...neber to špatně, ale ty tady řikáš, že elektrice nehovíš a do výměny svazku by ses pustil? novej sehnat asi nepůjde, ale věř mi, že je lepší dát dohromady ten co je v autě....a mimo to, když ho vyndáš, tak podle schématu to proměřit a zkontrolovat je to nejjednodušší - ještě k tomu, když francouzi mají ty kabely hezky číslovaný.
Měřák máš dobře - pískat už taky umíš, to je základ. Kulatá krabička tam být nemá - zkontroluj na jaký kabely to vede, případně podle toho, co tam je napsaný vygooglit co by to mohlo být. Ještě se podívej jestli není někde schovanej tajnej vypínač.
Kolem a kolem tě zajímají z pojistkovky jen tyhle dráty:
1. živejch 12V z baterky do pojistkovky
2. živejch 12V z pojistkovky do spínačky
3. spínanejch 12V ze spínačky do pojistkovky, kde to jde přes pojistkovku (bez relátek a bez pojistek) rovnou na konektor cívky
+ ty kabely co jsme se bavili dřív (okolo cívky a zesilovače včetně kostry)
To je vše. Podle toho mýho schématu máš barvy i čísla kabelů - teď už jenom hledat, koukat, pískat a měřit (osobně jsem multimetr použil asi 2x, jinak používám 12V zkoušečku jenom na žárovku
Pak ještě jedna rada jestli ti hapruje 12V - teďka tedy s měřákem:
1. všechny pojistky zasazený
2. otočit klíčkem do 2. polohy a měřit na 3. pinu cívky (porovnat s napětím na baterce)
3. shodit klíček, vyndat 1. pojistku, klíček do druhý polohy a zase změřit 3. pin cívky
4. shodit klíček, vrátit 1. pojistku a vyndat druhou a zase při 2. poloze měřit
takhle projet všechny pojistky a když zaznamenáš změnu, máš určenej okruh, kde se to tluče. Pak hledat dál.
zkus hodit foto elektriky okolo spínačky a toho kulatýho nesmyslu - kam to vede a jak ty dráty vypadaj - něco dodělávanýho, předělávanýho je vždycky vidět.