Pokec o autech v showroomu

Představte své 309ky nabo projekty na kterých právě děláte

Moderátor: rada

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stephen
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4935
Registrován: 29 bře 2009 09:22
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Stepan
tel.:: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od Stephen »

me se libi.Tamty by byly super,ale 15ky a ne 14ky a Et33 :roll: Tyhle jsou lepsi! A casem az budou limcaky bude to nejlepsi! :m:
Peugeot 309 GTi16 118kw
Peugeot 205 GTi Miami swap 2.0 16v

Peugeot 605 3.0 Gutmann Royal Look
Peugeot 406 2.2 16v

Citroen ZX 1.4i
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od vztekloun »

309GT píše:Než to pracně překopávat a aložitě běhat po úřadech a mít akorát nejistý výsledek,je lepší fakt sehnat celého diesela a začít znovu.Navíc se dnes nechají sehnat kamínka za pár korun a už v novém pozinkovaném modelu.Jak píšeš že je to oťukané a bourané,tak počítej s tím že po zimě budeš řešit problém s korozí kvůli absenci pozinku....Navíc ty naftový motory jsou takřka nesmrtelný.Kamrád teď má druhou naftovou 205ku,ta předchozí měla najeto asi 800000km a šlapala furt,jen shnila kastle.Jedné co dělal tak olej a rozvody,jinak jen :car: A co se týče HDi,tak to tam nacpeš docela v klidu třeba z Partnera nebo 306ky (66kw) a bude to letadlo.Hodně lidí v německu do 205-309 dává i 3.0 V6 24V kde je taky elektriky mrtě,ale většinou to zapojí i d***l protože je každej konektror jinej nebo barevně odlišenej :fran:
no vis co hele ty novy typy..... ja vim je to pozink ale me se nelibi ten facelift prdele :( a hlavne tahle kara..... ja jsem se na ni temer naucil jezdit tak bych ji nerad poslal do sveta i kdyz me sere!! a taky kdyz uvazim v jakym je stavu.... :( asi si zkusim sehnat to VINko a nejak to privarim k tomu. pak bych tam dal nejakyho smradocha :) HDi bych chtel zkusit budto 1,6 80kW a nebo rovnou dvoulitr :) dvoulitry jsou dost brutalni :) tam je jeden twinturbo 170 kobyl :D diesel :D myslim ze 370Nm
a to za spotrebu okolo 6-ti litru na 100km. to je fakt brutus. tohle kdyby se mi povedlo sehnat tak bych se posral stestim :D
hele nevis nahodou jak by na ty HDi-cka sedeli poloosy?
Uživatelský avatar
309GT
309kář
309kář
Příspěvky: 263
Registrován: 16 úno 2009 20:40
Skutečné jméno: Heinss
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od 309GT »

Twinturbo 170PS?určitě ne :evil: Dělá se akorát 2,7 HDI Bi-turbo,dává se do 407ček a vejš,ale jen ve spojení s automatem,protože Peugeot nedokázal ještě udělat manuální převodovku kterou ten výkon neroztrhá (říkal mi to kámoš co dělá v Peugeotu když jsem 407 Coupé očumoval na zdviži :fran: ) a má výkon něco přez myslím 220PS,ale s 309kou by hodně slušně mávalo HDi z 306ky (90PS):car: Ale jak bude sedět na poloosu netuším,nemám s tím zkušenosti.Ale někde jsem viděl 205HDi,ale bylo to na zahraničním fóru a už nevím na jakém,ale byl taky z 306ky nabo Partnera :ehm:
Uživatelský avatar
ICEman
309kář
309kář
Příspěvky: 105
Registrován: 13 úno 2009 13:54
Rok narození: 1989
Skutečné jméno: Jirka
Bydliště: Kladno, (Braškov)

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od ICEman »

