoci :up:
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Klobe »

tak je jednoduše vyskoušej jestli jsou funkční ne??? odpoj je od zdroje a na + baterky dej drát a druhým koncem se dotkni žhavičů, jestli jiskří tak jsou ok :urg:
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Semir
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 802
Registrován: 21 bře 2008 22:31
Skutečné jméno: Pavel
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Semir »

to nKlobe a tímto pokusem zjistíš přesně zda hsou dobré....? No nevím mě to příjde jen zda jdou ale ne jak žhaví...
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Klobe »

no tak poznáš jestli vůbec jdou ;-)
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Roman 205
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 140
Registrován: 25 říj 2008 15:57

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Roman 205 »

Určitě je prozkoušej. Když je necháš pod proudem trošku delší dobu, uvidíš, jak začnou měnit barvu, tedy žhavit. Já jsem měl taky problémy se starty v zimě a říkal jsem si, že to nemůžou být svíčky, že by to přece nešlo nastartovat vůbec. Nakonec jsem zjistil, že mi fungovaly jen 2 a i tak to nastartovat šlo. Takže jsem ty 2 špatné vyměnil a na startování se teď můžu spolehnout.
Peugeot 205 1.8 SRD
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od WoMec »

tím ze z nich odpojiš kabel a budeš o ně škrtat kabelem z baterky je asi nejspolejlivější a nejrychlejší .... pokud teda nechceš zdlouhave u kěždého měřit proudy a časy .... ješte jedna vec .. není žhaviš jako zhavič .. výrobců je víc a kvalita není u všech stejná... kdo vi co tam daly
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Milo75 »

WoMec píše:tím ze z nich odpojiš kabel a budeš o ně škrtat kabelem z baterky je asi nejspolejlivější a nejrychlejší ....
jen souhlas, pokud zajiskří tak funguje netřeba zjištovat něco dál, pokud tomu stejně neveříš, tak už je musíš vymontovat a každou zvlášt vyzkoušet na baterce

měly by se dávat všechny nové kvůli odporu, tzn 4 nové kousky vdrží žhavit jako celke dýl než z kombinované žhaviče od různých výrobců, pak totiž odcházejí, za se na druhou stranu když mám starých a funkčních žhavičů plnou krabičku, tak koupím nové až všechny staré dojdou.

pokud žhaviče jsou OK, zjistil bych jestli nepadá nafta- stačí průhledná hadice na přívod čerpadla- měla by být stále naplněná
pokud i nafta nepadá, poohlídl bych se po jiné benzínce- netankovat na té nejlevnější- nafta i benzín je nekvalitním popř, se do stávající vylepšit nějakým aditivem

pokud stále nic a motor nastartuje na 2-3 válce bíle kouří a po chvilce se srovná, změřil bych komprese- kompresiometr stojí cca 2000kč a máš doma věc, co se nestratí, měl bys naměřit spon 33bar
při bílém kouři a hádajícím se motoru bych sázel na fouklé těsnění pod hlavou- ideál vyměnit za celokov a srovnat hlavu
a nebo výbrus/překroužkovat

EDIT : pokud do toho neceš nic vrážet, tak před startem polej motor vařící vodou a chytne jak za mlada ;-)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Robutek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 led 2010 13:02
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Pavel
tel.:: 0
Bydliště: Želetava

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Robutek »

Čauky borci, tak jsem vyskoušel žhavicí svíčky a valej , prostě pěkně prskaji, když na každou z nich zvlášť brnknu plusem. Skoušel sem další věc, to jen tak napišu, třeba to někomu v budoucnu taky pomuže.Kamoš povidal, že svičky žhaví ještě asi 10 vteřin po zhasnutí kontrolky v autě.Duvod je prostý, pomáhají při prvotním rozběhu motoru. Je slyšet jak cvakne relátko po zhasnutí kontrolky na žhavení.( pokud se nezačne startovat, žejo pak neni slyšet nic ;-) )

S tou hlavoubys mohl mítpravdu, byla totiž dělaná, než jsem ho dovezl.Říkal mi to prodejce a je vidět i nově nanesený silikon.
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Milo75 »

z těch žhavičů musíš mět ale sundaný přívod proudu- jinak budou jiskřit všechny

jestli ,ale hlava byly dělaná, a žhaviče jsou ok, tak bych změřil komprese a budeš vědět na čem seš na 100%
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Robutek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 led 2010 13:02
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Pavel
tel.:: 0
Bydliště: Želetava

Re: Studené starty ach jo

Příspěvek od Robutek »

Tak to je jasná věc, že je potřeba sundat propojovací kablik a přívod. Zkusím ještě tu kompresi a budem vidět.Něco mi ale řiká, že než zjistim závadu, tak bude jaro a přestane se projevovat :smich:
Odpovědět