Stránka 19 z 28

Re: P 309 1.1

Napsal: 28 zář 2011 21:08
od vinorak
hele z čeho máš ty budíky? já co mám z gti 16V tak ty mají čěrvený pole až v 7 tisících a ty už máš v 5500, to i 8v gti má v 6200......

Re: P 309 1.1

Napsal: 28 zář 2011 21:11
od lukas309
Jsou z 16V, ale z modelu z roku 94. Co jsem měl ty předtím, tak ty byly ze starýho někdy kolem roku 87 a ty měly v 6500. Tak jedině jestli to není tímto ovlivněné. Nebo to může být nějaký bastl a otáčkoměr tam může být z obyč benzína.

Re: P 309 1.1

Napsal: 28 zář 2011 21:14
od lukas309
A ty třetí co má max tak jsou taky až od 6500 takže asi tam bude otáčkoměr z obyč benzínu.

Re: P 309 1.1

Napsal: 28 zář 2011 21:26
od vinorak
už to tak vypadá... já to mám takhle a jsou z GTI 16v od 6500 trochu červená od 7000 plná..
http://forum.205gti.org/download/file.p ... &mode=view

Re: P 309 1.1

Napsal: 28 zář 2011 21:30
od lukas309
Takhle přesně to má třeba max.
Ani jsem si toho nevšiml, ale nějak extra mi to nevadí jestli zelená nebo červená, stejně jezdím podle sluchu a omezovače se dotknu jen výjimečně :-)

Re: P 309 1.1

Napsal: 29 zář 2011 11:04
od antik
takhle se daj poladit budiky taky.
dobrý nápad to je:

http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=68255

Re: P 309 1.1

Napsal: 01 říj 2011 15:50
od lukas309
Tak dneska vyřešené skřípání třmenů při větším zabrždění nebo našlapání na místě. Nakonec to byla prkotina. Stačilo promazat dosedací plochy destiček (hlavně ty zajišťovací elka) a už je to bez problémů. Taky jsem umyl 20 letou špínu z krycího plastu u převodovky a konečně jsem ho dal na auto. Do zimy musím ještě udělat spodní, ale ten bude z plechu.

Re: P 309 1.1

Napsal: 01 říj 2011 21:35
od vinorak
tak doufej, že to pomůže, mě to vždycky tak po 200 km pískalo zas... ale byly to destičky icer a kotouče ferodo, bremba s textárama ani nehlesnou :m:

Re: P 309 1.1

Napsal: 02 říj 2011 08:55
od lukas309
Dal jsem tam na to nějakej přípravek, kterej je pak trvale mastnej a udělá mastnej film. No pokud se to ozve znovu, tak alespoň vím, co dělat :-)

Re: P 309 1.1

Napsal: 16 říj 2011 19:00
od lukas309
Tak dneska přezuto na zimní ještě ho musím omejt a navoskovat a může přijít zima. Na těch 13 to jede celkem pěkně i když nepociťuju zase nějakej velkej rozdíl, ale díky měkké směsi a úzký gumě to krásně drží i v zatáčkách, kde ty 15 dost prokluzovaly :-)

Taky konečně přijde ložisko na zadní nápravu od FAGu, ale ta už je zazimovaná společně se všema novejma dílama takže si počká až do jara.

Re: P 309 1.1

Napsal: 20 říj 2011 07:58
od lukas309
Tak technická úspěšně za mnou s menšíma připomínkama ale na 2 roky je klid. A nakonec jsem asi o 3500 chudší, ale přišlo dlouho očekávané ložisko takže už aby bylo jaro :-)

Re: P 309 1.1

Napsal: 20 říj 2011 08:42
od Hroche
nad čím remcali?

Re: P 309 1.1

Napsal: 20 říj 2011 09:09
od vinorak
nechceš si změnit název topicu na 309 1.4 :fran:

Re: P 309 1.1

Napsal: 20 říj 2011 09:17
od lukas309
Hroche píše:nad čím remcali?
Nefunkční naklápění světel, téměř nefunkční ručka - hlavně na pravém kole, ale o tom vím (brzdy jinak OK) a v protokolu pak plno lehkejch závad, který ani nejsou pravda (ono se tam něco napsat prostě musí). Pak mi ještě seřídil světla že jsou prej nízko (to je vinou podvozku o tom jsem taky věděl). Jinak na tom autě v podstatě není nic, co by jim mohlo vadit. Emise nevím v tom se nevyznám chvíli to bylo zepený, chvíli červený, ale výsledek OK takže snad pohoda.

Re: P 309 1.1

Napsal: 20 říj 2011 09:18
od lukas309
vinorak píše:nechceš si změnit název topicu na 309 1.4 :fran:
Je to 1.1 i štítek motoru odpovídá :-D