Ahoj přidam se at nemusim zakládat nové téma, mam TU1M :twisted: ... uvažoval sem že bych přehodil motor uvažuju TU3M nebo 1.6 ale taky TU zajímalo by me jaký sou stim starosti...hledal sem ale jak to bude s ŘJ a instalací? taky jak ta 1.6 jede oproti ostatním ...jako poměr výkon/spotřeba. Ale nejchůdnější je asi ta 1.4 co? Díky za odpovědi.
1997 Nissan Primera P11 SRI SR20DE 110KW
1997 Nissan Primera P11 1.6 74Kw
Xantia 2.1TD 1997
Bylo:
1997 406 2.1 TD
1993 Peugeot 309GTI antracit metal.
1993 Peugeot 3091.1. 44kw GRAFFIC-Sněhová koule
1991 Volvo 740 GL 2.3-Volfo
1991 205GTI88kw
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od vinorak »

momentálně dělám to samé ale u 205ky, jediný co potřebuješ k záměně mezi 1.1 a 1.4je motor se vstřikem + převodovka(můžeš tam klidně nechat z 1.1 ale je o fous pomalejší) a řídící jednotka, toť vše :m: u 1.6 to mechanicky vychází stejně, ale musíš tahat komplet novej kabelovej svazek pro motor :roll: ale taky to jde, na clubu to jeden člen dělal s cabriem ;-)
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od vztekloun »

309GT píše:Twinturbo 170PS?určitě ne :evil: Dělá se akorát 2,7 HDI Bi-turbo,dává se do 407ček a vejš,ale jen ve spojení s automatem,protože Peugeot nedokázal ještě udělat manuální převodovku kterou ten výkon neroztrhá (říkal mi to kámoš co dělá v Peugeotu když jsem 407 Coupé očumoval na zdviži :fran: ) a má výkon něco přez myslím 220PS,ale s 309kou by hodně slušně mávalo HDi z 306ky (90PS):car: Ale jak bude sedět na poloosu netuším,nemám s tím zkušenosti.Ale někde jsem viděl 205HDi,ale bylo to na zahraničním fóru a už nevím na jakém,ale byl taky z 306ky nabo Partnera :ehm:
caff. koukni sem. jsou to ty novejsi motory s FAP ( filtrem pevnych castic ) http://peugeot.katalog-automobilu.cz/au ... -bi-turbo/
170 kobyl, dve turba, 4 valce a 2,2 litru ;)
a ted jsem koukal na 240-ti kobylovou verzi 6-ti valu ;) pozor - vsechno diesel :D neskutecny. skoda ze neumej ty prevodarny :( to by byl hned jinej masakr :) ale takovejhle novej motor bych tam stejne asi nesehnal. spis se budu muset uskromnit an tu 1.6 bo 2.0 z 306.....
Uživatelský avatar
309GT
309kář
309kář
Příspěvky: 263
Registrován: 16 úno 2009 20:40
Skutečné jméno: Heinss
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od 309GT »

Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí :wau: Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" :urg: Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl :fran: Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od vztekloun »

309GT píše:Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí :wau: Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" :urg: Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl :fran: Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
no hele ty 2,7-micky jsou sestivalce. V6 benzin bych tam narval ale nevim nevim jak s dieselem :D ty HDIcka uz jsem vzdal :D zvlast to twinturbo a sestivaly :D hold se zkusim spokojit s tou 1,6-kou. 90 kobyl je celkem fajn ale stale se toho nejak bojim. a po pravde receno bych rad sel do starsiho TDi-cka pac kdyz se mi na HDi-cku neco posere tak koncim :D ale TDi zas bude mit nizsi spotrebu a kroutak, ne?
teda ale to jsou pekny palky ty ceny... automat bych tam stejne nechtel :P
Uživatelský avatar
riderRLM
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2009 19:13
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Vlado
tel.:: 918363947
Bydliště: Lipt.Mikuláš(my birth place) , Bratislava(my today life)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od riderRLM »

