Stránka 13 z 28

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 08:06
od Stephen
moc pěkný! :up: Závist! Už bych chtěl taky drandit :cry:

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 08:45
od Hroche
udělej ještě foto zboku ať je pořádně vidět jak dapadl ten zadek

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 17:40
od lukas309
Takže máme hotovo. Dneska prvních asi 10km cestou domů. Perfektně to drží v zatáčkách, jsem rád, že jsem nakonec nedal servo protože to by už asi nešlo ovládat. Cit ve volantu super, odezva rychlá a je to poměrně dost citlivý. V zatáčkách se to samozřejmě nenaklání. Nevýhodou je, že to téměř nic neutlumí takže je potřeba se věnovat řízení a počítat s tím, že člověk v tom malinko skáče. Jinak diagnostika hlásí pořád chybu č. 14 ale čidla jsou OK ty jsem dneska kontroloval. Co se týká pocitu z jízdy, tak rozdíl mezi 1.1 a 1.4 nevidím téměř žádný. Možná je to tím, že to není 100% nastavený, určitě si to musí ještě sednout, ale doufám že nebudu litovat toho co jsem do toho motoru dal.

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 17:46
od draken
máš to opravdu pěkný :up: jinak já toho, že sem tam dal servo nelituju, aspoň s tim máma může parkovat :m: a cit se z volantu zas tak moc neztratil

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 18:18
od Hroche
vypadá to Lukáši perfektně i zboku dávám ti :up:

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 18:20
od lukas309
Jediný co mě štve je, že vpředu u prahu je to 20 a vzadu 28, ale podběhy jsou oba ca 60 takže alespoň ty kola jsou pohledově stejně takže to tak nechám

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 19:48
od vinorak
to je opravdu něco špatně, aby si nepoznal rozdíl, už i na 1/4 plynu to táhne znatelně lépe a radostněji než 1.1 :fran: Ale je možný, že díky tomu že jednotka neví teplotu motoru tak je v nějakym nouzáku :myslim:

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 19:52
od lukas309
To je dost možný protože ani vyladit to pořádně nejde. Když nastavím předstih podle ucha tak na těch 900 otáček tak je to OK, ale jakmile to vytočím třeba na 5000 a pustím plyn tak se vratí na 2000 a po nějaký době se ustalí na 1400. Ale to jsem už jsem snad nějak eliminoval, ale pořád ty otáčky malinko kolísají. Ale je pravda, že teplota motoru je dost důležitá a pokud řj nemá info o teplotě tak neví jak správně nastavit krokáč.

Re: P 309 1.1

Napsal: 26 kvě 2011 20:37
od vinorak
předstih nastav stroboskopem, podle ucha to je naprd :fran:

Re: P 309 1.1

Napsal: 27 kvě 2011 12:25
od lukas309
Vím že to je naprd, ale stroboskop jsem zatím nesehnal, ale musím nejdřív vyřešit to čidlo protože když je motor studenej, tak klapka se ani nehne (je pořád v poloze teplýho motoru) a motor neudrží volnoběh dokud ho neprohřeju.


Jinak dneska dorazil nárazník. Jenom přemýšlím jestli ho dát na auto nebo zavolat do muzea jestli ho nechtějí :-D je nádhernej fakt škoda ho tam dávat.

Re: P 309 1.1

Napsal: 27 kvě 2011 13:31
od antik
tady bych se chtěl podívat jak vypadá oiriginál záslepka. spousta lidí ji tu nikdy neviděla :car:
Jinak ti musím gratulovat za super práci na svém autě.
Klobouk dolu.

Re: P 309 1.1

Napsal: 27 kvě 2011 23:58
od Stephen
Dobrý den,
Tady Peugeot muzem Praha.Máme Vážný zájem o Váš nárazník! :fran:

Re: P 309 1.1

Napsal: 28 kvě 2011 08:18
od lukas309
Stephen píše:Dobrý den,
Tady Peugeot muzem Praha.Máme Vážný zájem o Váš nárazník! :fran:
Asi tak :-D Ale půjde na auto až s novejma světlama a hlavně ho nebudu stříkat protože ta barva na něm nevydrží. Ten můj co tam teď mám už se strašně loupe.

Re: P 309 1.1

Napsal: 28 kvě 2011 10:01
od antik
asi jsi použil blbou barvu, já tam mam barvu na plasty od Maxe a nic se neloupe

Re: P 309 1.1

Napsal: 01 čer 2011 17:42
od lukas309
Takže dneska jsem byl na geometrii a mám to seřízené. Ještě by to chtělo doladit odklon, ale s tím bohužel nic neudělám. Jinak co se týká čidla, tak jsem na konektor zkusil dát nové čidlo a řekl bych, že už reaguje tak jak má. Až auto vychladne tak to vyměním (nedočkavostí asi ještě dneska) a uvidím. Pak už zbývá jenom sehnat stroboskop a pořádně seřídit předstih.