Stránka 2 z 5
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 14:02
od Thyoridas
urcite hur, protoze 8V podava mezi 2500 az 5000 90% max. kruticiho momentu, takze od spodu tahne lip 8V... MI16 sa sbira az na vrsku otackoveho spektra... Je enom na tobe co preferujes...
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 14:04
od vinorak
no co si tak letmo pamatuju tak je samozřejmě mi16 trochu línější odspoda, ale fakt jenom trochu
aprakticky si toho nevšimneš, protože je hned v otáčkách
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 19:28
od Shotgun
Thyoridas píše:urcite hur, protoze 8V podava mezi 2500 az 5000 90% max. kruticiho momentu, takze od spodu tahne lip 8V... MI16 sa sbira az na vrsku otackoveho spektra... Je enom na tobe co preferujes...
No trochu bych pochyboval otom ze 8v je dole rychlejsi
Je to taky otom zda tam nechas prevodovku z MI16 nebo 8v
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 19:45
od Thyoridas
netrvdil sem ze je rychlejsi, ale ze lip tahne, coz je hlavne o pocitu...
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 21:21
od KuBik205
jak je to s prevodovkama 8V je vic do zrychleni nez 16V? nebo v cem je jaka lepsi ?:D:D
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 22:27
od mad205rallye
Podle mýho 16v táhne odspodu minimálně stejně silně jako 8-mi ventil.
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 22:41
od KuBik205
ja jak mam 306ku tak tam je to Micko te druhe generace stou promenlivou delkou sani a jako to auto uz krasne tahne od nejakejch 3000ot ale pak proste od nejakejch 5000ot to je jeste vetsi mazec:-))
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 22:54
od blackdragon
KuBik205 píše:jak je to s prevodovkama 8V je vic do zrychleni nez 16V? nebo v cem je jaka lepsi ?:D:D
V aute s Mi16 som sa zatial nemal moznost odviezt, preto sa pytam na vase skusenosti.
Fakt ale je, ze som nepocul ani jedneho majitela Mi16-ky, aby sa na ten motor stazoval...ale...Saibot ma presviedca, ze 16V je leniva v nizsich otackach a ze 88kW bohate staci. Kedze auto nechcem pouzivat na zavodenie a vacsinu casu bude jazdit pravdepodobne po meste, ma to zmysel? Ako je na tom spotreba 16V oproti 8V, ked tak rada splha do vyssich otacok?
Ak budem osadzat Mi16, urcite pojde aj Mi16 prevodovka.
Mam moznost kupit cele auto za dobru cenu a tak nemusim vymyslat, ci ju osadit alebo nie.
Jedine comu by som sa rad vyhol, je prehodenie kabelaze z 405 Mi16. Ale uvidime ci nakoniec nebudem prehadzovat aj ju...Ak teda do toho vobec pojdem.
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 11 črc 2010 22:55
od blackdragon
KuBik205 píše:ja jak mam 306ku tak tam je to Micko te druhe generace stou promenlivou delkou sani a jako to auto uz krasne tahne od nejakejch 3000ot ale pak proste od nejakejch 5000ot to je jeste vetsi mazec:-))
No jo...len to uz je S16..
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 12 črc 2010 05:18
od Sonny
TAk jako myslím si jak už tu zaznělo.Dokud se nesvezeš,nepoznáš
Když si sedneš do takového malého autíčka, které má něco kolem 150 koní.No už je to docela slušný zážitek.Když se dokážeš pomalu rovnat motorkám, je to docela zábava
Je to pouze názor každého člověka. Jinak tu máš graf zkoušky na válcové zkušebně.
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 12 črc 2010 05:59
od blackdragon
Sonny píše:TAk jako myslím si jak už tu zaznělo.Dokud se nesvezeš,nepoznáš
Když si sedneš do takového malého autíčka, které má něco kolem 150 koní.No už je to docela slušný zážitek.Když se dokážeš pomalu rovnat motorkám, je to docela zábava
Je to pouze názor každého člověka. Jinak tu máš graf zkoušky na válcové zkušebně.
Sonny, dakujem za graf! Dost vystizne...!
Len pre porovnanie, asi nemate nikto graf z brzdy pre 8V?
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 12 črc 2010 09:08
od vinorak
no jezdit s jakýmkoliv gti po městě je utrpení ( nerado popojíždí na malé otáčky , žere jako tank, z tvrdý spojky bolí hned noha, pořád dochlazuje,....
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 12 črc 2010 09:14
od Marcell
Jen doplnim, ja sem mel spotrebu u mi16 nizsi nez u vsech trech 8v... Do skoly sem jezdil do 7l/100km v pohode...ale da se jet i za 20, o tom zadna. Takze z myho pohledu nevidim duvod mit 8v...mozna z nostalgie nebo veteranskym znackam jak tu nekdo psal (by me zajimalo za jak dlouho bude 205 veteranem), ale to mi je sumak kdyz mas co delat abys predjel kde jakou fabii..ne ze bych byl nakej silnicni zavodnik ale tu a tam na to clovek trochu slapne a s 8v me to "slapani" fakt uz ani nebavilo.. :-D
Nebo sem tak rozmazlenej uz? :-D
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 12 črc 2010 09:22
od Milhaus
když jsme u těch veteránů, 205 můžeš postavit na veteránské značky nejdřív v roce 2023...jezdit s tím pak můžeš jen o víkendech a na atesty jezdíš každej rok... a komise není úplně blbá a jen tak nějaké auto nepustí...takže si radši užít teď ať už s mi16 nebo s čímkoliv jiným a za 15 let se uvidí jestli auto bude ještě schopné vůbec jezdit, páč těch dílů v té době už na prodej asi moc nebude
Sorry za off topic...205 je o zábavě, ne o přehnané péči aby za 15 let mohla být na veteránských značkách, takže mi16 pokud máš možnosti je asi bez debat
Re: 88kW vs. Mi16
Napsal: 12 črc 2010 09:28
od TomasCTI
moje kabrio bude příští rok veterán protože oslaví 25let, tak pude na veteránský papíry