88kW vs. Mi16

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Uživatelský avatar
blackdragon
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 716
Registrován: 08 dub 2008 13:09
Rok narození: 1977
tel.:: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

88kW vs. Mi16

Příspěvek od blackdragon »

Caute.
Uvazujem o vymene 88kW motora na svojom GTI za Mi16.
Kedze som stale neni uplne rozhodnuty ci ist do toho alebo nie, rad by som pocul vase skusenosti, rady a samozrejme vsetky pre a proti vymene.
Auto nebude sluzit na zavodenie...
Dakujem..
.......blackdragon


Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)

R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Marcell
Prudič
Prudič
Příspěvky: 1453
Registrován: 01 bře 2007 16:31
tel.:: 0
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od Marcell »

No, tady na foru je skupina odpurcu mi16 (ty co v tom nikdy nejeli- krome Hrocheho :fran: ) a skupina priznivcu do ktery patrim i ja :m:
A moje poznatky...jediny minus je samotna vymena (sehnat motor a potrebny dily, prestavet, predelat,..) a plusy jsou lepsi prubeh, lepsi spotreba (pri jizde na spotrebu), lepsi zvuk (kdyz to seslapnes tak to neni jako kdyby na tebe 8v řval z pod kapoty: jezis, co po me zas chces :smich: )...proste vetsi zabava :fran: :fran:
Vybarvil sem ti to s malou nadsazkou :m: , ale podle toho jak to vnimam ja ;-)

Jinak tady na foru je toho o mi16 mnoho a mnoho, staci pohledat ;-) :up:
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
Uživatelský avatar
pichy
Prudič
Prudič
Příspěvky: 4510
Registrován: 27 kvě 2008 12:35
Skutečné jméno: Lukiiino
tel.:: 777844991
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od pichy »

marcelusi, jen ti to uvedu na pravou míru, protože to stále nechápeš nebo to pochopit nechceš. vsadím se, že odpůrci agregátu mi16 jako takového tady nejsou, ale odpůrců zástavby mi16 do některé z limitovaných edicí je tady spousta. bych to shrnul tak, že je tady konzervativní x liberální křídlo. do svého auta bych si to i přes tebou uvedené skutečnosti nedal, ale kecal bych, kdybych neřekl, že do budoucna neuvažuju o jiné obyč 205, kde si ten motor klidně rubnu .-)
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)

ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Uživatelský avatar
blackdragon
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 716
Registrován: 08 dub 2008 13:09
Rok narození: 1977
tel.:: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od blackdragon »

Marcell píše:No, tady na foru je skupina odpurcu mi16 (ty co v tom nikdy nejeli- krome Hrocheho :fran: ) a skupina priznivcu do ktery patrim i ja :m:
A moje poznatky...jediny minus je samotna vymena (sehnat motor a potrebny dily, prestavet, predelat,..) a plusy jsou lepsi prubeh, lepsi spotreba (pri jizde na spotrebu), lepsi zvuk (kdyz to seslapnes tak to neni jako kdyby na tebe 8v řval z pod kapoty: jezis, co po me zas chces :smich: )...proste vetsi zabava :fran: :fran:
Vybarvil sem ti to s malou nadsazkou :m: , ale podle toho jak to vnimam ja ;-)

Jinak tady na foru je toho o mi16 mnoho a mnoho, staci pohledat ;-) :up:
Nazdar Marcell. Dik za nazor. ;-)
Je mi jasne ze 88kW 8V motor reaguje inac ako 16V 110kW Mi16. :m: V podstate ma ta moznost oslovila, lebo mam moznost kupit celu 405 Mi16, takze by nemal byt problem prehodit vsetko, co bude treba. Vymenit motor by nemal byt az taky problem. Tu je http://www.peugeot205club.org/?reloaded ... restavbami aj navod ako na to...takze toho sa tak moc nebojim.
Niekde som dokonca cital, ze pri Motronic-u netreba prehadzovat ani kompletnu kabelaz, co by markantne skratilo prestavbu...
Okrem toho do Dimma kitu (plan do buducnosti) s 16" Dimma diskami sa ta Mi16 priam ziada.. :myslim:
.......blackdragon


Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)

R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Marcell
Prudič
Prudič
Příspěvky: 1453
Registrován: 01 bře 2007 16:31
tel.:: 0
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od Marcell »

Jak rikas, svazek muzes nechat (krom par kabelu ktery si vezmes ze svazku u ty mi16)...
A jeste doporucuji nechat zkratit sani aby se ti tam vesel origo chladic :up:
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
Uživatelský avatar
blackdragon
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 716
Registrován: 08 dub 2008 13:09
Rok narození: 1977
tel.:: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od blackdragon »

Marcell píše:Jak rikas, svazek muzes nechat (krom par kabelu ktery si vezmes ze svazku u ty mi16)...
A jeste doporucuji nechat zkratit sani aby se ti tam vesel origo chladic :up:
Tych kablov sa bojim najviac. :ehm: Neviem o nikom v okoli, kto by tu prestavbu robil a kamos-automechanik by nad tym meditoval vecnost.. :evil: Rameno na zdvihnutie motora mam, miesto kde to nechat tiez. Odtahovka je k dispozicii tiez..takze ziadny vazny problem...okrem kablov.
Od prestavby ma odradza prave ta kablovacka a to, ze neviem ake investicie si vyziada samotny Mi16 motor, aby bol spolahlivy. Ak uz by som ho vyberal, isto by isly nove rozvody, spojkova sada, vodna pumpa...najradsej by som ho dal zgeneralkovat..ale tu to stoji majland!
:m: A serie ma ze som pred 2-3 mesiacmi nahodil K&N filter, rozperu, kupil nerezove zvody a vymenil vsetky silenbloky motora...a teraz mi to bude na backoru... :myslim:
.......blackdragon


Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)

R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Marcell
Prudič
Prudič
Příspěvky: 1453
Registrován: 01 bře 2007 16:31
tel.:: 0
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od Marcell »

Zatim nech 8v...dej poradnej podvozek, gumy a brzdy a uvidis kolika autum ujedes :fran:
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
Uživatelský avatar
blackdragon
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 716
Registrován: 08 dub 2008 13:09
Rok narození: 1977
tel.:: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od blackdragon »

Marcell píše:Zatim nech 8v...dej poradnej podvozek, gumy a brzdy a uvidis kolika autum ujedes :fran:
Co je to poriadny podvozok? :m: V predu aj v zadu je vyskovo nastavitelny podvozok od GAZZMATIC international...http://picasaweb.google.com/blackdragon6378/Podvozok#
Kupene su uz aj brzdice z 306 HDI na 266mm kotuce.
A v garazi mi "hniju" 16" DIMMA disky, lebo ich nemozem dat koli brutalnemu ET na auto... :cry: Trcia skoro ako na F1 :smich:
.......blackdragon


Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)

R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Marcell
Prudič
Prudič
Příspěvky: 1453
Registrován: 01 bře 2007 16:31
tel.:: 0
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od Marcell »

Tak kdyby ses poustel do mi16ky, tak by stalo za to ten motor nechat aspon skouknout co je potreba vymenit nebo neni... komplet rozvody jsou asi zaklad...
Co se tyce "kabelu", tak s tema se taky moc nekamaradim :m:
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
Uživatelský avatar
blackdragon
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 716
Registrován: 08 dub 2008 13:09
Rok narození: 1977
tel.:: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od blackdragon »

blackdragon píše:Caute.
Uvazujem o vymene 88kW motora na svojom GTI za Mi16.
Kedze som stale neni uplne rozhodnuty ci ist do toho alebo nie, rad by som pocul vase skusenosti, rady a samozrejme vsetky pre a proti vymene.
Auto nebude sluzit na zavodenie...
Dakujem..
Ziadny dalsi nazor? :myslim:
Myslel som si, ze je tu viac majitelov 205-iek s Mi16 motorom co mali skusenost aj s prestavbou... :ehm:
.......blackdragon


Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)

R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Uživatelský avatar
mad205rallye
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: 29 zář 2009 14:36
tel.:: 0

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od mad205rallye »

Můj názor je ze ten motor bych tam určitě dal. Taky už ho mám doma a dat ho do auta je poměrně hračka. Akorát mě čeká ještě zkrátit sání aby se tam dobře vešlo.
Vyzkoušel sem si to ještě když byl v autě u TOMaGti a s 8V se vůbec nedá srovnat. Neni to hra na stejnym hřišti, neni to ani stejná liga, je to uplně jinej sport.. :m:
A jestli někdo argumentuje tím, že má nějaký limitid edišn kerý spočívá ve 3 samolepkách a jinejch potahách tak já teda ne.
peugeot 205 1,9 rallye
peugeot 306 rallye

RACING LIONS
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
pichy
Prudič
Prudič
Příspěvky: 4510
Registrován: 27 kvě 2008 12:35
Skutečné jméno: Lukiiino
tel.:: 777844991
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od pichy »

jsem ničím takovým neargumentoval. je to jen MOJE zásada, kterou nikomu nenutím a netvrdím, že to tak je správně. rád bych to jednou měl na veteránských značkách a s mičkem mi je prostě nedají, i kdybych se posral.
prostě záleží na tom, k jakému účelu auto člověk využívá. a mně 8V na létačku kolem baráku bohatě stačí. pokud budu chtít závodit, do mička půjdu (ale v řadové verzi 205). ostatní ať si klidně dělají, co chtějí, mně to žíly netrhá.
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)

ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Uživatelský avatar
blackdragon
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 716
Registrován: 08 dub 2008 13:09
Rok narození: 1977
tel.:: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od blackdragon »

pichy píše:jsem ničím takovým neargumentoval. je to jen MOJE zásada, kterou nikomu nenutím a netvrdím, že to tak je správně. rád bych to jednou měl na veteránských značkách a s mičkem mi je prostě nedají, i kdybych se posral.
prostě záleží na tom, k jakému účelu auto člověk využívá. a mně 8V na létačku kolem baráku bohatě stačí. pokud budu chtít závodit, do mička půjdu (ale v řadové verzi 205). ostatní ať si klidně dělají, co chtějí, mně to žíly netrhá.
Pichy, mad205rallye to urcite tak nemyslel. Predtym si nespominal, ze na to chces veteranske znacky. V tom pripade je jasne, ze musi ostat auto v povodnom "tovarenskom" stave.

Mad205rallye, dik za nazor. ;-)
V com je tak velky rozdiel medzi 88kW 8V a 16V Mi 16, ked sa auto tak rozdielne sprava hoci ma Mi16 iba o 22kW viac?
Ina prevodovka? Lepsi prenos na kolesa?
.......blackdragon


Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)

R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od vinorak »

no řek bych, že u škatule co váží 900kg je každý kůň navíc hodně znát ;-) 8v je prostě po překročení 5000 otáček mrtvej, kdežto míčko je na vrcholu krouťáku a výkon má až v 6500 ale vytočit jde ještě dál ;-)
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
blackdragon
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 716
Registrován: 08 dub 2008 13:09
Rok narození: 1977
tel.:: 0
Bydliště: Bratislava, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 88kW vs. Mi16

Příspěvek od blackdragon »

vinorak píše:no řek bych, že u škatule co váží 900kg je každý kůň navíc hodně znát ;-) 8v je prostě po překročení 5000 otáček mrtvej, kdežto míčko je na vrcholu krouťáku a výkon má až v 6500 ale vytočit jde ještě dál ;-)
A ako sa sprava Mi16 v nizsich otackach?
Pocul som nazor, ze je to horsie ako pri 8V. Osobne som to ale nemal moznost otestovat.
.......blackdragon


Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)

R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Odpovědět