Neboj mě radost nezkazíš,já narozdíl od tebe vím co píšu a neplantám sem aquaplening,myslím že řeč byla o brždění na suchu a na mokru né snad???CO?.Co s tím má společného aquaplaning?Víš o čem se tu vůbec točí?Doufám že teď už bude konečně jasno.Tady něco česky než jakésik anglické blábolení.Mitja píše:Nechci ti kazit radost, ale:TomGTI píše:Z čeho vycházíš že na vodě URČITĚ užší?Podívej se prosím na nějáký test kde se tohle řeší a potom mi sem napiš tvůj názor znova a uvidíme co napíšešMitja píše:Na vodě určitě ty užší. Na suchu si netroufám říct, ale řekl bych spíše ty širší vzhledem ke třecí ploše.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroplaning_(tires)
Kód: Vybrat vše
The risk of hydroplaning increases with the speed of the vehicle, the depth of the water, the degree of tread wear and underinflation, and the width of the tires. Narrower tires are less vulnerable to hydroplaning because the vehicle weight is distributed over a smaller rubber contact patch, allowing the tire to more easily press water to the sides.
http://www.pneuservis.cz/clanek1.asp?Ne ... 5Avvpn1pvQ