Stránka 17 z 38

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 23 srp 2014 11:46
od s0vet
V týdnu jsem rozjel akci 4V. Vytáhnout, vysát, vydrhnout, vrátit. Myslím koberec. Loni nám to s pichym trvalo celé dopoledne, teď jsem to měl vytažené za hodinku :) Celý páteční večer jsem navíc strávil ve společnosti šicího stroje, kde jsem se snažil vyrobit náhradu za dost jetou tlumící hmotu pod kobercem. Musím se pochválit :fran: Foto koberce před a po vyprání dodám později.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 23 srp 2014 11:51
od s0vet
Jelikož auto za tepla skoro nechytá a za studena má dost kolísavý průběh otáček, dal jsem se do výměny teplotního čidla motoru, jakožto nejlevnější verze opravy. Další laborování přijde pokud se to nespraví. Věci se mají dělat pořádně, tak jsem vzal nové všechny tři čidla (teplota vody do budíku, teplota vody do ŘJ, kontrolka teploty vody). Narazil jsem ale na problém - konektor pro připojení čidla jednotky je celý polámaný. Někdo ho naposledy celý zalepil teplotním silikonem, aby to aspoň trochu drželo. Navíc byl celý vnitřek konektoru utopen v oleji, jak mi unikal přes špatné těsnění rozdělovače. Naštěstí se dá sehnat náhradní :) http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-AMP-2 ... 20e5e0c612

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 23 srp 2014 20:38
od pichy
ty vole, tady se práší. celé odpoledne nám to trvat určitě nemohlo, když jsme začali v 15.30, bylo to v zimě a já odjížděl domů za světla. šikovný jsi, ale trochu domýlený, kamaráde :fran:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 23 srp 2014 22:46
od s0vet
Auto jsem tahl do garaze v osm rano a tys prijel chvilku potom, protoze jsi rikal, ze vstavas brzy a muzes i brzo zacit. Na obed uz jsem byl doma, takze rozborka plus vymena radiatoru dopoledne. Pravda je, ze byla zima a ruce nepracovaly tak, jak bych si predstavoval.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 07:27
od s0vet
Pánové, jak je spínaná ta červená kontrolka při malém množství paliva v nádrži ? Normálně plovákem, když tam poklesne napětí pod určitou hranici ?

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 08:20
od vinorak
kontrolka je oranžová :fran: je to natvrdo kontaktem, jak ten plovák klesne dolu tak propojí kostru s drátem na kontrolku. proto to občas poblikává než si to sedne úplně na dno

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 08:49
od s0vet
Mám problém, že mi ta kontrolka nesvítí vůbec. Takže první zkontrolovat žárovku a pak co ? Vyměnit plovák ?

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 09:33
od pichy
a předtím ti svítila? já jen, jestli víš, že to občas svítí, když je rafička až několik mm za nulou na budíku a teoreticky bys tam už neměl mít benzin (za předpokladu, že by ten budík fungoval excelentně).

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 09:43
od s0vet
Je fakt, že jsem zatím neměl odvahu to nechat dojít tak nízko. Jedu natankovat nejpozději když jsem na nule, pod ní to zatím nekleslo. Takže je možné, že to funguje, akorát nemám koule na to to zjišťovat :)

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 10:13
od pichy
šmarjá, di dom! zase řešíme problém, který neexistuje :m:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 11:06
od s0vet
Tak člověk by čekal, že ručička na nule značí prázdnou nádrž, ne polovinu :smich:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 11:14
od vinorak
jo tohle je standartní vlastnost francouzkejch budíků :smich: a opravdu mi svítí rezerva až když je ručička celá za nulou :fran:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 11:30
od draken
zkus to jednoduše, sundej menší zátku pod zadní sedačkou, odpoj třípinový konektor a nějakým kouskem dalšího kablu ty tři piny propoj dohromady. Mělo by se rozsvítit oko a budík ukazovat maximum :up:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 11:43
od s0vet
Super návod, vyzkouším :)

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 27 srp 2014 11:52
od Max
mě svítí rezerva když je ručička na čtvrt nádrže :smich: