Stránka 2 z 3

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 15:31
od rossi
Asi nejde snimac volnobehu v krokovem moturku ale to musis zmerit! nejake ty piny se rozpoji kdyz pridas plyn! Odkud jsi napis to do profilu!

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 15:46
od LOTUS
Já jsem z Kopidlna.Co myslíš temi rozpojenými piny a jak se to dá proměřit,Bohužel s el.nejsem moc velkej kamarád.

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 15:52
od vinorak
no asi bude opravdu v háji ten spínač volnoběhu v krokovym motorku. no jsou tam 4 piny, dva jsou na posuv motorku tam a zpět a dva slouží k tomu, aby auto poznalo, že jsi pustil plyn. Stačí zmáčknout konec toho trnu co tlačí na klapku a tušim že krajní piny by se v tu chvíli měli spojit a mít nulový odpor ;-) a asi i bude v háji potenciometr...
http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 16:15
od LOTUS
Kde bych to mohl sehnat a co to tak stojí?Myslim ten spínač volnoběhu a potenciometr,novej.

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 18:56
od rossi
ten potenciometr se mozna vyresi pootocenim ve smeru hodinovejch rucicek(na nejakou chvily) a ten krokovej moturek stal pred 2 rokama asi 3 500kc jastli to pujde nejak spravit netusim ale jestli nefunguje jenom spinac tak to tu nekdo resil nejak levneji
Nebyl to Vino !

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 18:59
od rossi
Byl to Vino http://www.forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=1508 A jeste pro jistotu lanko od plynu ma byt volne!

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 19:37
od LOTUS
rossi píše:Byl to Vino http://www.forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=1508 A jeste pro jistotu lanko od plynu ma byt volne!
Dík za odkaz,zítra se to pokusim pořešit.

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 20:30
od vinorak
nejlepší by stejně bylo sehnat kompletně celý vstřikování z nějakýho vraku ;-)

Re: Kolísání otáček

Napsal: 07 bře 2010 21:27
od LOTUS
vinorak píše:nejlepší by stejně bylo sehnat kompletně celý vstřikování z nějakýho vraku ;-)
No jo,ale kde mám jistotu že nebude ve stejném stavu jako to moje.Jedině že by mi ho nabídnul někdo tady a měl jistotu že je ok.

Re: Kolísání otáček

Napsal: 08 bře 2010 10:15
od vinorak
no já sem to vždycky bral z auta, u kterýho ještě běžel motor a dalo se to vyzkoušet....

Re: Kolísání otáček

Napsal: 08 bře 2010 17:03
od LOTUS
Tak jsem se v tom byl pohrabat a zjistil jsem že je pravděpodobně vháji těsněni pod hlavou.V oleji je voda a je šedivej jak sv...Když přidám plyn tak se voda v chladiči docel dost propadne a když klesnou otáčky tak zase stoupne do puvodní hladiny.Když vyndám měrku na olej a přidám plyn tak z té trubičky jde bílá pára.Na víčku od oleje jsou kapky vody.Vyndal jsem svíčky a chtěl změřit tlaky,ale mám bohužel krátkej měřák,tak že nic.Svíčky vypadaj pěkně jsou krásně šedivě vypálený,žádný černý,mastný,mokrý.Stává se u tohoto motoru že je prasklá hlava,nebo je to vědšinou to těsnění?

Re: Kolísání otáček

Napsal: 08 bře 2010 17:29
od vinorak
spíš těsnění :myslim:

Re: Kolísání otáček

Napsal: 08 bře 2010 17:52
od LOTUS
Je náký zádrhel u výměny těsnění pod hlavou,nebo je to klasika?

Re: Kolísání otáček

Napsal: 08 bře 2010 18:29
od vinorak
žádný zádrhel tam není ;-)

Re: Kolísání otáček

Napsal: 08 bře 2010 20:52
od rossi
Ale musis povolit srouby a to muze byt problem nekdy se zlomi a musis menit blok a jestli nechas stare srouby tak je dej spatky na spravne misto kde byly lepsi stare srouby nez made in cina a sesteluj vule ventilu jestli se to u tohohle motoru jeste dela!