Stránka 20 z 28
Re: P 309 1.1
Napsal: 25 říj 2011 11:23
od Asi14
krásná 309
Re: P 309 1.1
Napsal: 25 říj 2011 11:44
od lukas309
Re: P 309 1.1
Napsal: 28 říj 2011 16:08
od lukas309
Tak dneska jsem si udělal výlet ke Svitavám pro spoustu dílů ze ZXka. Konkrétně komplet klimu včetně kabeláže (konečně mám i ten termostat a začínám chápat její zapojení), holý motor 1.4 (řemenice na drážkovaný řemen), 80A alternátor a pán se toho už potřeboval zbavit takže i servořízení (chybí akorát čerpadlo).
To všechno za hodně přijatelnou cenu takže jsem spokojený.
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 11:44
od lukas309
Takže děkuji drakenovi za čidlo na tlak, vypadá že funguje. Olej sice lítal zhruba od 4 do 7 bar ale motor 14 dní stál a zkoušel jsem to včera večer když už mrzlo takže olej byl studenej. Uvidím co to bude dělat až se to zahřeje. Pokud to bude dělat bordel, tak tu redukci vymyslím jinak (možná to nebude ukazovat přesně když je tak dlouhá)
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:00
od 309Fun
Takhle se ti to podle me neodvzdusni a bude ti to prave delat bordel pri mereni.
Ja to mel udelany takhle:
http://lanzdarek.wz.cz/obr.jpg
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:03
od lukas309
Já jsem to původně taky měl krátký, ale čidlo mi odešlo, tak jsem myslel, že je to tím, že je to moc blízko výfuku. S tím odvzdušněním máš pravdu o tom jsem taky uvažoval. Budu to asi muset celý předělat a dát tam zase krátkou redukci.
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:16
od 309Fun
Na stary to prave bylo asi 1cm od vyfuku a v klidu.Teplo by tomu snad nemuselo vadit,kdyz samotnej olej ma 90 stupnu a prez centimetrovou mezeru uz se tolik tepla neprenese,kor kdyz zespoda furt fouka vitr
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:18
od lukas309
jj to máš pravdu asi jsem měl zrovna smůlu na čidlo těsně před smrtí. Tak v týdnu jí předělám a snad bude klid.
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:20
od 309Fun
a nebo to zkus otocit dolu...
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:21
od lukas309
Jako aby v tom byl pořád olej?
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:31
od 309Fun
jojo,nebo do vodorovny polohy
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:33
od lukas309
Aby mu nevadilo, že bude pořád plný oleje. Asi bude nejlepší to sundat a zkrátit nebo udělat redukci jako jsi měl třeba ty. Já to teď mám přes průtokáč tak možná ani to není ideální.
Re: P 309 1.1
Napsal: 12 lis 2011 12:37
od 309Fun
No,nebudu ti do toho kecat,ty si urcite poradis
Re: P 309 1.1
Napsal: 11 pro 2011 18:55
od lukas309
Tak o víkendu proběhla výměna redukce na čidlo pro tlak (tímto děkuji Womecovi za ušetřenou práci).
Po nastartování ukazuje ca 7barů než se motor trochu ohřeje, tak to občas poskakuje mezi 4 až 8.
Během dnešní jízdy jsem to pozoroval a pořád ukazoval ca 7barů jakmile se olej ohřál (na nějakých 65-70 víc to nebylo) tak to kleslo na 6barů. Když jsem pak zastavil u baráku tak to bylo zhruba někde u 5bar na volnoběh a teď mi někdo řekněte jestli je tenhle tlak u TUčka normální? Motor je po GO, čerpadlo má novou pružinu a teplota oleje nevylezla přes 70, ale před generálkou když jsem měl ještě 1.1 tak tam bylo i vidět jak ručička leze nahoru při akceleraci, teď se ani nehne. Oleje je tam správné množství.
Re: P 309 1.1
Napsal: 11 pro 2011 19:11
od Vomec
no nevím, já měl na 1.4 tlaky asi takový: za studena 5-6 za jakýchkoliv otáček a po zahřátí to padlo na 2 volnoběh, při otáčkách tak 3,5-4... a po hodně dlouhý jízdě byl volnoběh tak 1,8