Stránka 2 z 3

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 19:36
od sochy007
je mozny ze to ma i vetsi spotrebu oleje a benzinu

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 20:09
od Mitja
Hledal jsi presne na druhe strane chladice ;-). To na prvni fotce je jen odpor (tam muzes kontakty taky vycistit) a to na druhe fotce nevim, mozna cidlo na hladinu chladici kapaliny.. no a presne na druhe strane chladice (jakoby dole pod tou malou pojistkovkou - na chladici) je to třípinové čidlo, o kterém ti neustále píšu ;-)

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 20:24
od sochy007
tak to musi byt uz jen tohle :roll:

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 21:04
od Mitja
Jo to bude ono, i kdyz u me mam pocit ze vypada ten konektor trosku jinak :myslim:, hlavne musi mit tři piny.

edit: Jak se na to divam, neni to roztekle ten plast na čidlu :ehm:

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 21:09
od sochy007
konektor vyndat tahem ? neslo mi to a nevim zda pouzit silu,abych to nezmrsil
nevim zda to je 3pin, ma jen 2 dratky (nevyznam se v tom )

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 21:15
od Stennli07
jj tahem ale jak tak koukám tak to bude dost na citovku je tam nějaká oxidace jak tak koukám a pojstku tam nevidím takže vytáhnout

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 22:00
od sochy007
myslite ze termospinac ventilatoru jak je na fotce bude mit vliv na chcipani motoru? kazdopadne ho zitra vycistim a doufam ze i rozchodim a bude spinat

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 22:03
od Stennli07
To bych řekl že asi nee

Re: Chcipani motoru

Napsal: 23 kvě 2010 22:21
od Mitja
Pokud to tam neni zacvakle v nějakém plastu (zajištěné, nějaké zobáčky nebo tak něco), tak tahem. Teoreticky by ti to mohlo zpusobit vypadky motoru ve smyslu: pri vyplem motoru ti ta vrtule vybije baterku, pak jeste nastartujes a nez to altik stihne poradne dobit (treba neni v uplne OK stavu) tak se ti ta vrtule zase sepne a pak to muze teoreticky zpusobovat podpětí v důležitých částech ktere začnou vynechávat. Ale to jsou velke spekulace.

Re: Chcipani motoru

Napsal: 29 kvě 2010 19:02
od sochy007
vynechavani motoru stale nevyreseno ,nwm co s tim :cry:

Re: Chcipani motoru

Napsal: 29 kvě 2010 19:04
od Mitja
sochy007 píše:vynechavani motoru stale nevyreseno ,nwm co s tim :cry:
a alespon vrtule ńa chladici uz ti funguje? Nevim co jsi uz vsechno psal, ale ten zaklad - svicky - uz jsi zkousel?

Re: Chcipani motoru

Napsal: 29 kvě 2010 19:59
od sochy007
cidlo je v haji, tak schanim , mam to zatim provizorne na kabel s vypinacem, kdyz potrebuji chladit, ale stejne s tim moc daleko nejezdim, kdyz to cuka a chcipa. Na svicky kouknu zitra, jsou tam 4 roky

Re: Chcipani motoru

Napsal: 30 kvě 2010 15:14
od rossi
To cukani vypada na potenciometr! Sviti ti kontrolka diagnostiky? Zkuz tohle co psal Rybiz http://www.forum.205gti.org/viewtopic.php?f=47&t=7387 Treba to pomuze u tatky to prestalo skubat az se rozsvitila kontrolka diagnostiky uz to jsou 2 roky a az na jemne cukani pri tahu vse funguje!

Re: Chcipani motoru

Napsal: 30 kvě 2010 15:51
od sochy007
Diagnostika nesviti za jizdy a zadnou zavadu nenablikala . az za chvili vychladne motor mrknu na svicky. potenciometr to myslim nebude, je tam novy . Volnobeh je v poho

Re: Chcipani motoru

Napsal: 20 čer 2010 15:08
od lasto
Robí mi presne to isté...nemohlo by to byt zlým relátkom na palivové čerpadlo? Nevie nekdo kde ho nájdem u 1.6 GTI? U nádržky brzdovej kvapaliny neni a tak zbežne som nevidel ani v kastlíku pri riadiacej jednotke... :myslim:
EDIT: už som ho našiel, ale vyzerá celkom vporiadku...aspoň myslím :D