Myslel jsem funglovku svazek,jako se to dá sehnat třeba na staré Ameriky ,ale to asi nikdo nedělá.Tak mě to nedalo a šel jsem to zkusit a opravdu píská :-)Aloush píše:Podle toho co píšeš máš multimetr zapojený dobře to kulaté na fotce neznám, řekl bych že to tam nemá být.
Svazek by teoreticky mohl jít sehnat, 1.4 je na ND relativně dost.
Ještě kdyby jsi něvěděl - v poloze pod hFE (dioda a zvuk) by měl měřák pískat, nebo svítit, když spojíš červený a černý drát - tím můžeš zkoušet jestli jsou v pořádku kabely od pojistkovky do motoru.
Držím palce a přeji pevné nervy :)
1.4 NEHÁZÍ JISKRU
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 30 čer 2017 17:23
- tel.:: 606818005
Re: 1.4 NEHÁZÍ JISKRU
- Katza
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 309
- Registrován: 20 zář 2008 12:40
- Skutečné jméno: Petr
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 NEHÁZÍ JISKRU
...neber to špatně, ale ty tady řikáš, že elektrice nehovíš a do výměny svazku by ses pustil? novej sehnat asi nepůjde, ale věř mi, že je lepší dát dohromady ten co je v autě....a mimo to, když ho vyndáš, tak podle schématu to proměřit a zkontrolovat je to nejjednodušší - ještě k tomu, když francouzi mají ty kabely hezky číslovaný.
Měřák máš dobře - pískat už taky umíš, to je základ. Kulatá krabička tam být nemá - zkontroluj na jaký kabely to vede, případně podle toho, co tam je napsaný vygooglit co by to mohlo být. Ještě se podívej jestli není někde schovanej tajnej vypínač.
Kolem a kolem tě zajímají z pojistkovky jen tyhle dráty:
1. živejch 12V z baterky do pojistkovky
2. živejch 12V z pojistkovky do spínačky
3. spínanejch 12V ze spínačky do pojistkovky, kde to jde přes pojistkovku (bez relátek a bez pojistek) rovnou na konektor cívky
+ ty kabely co jsme se bavili dřív (okolo cívky a zesilovače včetně kostry)
To je vše. Podle toho mýho schématu máš barvy i čísla kabelů - teď už jenom hledat, koukat, pískat a měřit (osobně jsem multimetr použil asi 2x, jinak používám 12V zkoušečku jenom na žárovku
Pak ještě jedna rada jestli ti hapruje 12V - teďka tedy s měřákem:
1. všechny pojistky zasazený
2. otočit klíčkem do 2. polohy a měřit na 3. pinu cívky (porovnat s napětím na baterce)
3. shodit klíček, vyndat 1. pojistku, klíček do druhý polohy a zase změřit 3. pin cívky
4. shodit klíček, vrátit 1. pojistku a vyndat druhou a zase při 2. poloze měřit
takhle projet všechny pojistky a když zaznamenáš změnu, máš určenej okruh, kde se to tluče. Pak hledat dál.
zkus hodit foto elektriky okolo spínačky a toho kulatýho nesmyslu - kam to vede a jak ty dráty vypadaj - něco dodělávanýho, předělávanýho je vždycky vidět.
Měřák máš dobře - pískat už taky umíš, to je základ. Kulatá krabička tam být nemá - zkontroluj na jaký kabely to vede, případně podle toho, co tam je napsaný vygooglit co by to mohlo být. Ještě se podívej jestli není někde schovanej tajnej vypínač.
Kolem a kolem tě zajímají z pojistkovky jen tyhle dráty:
1. živejch 12V z baterky do pojistkovky
2. živejch 12V z pojistkovky do spínačky
3. spínanejch 12V ze spínačky do pojistkovky, kde to jde přes pojistkovku (bez relátek a bez pojistek) rovnou na konektor cívky
+ ty kabely co jsme se bavili dřív (okolo cívky a zesilovače včetně kostry)
To je vše. Podle toho mýho schématu máš barvy i čísla kabelů - teď už jenom hledat, koukat, pískat a měřit (osobně jsem multimetr použil asi 2x, jinak používám 12V zkoušečku jenom na žárovku
Pak ještě jedna rada jestli ti hapruje 12V - teďka tedy s měřákem:
1. všechny pojistky zasazený
2. otočit klíčkem do 2. polohy a měřit na 3. pinu cívky (porovnat s napětím na baterce)
3. shodit klíček, vyndat 1. pojistku, klíček do druhý polohy a zase změřit 3. pin cívky
4. shodit klíček, vrátit 1. pojistku a vyndat druhou a zase při 2. poloze měřit
takhle projet všechny pojistky a když zaznamenáš změnu, máš určenej okruh, kde se to tluče. Pak hledat dál.
zkus hodit foto elektriky okolo spínačky a toho kulatýho nesmyslu - kam to vede a jak ty dráty vypadaj - něco dodělávanýho, předělávanýho je vždycky vidět.
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 30 čer 2017 17:23
- tel.:: 606818005
Re: 1.4 NEHÁZÍ JISKRU
Hned jak bude chvilka,tak to všechno odzkouším .Prosím tě a ta krabička co jsem dával fotku na začátku tam patří?
Na tom kulatém bazmeku je 21N30W.
Na tom kulatém bazmeku je 21N30W.
- Katza
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 309
- Registrován: 20 zář 2008 12:40
- Skutečné jméno: Petr
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 NEHÁZÍ JISKRU
...tak ta krabička na první fotce je podle mě domontovávaný buď central, nebo alarm nebo oboje dohromady - každopádně jestli k tomu patří štítek na 3. fotce, kde píšou "ALARMANLAGE", tak je to jasnej alarm originál alram myslim nebyl a originál centrál je krabička pod volantem u volantový tyče....
a jestli ten alarm blokuje jiskru (což může být), tak to nenaskočí.....ideálně se kouknout na jaký kabely je to napojený - doporučuju si dopředu nafotit nebo napsat než bys to vystřihával :-)
a jestli ten alarm blokuje jiskru (což může být), tak to nenaskočí.....ideálně se kouknout na jaký kabely je to napojený - doporučuju si dopředu nafotit nebo napsat než bys to vystřihával :-)