vztekloun píše:
309GT píše:Tak to koukám,o bi-turbu ve 2,2 jsem neměl ponětí :wau: Ten motor by jsi možná sehnal (2,7) ale za hodně velký peníze.Jen ta automatická převodovka (repas origo peugeot) stojí 160tisíc,s montáží a podobně stojí o 120K víc,a to je "jen převodovka" :urg: Ale byl by to masakr,to jo,ale pak bych s tím bourat nechtěl :fran: Myslím že ten 90PS HDi by tam mohl sednout docela v pohodě,nebo tam dát TDčko z old 306-405,to mělo taky 90koní,ale nemělo to tolik elektriky,čidel a podobnejch píčovin,bylo by to jednodušší a hlavně by tam nebyl problém se sehnáním dílů a zapojením
no hele ty 2,7-micky jsou sestivalce. V6 benzin bych tam narval ale nevim nevim jak s dieselem :D ty HDIcka uz jsem vzdal :D zvlast to twinturbo a sestivaly :D hold se zkusim spokojit s tou 1,6-kou. 90 kobyl je celkem fajn ale stale se toho nejak bojim. a po pravde receno bych rad sel do starsiho TDi-cka pac kdyz se mi na HDi-cku neco posere tak koncim :D ale TDi zas bude mit nizsi spotrebu a kroutak, ne?
teda ale to jsou pekny palky ty ceny... automat bych tam stejne nechtel :P
len tak btw nebol ziadne TDi...ale iba TD ;-) co sa tyka pezotu
Obrázek
Peugeot 307 1.6 HDi' 05
Peugeot 309 2.0 GTi Turbo' 90
Peugeot 309 1.9 SRD' 89/90
Suzuki GSX-R 1000 K3 '03
------------------------------
Peugeot 607 2.2 16v' 01 -predaná
Peugeot 309 1.9 GRD' 93, zlatúšik - prvá láska,predaná
Peugeot 405 2.0 Mi16' 93 - skončila na ND.. :-/
Uživatelský avatar
Kenny
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 3474
Registrován: 01 črc 2008 21:41
Rok narození: 1979
Skutečné jméno: Petr
tel.:: 773557950
Bydliště: Unkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od Kenny »

vztekloun:TD bohatě dostačuje,mám to v 205 1.9TD a maže to jako prase,ted ještě pročítám jedno forum a půjdu z těch 90 koní na 110,zmáknou to i komponenty co tam jsou origo nemusí se nic předělávat,jen tomu přitlačíš víc nafty a přidáš na tlaku turba,jediný co tam budu dávat je budík na tlak turba abych měl přehled kolik to tlačí,jinak se dá stím motorem jít ještě víš ale to už jsou pak nutný určitý úpravy,možná ještě popřemýšlím a dám turbo s naklápěcíma lopatkama :up:
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od Klobe »

dej si i nasávač na kapotu kvůli IC, dost tomu pomůžeš, k němu nemůže letět moc studeného vzduchu ;-) taky to tak budu dělat
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od vinorak »

309Fun: nádhera :up: hlavně to nikde nerozsekej, přece jenom máš 2x tolik kW :m: Vim o čem mluvim, 1.1 má 44 a moje griffe 88kW :smich: kolik tě stála ?
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
309Fun
309kář
309kář
Příspěvky: 468
Registrován: 24 kvě 2009 12:22
Skutečné jméno: Michal
tel.:: 0
Bydliště: Ashburton/Liberecko

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od 309Fun »

vinorak píše:309Fun: nádhera :up: hlavně to nikde nerozsekej, přece jenom máš 2x tolik kW :m: Vim o čem mluvim, 1.1 má 44 a moje griffe 88kW :smich: kolik tě stála ?
dik za pochvalu,dal jsem za ni 30,je na tom delana spojka,zapalovani a rozvody..Jak jsem psal,musim vymenit silentbloky na motoru,obcas piskne pravy lozisko na kole a dneska kdyz jsem si to v servise zvednul,tak jsem nasel prasklinu na svodech,nekdo ty svody provaroval trubickama(asi nezna pojem tepelna dilatace) a jeden svar prasknul,takze je sundam a necham u nekoho odborne zavarit,jinak jsem tam nic dalsiho spatnyho nenasel.....ale za to jsem tam nasel sportovni podvozek :m: Je to super auto,strasna pila,uz ho pomalu dostavam pod ruku
Peugeot 309 GTI16
One of 5895 pieces

Peugeot 205 CTI
Sold
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od vinorak »

jo tak to bych za ty prachy taky koupil :m: jinak první co ti doporučuju po opravách jsou velký brzdy ;-)
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Kenny
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 3474
Registrován: 01 črc 2008 21:41
Rok narození: 1979
Skutečné jméno: Petr
tel.:: 773557950
Bydliště: Unkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o autech v showroomu

Příspěvek od Kenny »

Klobe:bude bude nasávač,nějak to splácám z lamina :up:

309fun: krasavec :slint:
Nissan Terrano 2.7TDI Dříč a mezek pro stavbu a les
Citroen C5X7 Tourer 2.0HDi daily car ženy
Odpovědět