Stránka 15 z 28
Re: P 309 1.1
Napsal: 22 čer 2011 19:00
od draken
tak to ti neřeknu, nejlepší je sundat manžetu a mrknout na ten kloubek. ale takhle mě klepaly poloosy taky a byly rozsypaný jehličky všude v prostoru manžety
Re: P 309 1.1
Napsal: 22 čer 2011 19:03
od lukas309
No manžety jsem dával loni nové takže je možný, že se tam nějakej bordel dostal (nevím jak dlouho to jezdilo s prasklou) a že se to za ten rok dokurvilo. Je divný, že před tím podvozkem to nedělalo, ale jakmile jsem ho tam dal tak to dělá. Právě si myslím jestli to nemůže být tím, že ty poloosy jsou po těch letech vyběhaný a já jsem je teď dal jinak takže si na to ty tisícihrany musí zvyknout.
Jako není to žádnej extra kravál, ale je to prostě nepříjemnej pocit a nerad bych aby se mi to třeba cestou na sraz rozsypalo :-)
Re: P 309 1.1
Napsal: 22 čer 2011 19:14
od draken
tak vono se to nerozsype, pokud ještě při zatáčení v rejdu nekřupou, tak to neřeš. teda pokud ti nevadí ťukání
Re: P 309 1.1
Napsal: 22 čer 2011 19:16
od lukas309
No celkem mi to vadí, ale tak asi si na to budu muset zvyknout. Uvidím pohledám něco na netu pozjišťuju a uvidím. Jinak na kolik vyjde zhruba oprava? Musím mrknout do SB jak je to řešený.
Re: P 309 1.1
Napsal: 27 čer 2011 18:42
od lukas309
Tak dneska jsem konečně sundal ty tjůning samolepky. Agresivněji to auto nevypadalo a rychleji to taky nejelo takže byly k ničemu :-)
Pořádně jsem to pak odmastil a celý auto umyl šampónem s voskem. Prozatím to musí stačit než budou peníze na nějakou lepší kosmetiku.
Re: P 309 1.1
Napsal: 11 črc 2011 15:59
od lukas309
Tak další pokrok. Čirou náhodou jsem tady v jednom bazaru viděl na prodej hnědou 309 a v kufru plno dílů. Zajel jsem tam a pán byl ochotný a nakonec jsme se domluvili a já mám konečně nezrezlou kapotu, která má komplet spodní gumu. Jenom povrchová rez ošetřená nějakým resistinem. Až bude čas, tak jí obrousím a ošetřím pořádně a hned půjde na auto.
Dneska jsem taky byl vyzvednout winnery z pískování. Odvedli super práci včetně pokliček, kterých se původně báli (že je to slabý materiál a že se to rádo kroutí). Cena byla sice vyšší než předem domluvená, ale za kvalitní práci rád připlatím. Takže teď už mě čeká jen mraky hodin broušení a pak leštění. Výsledek ale bude stát za to. Doufám, že to do zimy stihnu.
Re: P 309 1.1
Napsal: 14 črc 2011 11:57
od lukas309
Tak dneska dorazily nové mlhovky. Jedna OK, druhá KO. Konečně na autě vyměním tu poslední mrtvou mlhovku a auto bude vypadat tak jak má a k tomu mám ještě kupu náhradních dílů. Těch parabol mám už asi 8 a skla taky náhradní tak doufám, že je nikdy nebudu potřebovat. Ještě před ně chci z plexi udělat kryty, abych eliminoval případné odlétávající kamínky.
Re: P 309 1.1
Napsal: 16 črc 2011 20:13
od lukas309
Tak dneska jsem celej den zápasil s budíkama z BX. Výsledek zatím nic moc. Nejdřív jsem laboroval, proč mi palivo ukazuje půlku když je tam sotva čtvrtka nádrže. Nakonec jsem zjistil, že palivoměr byl JEAGER a zbytek VEGLIA takže jsem vzal budík z GTI a dal ho tam a už to ukazuje. Bohužel hladina oleje se mi rozchodit nepodařila a asi se jí nakonec vzdám (dal jsem tam budík z GTI aby to chodilo tak jak má). Potom přestalo svítit podsvícení takže další rozborka všechno vyčištěný a pořád nic. Bohužel ten tištěnej spoj je v bídném stavu takže jsem to provizorně překlemoval. Všechno jsem tam sal utáhl budíky a zjistil, že přestal ukazovat tlak oleje. Už jsem neměl nervy to znova vyndavat takže zatím je to v autě s tím, že neukazuje tlak, nesvítí ruční brzda, občas blbne i STOPka a kontrolky jsem zatím nepřehazoval. Tohle všechno jsou problémy toho tištěného spoje takže to ani nebudu řešit a musím sehnat jinej v lepším stavu.
Neví někdo jestli ty tišťáky jsou stejný i u non GTI verze?
Nakonec jsem ještě nahodil novou mlhovku takže ty světla už mám konečně komplet.
Re: P 309 1.1
Napsal: 16 črc 2011 20:31
od Vomec
u 309 by měli být tišťáky stejný i u nongti... to jen 205 měly u soc verzí jinak... zkus a uvidíš... jinak já mám osobně takový tušení, že hladina oleje lze měřit jen u XU motoru... pokud se pletu, tak jako bych nic neřekl
PS: ty dálkáče blíž ke středu nárazníku jsou moje? oproti těm mlhám vypadaj jak nový
Re: P 309 1.1
Napsal: 16 črc 2011 20:34
od lukas309
Vomec píše:u 309 by měli být tišťáky stejný i u nongti... to jen 205 měly u soc verzí jinak... zkus a uvidíš... jinak já mám osobně takový tušení, že hladina oleje lze měřit jen u XU motoru... pokud se pletu, tak jako bych nic neřekl
No měřit jo respektive je tam na to přímo závit, ale u TU motoru by to taky mohlo jít přes redukci. Uvidím až seženu budíky nebo alespoň dobrej tišťák. Někde jsem měl svoje starý, ale jestli já vůl už je nevyhodil...
Re: P 309 1.1
Napsal: 17 črc 2011 08:44
od vinorak
tišťák bx a gti se liší jenom asi Dvouma diodama, a pak že jsou přerušený dvě cestičky ke tlakoměru oleje, jinak je to stejný. Měl jsem tam původně tišťák z gti a akorát to pořád měřilo hladinu oleje, jinak vše fungovalo
Re: P 309 1.1
Napsal: 17 črc 2011 08:54
od lukas309
Aha tak to bude nejlepší sehnat tišťák z BX. To bude zase práce na půl roku :-(
Re: P 309 1.1
Napsal: 17 črc 2011 08:57
od vinorak
proč? stačí gti a přerušit ty cestičky jako na tom bxkovim
Re: P 309 1.1
Napsal: 17 črc 2011 09:07
od lukas309
vinorak píše:proč? stačí gti a přerušit ty cestičky jako na tom bxkovim
A ty cestičky vedou kam? Asi bude nejlepší to srovnat až budu mít u sebe nějaký budíky tak to porovnám s těma z BXka a snad na to přijdu.
Re: P 309 1.1
Napsal: 17 črc 2011 09:20
od lukas309
Nebo teoreticky když bych dal tišťák z GTI bez přídavného tišťáku s měřením hladiny tak by to mělo měřit normálně tlak oleje jako na GTI ne? Sice nikdy nebude funkční hladina oleje, ale mělo by fungovat všechno (až na kontrolky, který se musí přepojit.