Re: Jak vyměnit budíky
Napsal: 04 říj 2009 14:46
jasný no ale zas by bylo lepší všechno najednouLord Hoj@n píše:hele, já to mám zaím taky bez těch všech čidel, zprovozni si alespon otáčkoměr, ten je důležitější...
jasný no ale zas by bylo lepší všechno najednouLord Hoj@n píše:hele, já to mám zaím taky bez těch všech čidel, zprovozni si alespon otáčkoměr, ten je důležitější...
Lord Hoj@n píše:já si to časem taky budu dodělávat, jenže jsou i přednější věci na autě, než budíky.... navíc do toho škola, takže není vubec čas, ale jakmile přide doba, tak si to tam taky budu dělat. Takže kdyby jsi nhodou narazil na nějakého šikovného soustružníka, tak to udělej hned 2x prosím
stejne nevim kcemu ti jsou:)Gordy píše:Závidíš viď.Hasis píše:tak ty z 309ky chci :D
Nedám,neprodám.
hehe 2 měsíce já mel rdukci za 2 dny a to protože jsem neměl závitníky :-D utočit to je otázka chvilky :)vinorak píše:je to jenom kulatina do který se udělají dva závity (jeden vnitřní a druhý vnější) a pak jeden z boku vnitřní Nevim, můžu se poptat, ale spíš s tim nepočíte, má moc práce( já na to čekal dva měsíce )
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f ... 7&start=15
no menší problem......na otáčkomer jsou přece 3 dráty :) ne? na osvětlení musím vedět ketrý drát a i kam patří....benzín ok ale mám takové ponětí že tam týčisla už nebudou přece jenom to auto má 20 let :-Dvinorak píše:benzín - 65, tušim že bílá barva
otáčkoměr - 112 modrý
a osvětlení - 25 zelená
jj sou tu schema ale francouzky v tom aby se prase vyznalo :-D já to všechno zapojoval zkoušečkou a zkoušel sem co kam patří :-D už mi chybí jenom tyhle věci tak snad ten benal osvětlení a otačkoměr nějak už dám :) jj tak tak na otáčkoměr jsou 3 dráty to vím ještě vĚDĚT KAM S NIMA:) snad ty čísla budou sedět co si řekl jinač kura nevím....vinorak píše:v tomhle tématu sou i schémata jinak na otáčkoměr je potřeba signál, klíčkový plus a kostra
ok dík :)vinorak píše:zleva: signál, kostra, plus