Stránka 2 z 2
Re: výměna bubnu
Napsal: 19 říj 2010 21:13
od Venkovak
To zvládneš

kdyžtak stim přijeď,přinejhorším můžem udělat rovnou nový trubky.A holendry je dobrý povolovat svářečskejma,samosvornejma klešťema a nepotřebuješ na to ani silnej stisk,jen zacvakneš a drbneš

.... a zbytek zvládne i lajk hele.Kapalimu určitě Dot 4 třeba od Feroda....ale už jsi to asi určitě vyměnil viď

Re: výměna bubnu
Napsal: 19 říj 2010 21:18
od Berny88
Ještě jsem to neviměnil...nemam na to zatim čas a prostor..otec totiž obsadil garáž

ale časem se na to vrhnu :)
Re: výměna bubnu
Napsal: 19 říj 2010 21:50
od lasto
A daj si bacha, aby si nezlomil niektorú trubku

Ja som zlomil...bola tam tak divne zohnuta

Našťastie som mal ešte z druhej nápravy, ale je to otrava ohýbať...

Re: výměna bubnu
Napsal: 20 říj 2010 10:01
od Berny88
No toho se právě bojim,aby mi nepraskla...Já náhradní totiž nemam,beztak bych asi dal všechny nový :)
Re: výměna bubnu
Napsal: 20 říj 2010 17:52
od Venkovak
Vůbec se toho neboj.Jestli uvidíš že jsou hodně ohnilý,tak je rovnou vyměň(cena cca 100Kč obě) a jestli nejsou,tak tam nic nezkazíš krom holendru. Jinak takhle se nic nenaučíš,když nic nezku.víš

Re: výměna bubnu
Napsal: 20 říj 2010 17:59
od Berny88
no jasně...Musim počkat až mi otec uvolní prostory :)
Re: výměna bubnu
Napsal: 22 říj 2010 17:19
od tomas1280
hlavne najhorsie budes mat zhodit bubon. ja som so zadnou bojoval jak blazon a nakoniec som si to dal uvolnit [ten srob] v servise a bubon +- isiel...
vela stastia
Re: výměna bubnu
Napsal: 22 říj 2010 18:57
od Venkovak
Hele já si udělal stahovák a jde to krásně....předtim jsem do toho řezal jak blb,omlátil hrany,že už nebylo o co mlátit

pak jsem se nasral a udělal ho a jde to jak na novým

Re: výměna bubnu
Napsal: 25 říj 2010 05:59
od Zdenek
->Berny88: Nic na tom není
Brzdovku DOT 4 ale v podstatě je to jedno i DOT 3 plně dostačuje. Pokud nechceš šetřit tak Shell nebo Castrol.
Buben se dá sundat celkem v pohodě, sundáš matku a když nepujde z lehka, tak nahodíš kolo na dva šrouby, pořádně podložíš auto a jeden bude tahat a točit s kolem a druhý bude nejlépe přes hliníkový špalek klepat do čepu.
Ale už teď nejlépe polít odvzdušňováky a holendry WD, naftou nebo čímkoliv jiným k tomu určeným.
Hlavně nezapomeň potřít i odvzdušňováky vpředu.