Stránka 2 z 5
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 25 led 2011 08:03
od manko
Dypid : Pokial som to auto mal som pozeral na serviceboxe a sedelo to na 94kw . Aj TP čo boli k autu boli na 94kw . Možno menili hlavu to uš neviem
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 25 led 2011 08:39
od vinorak
booriiss píše:Thyoridas píše:pisty u 88kW maju na dne hlubsi vybrani nez u 94kW, ploche dno mam ja na pistoch na zakazku... Zitra ti mozu vyfotit 88kW pisty, pokud chces... a myslim, ze kdyz do 88kW das pisty ze 75, mas kompresni pomer 9,6:1, samozrejme s hlavou z 88kW, ta je stejna jak u 94...
to jsem měl na mysli...75kw písty + 88kw hlava = 9,6:1 nějak mi to nejde do hlavy :-D musej být 75kw vyšší než 88kw písty podle toho co se tu píše :) a takže krom ventilů to musí mít i jine spalovací prostor pokud by to byla pravda
http://websworld.org/marcel/309/tech/heads.html tak máte pravdu, písty asi nejsou stejný, ale je větší vybrání v hlavěš, takže když se na blok DFZ dá hlava z DKZ tak to bude mít kompresi skoro jako D6B
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 25 led 2011 10:53
od Hroche
shodou okolností mi to nedalo a podíval jsem se na zoubek motoru co mám od Gordyho je jo DFZ tedy 102hp. Jak víte tenhle motor se dával hlavně do gentry, rally. a já bych ho měl mít ve svém CTI. Měřil jsem průměr ventilů hloubku spalovacího prostoru v hlavě a v pístu. Moje výsledky se shodují s hodnotami které jsou uvedené na odkazu viz. níže.
průměr sacího ventilu 39,5mm
průměr výfukového ventilu 33mm
hloubka spalovacího prostoru v hlavě 10,6mm
hloubka spalovacího prostoru v pístu 2mm
ještě jsem doma našel písty z nějaké 1,6tky na první pohle vypadaly stejně ale když jsem je proměřil tak jejich hloubka spalovacího prostoru byla 3mm bohužel nevím z jaký 1,6tky byly takže tenhle údaj je k ničemu
foto dodám v průběhu týdne až to stahnu z mobilu
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 25 led 2011 14:23
od dypid
prosimte a co je vyrazeno na pistu za oznaceni ??
at v tom udelame trosku jasno ja bych mel mit 94kW 1.9 pist je v H.U. zarovno s vlozkami pistu a oznaceni na pistu je B a R
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 25 led 2011 21:26
od Hroche
mohl by jsi udělat foto toho pístu? já mám na pístu vyraženo B a S a pak ještě 1PdC078
kde to B znamená rozměr pístu a to S prohledám co najdu
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 25 led 2011 22:48
od dypid
a mas taky v HU pist zarovno s vlozkami??
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 26 led 2011 06:48
od booriiss
hoši konečně debata o něčem!
"nestartuje co stím" a tyhle blbiny už mi lezli poslední dobou krkem :-D :-D :-D
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 26 led 2011 07:03
od Hroche
dypid píše:a mas taky v HU pist zarovno s vlozkami??
to nevím musel bych se podívat
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 26 led 2011 09:52
od Hroche
přikládám foto pístu a hlavy je to 1,9 75Kw označení DFZ
detail spalovacího prostoru
- Fotografie420.jpg (66 KiB) Zobrazeno 7269 x
píst pro porovnání s pístem z 1,6tky (1,6 je vlevo a 1,9 je vpravo)
- Fotografie426.jpg (55.6 KiB) Zobrazeno 7269 x
- Fotografie428.jpg (54.82 KiB) Zobrazeno 7269 x
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 26 led 2011 11:59
od manko
cez víkend sa vrhnem na motor čo mám doma mal by to byť 1.9 88kw tak ho rozoberem a nafotím pomeriam
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 27 led 2011 19:47
od dypid
tak at to dame nejak dohromady kazdy sem napise oznaceni pistu pomeri hloubku v pistu a jeste by mne zajimalo jestli je stejna u vsech pistu vzdalenost stredu pistniho cepu od dna pistu a pokud tedy pist v HU je zarovno s vlozkami foto se samozrejme cenni treba dame dokopi odlisnosti pistu a buh vi jestli treba nemaji i ruzne delky ojnice u motoru 1.9
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 27 led 2011 20:03
od Hroche
už mám připravený data (hlavy, ventily a vačky) co jsem vytáhl ze servis boxu jen je potřeba to ověřit se skutečností. a ojnice jsou jen dva typy jeden pro 1.6tky a druhý pro 1.9tky.
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 27 led 2011 21:05
od dypid
takze jeste zjistit jestli jsou tedy ruzny vzdalenosto pistnich cepu ode dna pistu
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 11 úno 2011 11:25
od Thyoridas
ja sem v mezicase rozebiral DFZ motor od pichyho a porovnaval sem sem dily s 88kW verzi...
hloubka spal. prostoru v hlave 88/94kW -8mm
hloubka vybrani pistu 88kW - 8mm
hloubka spal. prostoru v hlave 75kW - 10,6mm
hloubka vybrani v pistu 75kW - 2,5mm
- 1,9 88kW vlevo - 1,9 75kW vpravo
- 75kW
- 88kW
mereno pofiderni supleru, takze udaje spis informacni...
na 205gtidrivers.com sem vycetl, ze pouziti DFZ pistu a DKZ/D6B hlavy dava kompresni pomer cca 11:1
+ nejake info z neznamych stranek (prelozeno)
mereni 105hp (standard) 130hp (GTI) XM 2.0 (122hp) 2.0T (150hp)
prumer saciho ventilu 39.5 41.5 42.7 42.4
prumer vyfukoveho ventilu 33.0 34.7 34.6 34.3
zdvih saciho ventil 10.5 11.2 11.0 10.5
zdvih vyfukoveho ventil 9.7 11.2 11.0 9.35
Combustion chamber depth 10.6 8.0 7.3 7.0
Re: Prumer ventilu u GTi 1.9
Napsal: 11 úno 2011 12:39
od Thyoridas
tak sem provedl pomerne presne mereni kompresniho pomeru, na sestavu pisty z DKZ + hlava DKZ/D6B me vysel KP 11,1:1...
kdyz sem mereni udelal na mojem motoru, vyslo me prehnanych 15,1:1
Takze sem prave dokoncil testovani prvni verze motoru, a poucen z predchozich chyb, uz mam doma opiskovany a nazinkovany blok, prebrusenu kliku se salama, zbyva zrepasovat pisty a vlozky ze 75kW, casem kupit svody a ostru vacicu z Anglie a motor c.2 bude na svete :)